معرفی هتل آزادی اصفهان

هتل سه ستاره آزادی یکی از هتل‌های قدیمی و با سابقه اصفهان است که در سال 1356 تاسیس و در سال ۱۳۹۴ موردبازسازی قرار گرفت. موقعیت مناسب هتل آزادی در مرکز شهر اصفهان، گزینه انتخابی بسیاری از مسافران و گردشگران است.

معرفی هتل آزادی اصفهان

هتل سه ستاره آزادی یکی از هتل‌های قدیمی و با سابقه اصفهان است که در سال 1356 تاسیس و در سال 1394 موردبازسازی قرار گرفت. موقعیت مناسب هتل آزادی در مرکز شهر اصفهان، گزینه انتخابی بسیاری از مسافران و گردشگران است. هتل آزادی در سال 1390 از نظارت بنیاد شهید خارج شده و به تشکیلات خانه کارگر تهران واگذار شد. دسترسی آسان به مکان‌های تاریخی و تفریحی شهر از عالی‌ترین مزیت این هتل سه‌ستاره است که بسیاری از هتل های اصفهان این موقعیت ایده‌ال را ندارند. شما می‌توانید به‌راحتی هتل آزادی اصفهان را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. جالب است بدانید که با توجه به موقعیت مناسبی که هتل آزادی دارد، این هتل در راس لیست رزرو هتل اصفهان قرار دارد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل آزادی اصفهان

امکانات رفاهی که هتل آزادی اصفهان در سه طبقه و 38 واحد اقامتی برای مهمانان خود درنظر گرفته شامل روم‌سرویس، تلفن، حمام، یخچال، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، آباژور، اینترنت پرسرعت، کمد لباس، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی، پاورسوئیچ، مینی‌بار (با هزینه)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، رخت‌آویز، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق و تهویه مطبوع است. همچنین ازجمله امکانات عمومی هتل آزادی می‌توان به خدمات تور، صندوق امانات، آسانسور، اتاق چمدان، ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)، دستگاه واکس کفش، زنگ هشدار، پله اضطراری، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، کپسول آتش‌نشانی، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و تهویه مطبوع اشاره کرد.

این هتل یک رستوران با ظرفیت 110 نفر با سرو انواع غذاهای ایرانی در طبقه همکف خود دارد. اما هتل آزادی اصفهان فاقد پارکینگ است. کسانی‌که با ماشین شخصی به این هتل مراجعه می‌کنند، می‌توانند ماشین خود را به پارکینگ‌های عمومی نزدیک هتل ببرند. ظرفیت لابی این هتل برای 30 نفر است. همچنین تعداد 82 تخت در 38 اتاق این هتل وجود دارد. هزینه اقامت افراد خارجی در هتل آزادی براساس نرخ دلار محاسبه می‌شود و قیمت‌هایی که به تومان روی برد هتل نوشته شده، صرفاً برای افراد ایرانی است. هزینه اقامت بچه‌های زیر پنج سال رایگان خواهد بود اما افراد بالای پنج سال بزرگسال محسوب شده و باید کل هزینه اقامت را بپردازند.

خرید بلیط اتوبوس یزد اصفهان و سایر مسیرهای سفر به اصفهان از علی بابا

فاصله هتل آزادی تا مراکز مهم و دیدنی اصفهان

همان‌طورکه اشاره کردیم، هتل آزادی یکی از هتل‌هایی است که ازنظر موقعیت مکانی، جایگاه ایده‌آلی میان هتل های اصفهان دارد. بنابراین دسترسی به مکان‌های تاریخی و تفریحی مانند سی‌وسه پل، عمارت عالی‌قاپو، میدان نقش جهان، بازار مسگرها و سایر مراکز خرید اصفهان درحد یک کیلومتر بوده و رفتن به آن‌ها به سهولت حتی با پای پیاده همراه خواهد بود. فاصله این هتل با سایر مراکز ضروری اصفهان به‌شرح زیر است:

- فاصله تا ترمینال مسافربری زاینده‌رود (هفت کیلومتر)
- فاصله تا فرودگاه بین‌المللی (۲۴ کیلومتر)
- فاصله تا ترمینال مسافربری کاوه (پنج کیلومتر)
- فاصله تا بیمارستان شهید بهشتی (سه کیلومتر)
- فاصله تا بیمارستان تخصصی خانواده (هفت کیلومتر)
- فاصله تا ایستگاه مترو شهدا (۸۳۰ متر)
- فاصله تا ایستگاه مترو امام‌حسین (۹۷۳ متر)
- فاصله تا ایستگاه مترو چهارتختی (۱۵۸ متر)
- فاصله تا ایستگاه مترو سی‌وسه‌پل (چهار کیلومتر)
- فاصله تا ایستگاه مترو دکتر شریعتی (پنج کیلومتر)
- فاصله تا ایستگاه مترو باهنر (سه کیلومتر)

هتل آزادی تا تعدادی از مراکز تفریحی شهر اصفهان نیز از پنج تا هشت کیلومتر فاصله دارد. درواقع فاصله هتل تا باغ پرندگان هشت کیلومتر، تا موزه تاریخ طبیعی یک کیلومتر، تا مجتمع اصفهان سیتی‌سنتر هشت کیلومتر، تا باغ گل‌ها پنج کیلومتر و تا تونل آکواریوم هشت کیلومتر محاسبه می‌شود. همچنین فاصله هتل تا رستوران‌ها و محله‌های مشهور شهر نیز به‌شرح زیر است:

- فاصله تا رستوران شهرزاد (دو کیلومتر)
- فاصله تا رستوران ملک سلطان جارچی‌باشی (یک کیلومتر)
- فاصله تا محله جُلفا (چهار کیلومتر)
- فاصله تا کوچه پاچنار (پنج کیلومتر)

مقالات مرتبط :

۱- هتل پاناروما کیش
۲- هتل کاسپین تبریز

نحوه رزرو اینترنتی هتل آزادی اصفهان

اگر مقصد شما برای سفر، شهر زیبای اصفهان است و مایل هستید در هتل باسابقه آزادی اقامت داشت باشید، پیشنهاد ما، رزرو اینترنتی این هتل قبل از آغاز سفرتان است. وقتی محل اقامت مشخص و رزرو شده باشد، بزرگ‌ترین دغدغه مسافرت ازبین می‌رود؛ آن‌گاه می‌توانید با خیال راحت به گردش و تفریح در شهر مقصدتان فکر کنید. برای رزرو هتل اصفهان فقط کافی است به یک سایت معتبر ارائه رزرواسیون هتل مراجعه کنید. وقتی وارد سایت شدید، باید نام شهر مقصد و تاریخ اقامت خود را بنویسید. دراین‌صورت لیستی از هتل‌های آن شهر برای شما نمایش داده می‌شود که در تاریخ سفر شما، اتاق خالی دارند. اگر هدف شما اقامت در هتل خاصی مانند هتل آزادی است، از همان ابتدا می‌توانید نام هتل موردنظر خود را وارد کنید تا فقط اتاق‌های این هتل برای شما نمایش داده شود. با انتخاب اتاق مناسب، باید رزرو خود را قطعی کنید. برای قطعی‌کردن رزرو هم باید درصدی از هزینه هتل را به‌صورت آنلاین بپردازید (بیعانه). بعد از اینکه واریز آن درصد مشخص‌شده با موفقیت انجام شد، اطلاعات اتاقی که رزرو کرده‌اید، دراختیار شما قرار می‌گیرد. لازم است تا آن اطلاعات را روی موبایل‌تان یا به‌صورت چاپ‌شده همراه خود داشته باشید. با نشان‌دادن این اطلاعات در زمان رسیدن به هتل، اتاقتان را تحویل می‌گیرید.

بهترین سایت رزرو اینترنتی هتل آزادی

سامانه‌ها و سایت‌های زیادی وجود دارند که در چند سال اخیر، امکان رزرو هتل را به خدمات خود اضافه کرده‌اند. بعضی از این سایت‌ها معتبرتر و محبوب‌تر از بقیه هستند. پیشنهاد ما این است که برای رزرو هتل، حتما سایت‌های معتبر و باسابقه خوب را انتخاب کنید تا درصورت بروز مشکل در رزروتان، پشتیبانی سایت پاسخو و پیگیر کارتان باشد. یکی از سایت‌های محبوب برای رزرو هتل های اصفهان و رزرو هتل در سایر نقاط ایران و جهان، سایت علی‌بابا است. این سایت با داشتن تیمی متشکل از 247 نفر، به‌صورت 24 ساعته آماده خدمت‌‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور است. لیست همه هتل های اصفهان در این سایت وجود دارد. شما می‌توانید هم اطلاعات مختصر و مفیدی درباره اقامت‌گاه خود بخوانید، هم هتل خود را رزرو کنید و هم از تخفیف‌های پنج الی 20 درصدی رزرو آنلاین هتل نیز بهره‌مند شوید. البته این سایت خدمات فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را نیز انجام می‌دهد. درواقع با مراجعه به سایت علی‌بابا،َ شما می‌توانید هم هتل خود را رزرو کنید و هم بلیط‌های سفر خود را بخرید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها