نماينده شاهين دژ و تكاب در مجلس:

مدرس خیابانی از خانواده صمت است/ هدف مجلس خدمت است نه تقابل با دولت

نماينده شاهين دژ و تكاب در مجلس شورای اسلامی مدرس خیابانی را مدیری جوان و مسلط بر امور وازارتخانه صمت دانست و گفت: مدرس خیابانی از خانواده صمت است و از آنجا که هدف مجلس خدمت است نه تقابل با دولت، به وی رای اعتماد می دهد.

مدرس خیابانی از خانواده صمت است/ هدف مجلس خدمت است نه تقابل با دولت

حسن همتي نماينده شاهين دژ و تكاب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر فوری با بیان اینکه حسین مدرس خیابانی شایسته ترین گزینه برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: آقای مدرس خیابانی از بدنه و خانواده وزارت صمت است و کاملا به مسائل و امورات وزارتخانه آشناست و تسلط کامل دارد.

وی با بیان اینکه تجربه، سابقه درخشان، آشنائی با وزارتخانه و داشتن روحیه کار باید از ویژگی های یک وزیر باشد، افزود: خوشبختانه ما غیر از این موارد از آقای مدرس خیابانی سراغ نداریم.

نماينده شاهين دژ و تكاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی صمت مثبت است، افزود: نمایندگان بعد از مطالعه برنامه های ایشان، وی را گزینه مناسبی برای تصدی وزاتخانه می دانند.

همتی افزود: در سال آخر دولت همه باید تلاش کنیم تا مشکلات موجود رفع شود نه اینکه مشکلی بر مشکلات بیفزاییم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال جهش تولید افزود: آقای مدرس خیابانی برنامه های خوبی برای رونق تولید بخصوص در حوزه صنعت خودرو ارائه داده که موجب تحول در آینده این صنعت خواهد شد.

نماینده شاهین دژ و تکاب با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی صمت افزود: وی سالها در وزارت بازرگانی بوده، چند سالی هم قائم مقام وزیر بود و در حال حاضر هم سرپرست وزارتخانه است. بنابراین هم شکی باقی نمی ماند که بهتر از وی گزینه ای برای تصدی وزارتخانه باشد.

همتی با تاکید بر اینکه هدف مجلس خدمت است نه تقابل با دولت، اضافه کرد: به نظر می رسد نمایندگان مجلس با درک شرایط فعلی رای خوبی به ایشان بدهند.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی فردا چهارشنبه در صحن مجلس برگزار می شود.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها