گروه سری که پشت پرده کرونا و انفجار بیروت قرارد دارد/ ایلومیناتی‌ها چه کسانی هستند؟

بسیاری از کاربران شبکه های مجازی در روزهای اخیر از گروهی رمزی و مخفی نام می‌برند که پشت پرده کرونا و انفجار بیروت است.

گروه سری که پشت پرده کرونا و انفجار بیروت قرارد دارد/ ایلومیناتی‌ها چه کسانی هستند؟

به گزارش خبر فوری ، اتفاقات هولناک و ناگوار در یک سال اخیر باعث شده بسیاری به فکر فرو رفته و این سوال را از خود بپرسند که چرا سرنوشت دنیا به این سو رفته و آیا واقعا جهان به سمت نابودی در حرکت است؟

برای بسیاری که تا یک سال قبل به راحتی بیرون رفته، کار می‌کردند و درس می‌خواندند، شب‌ها به میهمانی رفته و آخر هفته هم آسوده خاطر به دشت و صحرا می‌زدند، شیوع کرونا و محدودیت‌هایش غیر قابل هضم است. اما فقط کرونا نیست که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. در این چند ساله اتفاقات بسیاری به خصوص در خاورمیانه رخ داد.

تا چند ماه قبل ایران و آمریکا تا آستانه جنگ پیش رفتند. سوریه اوضاعش بیش از پیش به هم ریخت و در عراق و لبنان تظاهرات بزرگی به وقوع پیوست که چند دولت را مجبور به استعفا نمود. انفجار مهیب و آخر الزمانی بیروت به مثابه تیر آخری بود که به پیکر بی‌جان خاورمیانه اصابت کرد و بسیاری را قانع نمود که گویی واقعا ماجرایی در حال وقوع است.

اما این ماجر چیست؟ تاریخ نشان داده که در زمان سختی انسان‌ها به تئوری‌های آخرالزمانی عجیب بسیاری متمسک می‌شوند( اینجا بخوانید). در این باب توضیح بیشتری خواهیم داد. در حال حاضر فقط این را بگویم که شیوع کرونا و حوادث مهیب لبنان باعث شده بار دیگر بسیاری به تئوری‌های توطئه چپ و راست بپردازند.

دست قدرت‌های پشت پرده در کار است؟

از همان زمان شیوع کرونا بسیاری از این گفتند که ویروس ناشناخته کووید 19 نه یک فرآیند طبیعی بلکه محصول آزمایشگاه‌های غربی یا شرقی است. بسیاری انگشت اتهام را به سمت چین، آمریکا و حتی روسیه بردند و مدعی شدند اینها برای کسب سود بیشتر خود به دنبال نابودی اقتصاد کشورهای حریف و بلکه دنیا هستند. در همین مدت شواهد بسیاری در تایید این بحث بیرون آمد. در راس این شواهد مانند همیشه سریال انیمیشنی سیمسون‌ها بود.

هر روز عکس یا پلانی از این سریال بیرون می‌آمد. پلانی که نشان می‌داد این سریال پاندمی کرونا را زودتر حدس زده است. انتشار چند کتاب مختلف در این زمینه نیز بسیاری را به تعجب انداخت. کتاب‌ها و رمان‎هایی که همگی شیوع یک بیماری تنفسی حاد در سال 2020 را پیش‌بینی می‌کردند.

از این قبیل پیش‌بینی ها اما در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی نیز به وفور یافت می‌شد و هنوز هم می‌شود. بسیاری از کاربران این کانال‌ها در یک نظریه شبه فرانکفورتی معتقدند قدرتمندان و صاحبان ثروت کرونا را به وجود آورده اند تا بتوانند داروها و ماسک‌های خود را بفروشند.

قدرتی که به دنبال تعادل سازی جمعیت است

برخی از کاربران نیز به نظریه جمعیت مالتوس متمسک شده وشیوع کرونا را حاصل دستکاری جمعیت قدرتمندان می‌دانند. یکی از کانال‌های تلگرامی در توجیه این بحث مطلب زیر را در کانال خود گذاشته است. به جملات منتشر شده توسط این فرد به خوبی دقت کنید:

" یه روز مثل همیشه از خواب بیدار شدیم که بریم کارای تکراری هر روزمون رو انجام بدیم که یه دفعه گفتن کرونا اومده ، گفتن یه بنده خدا سوپ خفاش خورده الان کل دنیا باید جواب پس بدن !! یکم عجیب نیست ؟ یعنی بخاطر خوردن سوپ خفاش کل دنیا بره سرکار و هیچکس نتونه یه واکسن درست کنه؟ !

نه نه نمیخوام بگم شدنی نیست ولی یکم که فکر میکنم با ذهن خودم جور در نمیاد .... بنظرم زوده الان تصمیم بگیریم اول باقی تئوری رو بخونیم بعد تصمیم بگیریم .

جمعیت کل جهان بیشتر از 7.5 میلیاردنفر هست و این امار نشون داده که تا سال 2023 جمعیت به 8 میلیارد میرسه و در سال 2050 به 10 میلیارد !

خب حالا شاید بپرسید مگه این افزایش جمعیت بَده؟ حساب کنید همین الان میگن آب کمه و درحال حاضر نزدیک 11 درصد کره زمین مزرعه هستش و وقتی جمعیت بره بالا به چی نیاز داریم؟ غذا و آب بیشتر .

حالا این رشد جمعیت رو به چی مدیونیم؟ به سالخورده ها ؛یعنی مرگ و میرشون کم شده و در حال حاضر حدود 8.5 درصد جهان رو افراد سالخورده تشکیل دادن یعنی حدود 600,000,000 میلیون .

بذارید بخش بعدی توضیح بدم بعد نتیجه گیری کنید ... فروش ماسک و دارو چند برابر شده یعنی حساب کنید ماسکی که اصلا فروش نمیرفت الان داره به 3 {یا} 4 برابرقیمت به فروش میره.

حالا سوال اینجاست چی میتونست جمعیت رو که خیلی داشت رو به افزایش میرفت کنترل کنه، کهنسال ها و افراد ضعیف که زیاد بودن رو بکُشه و حتی این وسط پول هم تولید کنه؟

درسته کرونا !!!!

حدود 130 هزار کشته و فروش بسیار زیاد ماسک

حالا کِی قرار واکسن درست شه؟

داستان اینکه طبق تئوری واکسن امادست ولی پخش نمیکنن، بنظر شما ممکن هست اصلا بین این همه کشور پیشرفته یدونه کشور هم الان واکسن نداشته باشه!؟

واکسن وجود داره ولی نمیدن یعنی تا وقتی میزان کشته ها به جایی نرسه که جمعیت کنترل شه و درامد خوبی رو کسب نکنن واکسن رو نمیدن

یادتونه یه پست گذاشتم راجع به اینکه فقط با 32 بیلیون میتونن فقر رو از بین ببرن و جالبتر اینکه سالیانه حدود 64 بیلیون برای ناسا خرج میکنن در اصل نمیخوان فقر از بین بره و همین الا هم نمیخوان کرونا از بین بره .

وقتی داشت در هر ثانیه 6 نوزاد به دنیا میومد بهترین راه بود که جمعیت کنترل شه و درامد خوبی داشته باشن

حالا این همه کار برای کنترل جمعیت و افزایش درامد زیر سر کیه؟

ایلومیناتی ها !!!

تنها قدرتی که میتونه این همه کار رو برنامه ریزی کنه ایلومیناتی ها هستن و یکی از عضو های ابر قدرت ها ترامپ؛ کسی که همش در معرض مبتلا شدنه ولی نمیشه جالب نیست !!"

ایلومیناتی‌ها کرونا و ماجرای عجیب نشریه اکونومیست

در متن بالا نام ایلومیناتی‌ها به عنوان اربابان جهان و اداره کنندگان آن آمده است. اما این گروه چه کسانی هستند؟ نام این گروه از دهه 60 میلادی بر سر زبان‌های مختلف افتاد. با این حال، بعد از شیوع کرونا و به خصوص انفجار بیروت بیش از پیش مطرح گردید.

بعد از انفجار بیروت بود که ابتدا فیلمی از میشل حایک پیشگوی لبنانی منتشر شد که در آن وقوع انفجار و حتی سفر مکرون به لبنان را پیش گویی کرده بود. همچنین انتشار یک تصویر از سریال سیمپسون‌ها که تصویر بیروت ویران شده را تداعی می‌کرد خیلی سر و صدا به پا کرد. بعد از آن بود که دو گروه به این حادثه پرداختند. برخی آن را درون دینی دیدند و گفتند این حادثه مقدمه جنگ آخر الزمانی سفیانی است که طبق روایات شیعه در نزدیکی لبنان و سوریه رخ می‌دهد. مهدی خزعلی در مصاحبه با بی بی سی فارسی از این موضع دفاع کرد. در مقابل، برخی دیگر حادثه بیروت را هم مربوط به ایلومیناتی‌ها دانستند.

در این مدت نام این گروه رمزآلود بیش از پیش مطرح شد تا جایی که در این دو هفته اخیر ایلومیناتی جای فراماسونری را نزد توطئه گرایان گرفت. از نظر بسیاری ایلومیناتی‌ها گروهی مخوف و ضد دین و شیطان پرست هستند که کانون قدرت های دنیا را در دست گرفته و با اقدامات خود دنیا را به سمت طرح‌های خود پیش می‌برند. برخی کاربران در شبکه های اجتماعی تاکید دارند که رسانه‌های اصلی دنیا همگی در دست اعضای این گروه مخفی است.

یک کاربر در کانال خود مدعی است نشریه مشهور اکونومیست یکی از بزرگترین ابزارهای رسانه‌ای ایلومیناتی‌ها است. این کاربر عکسی را از صفحه اول این نشریه منتشر کرده و مدعی است حوادث بزرگ و مخرب دنیا در این سالها از جمله کرونا و انفجار بیروت در این عکس پیش بینی (و به اصطلاح بهتر افشا) شده است.

همچنین ادمین این کانال تلگرامی یک عکس دیگر را از نشریه اکونومیست منتشر کرده و سعی دارد مسائل مختلفی را از دل آن بیرون بیاورد:

این کاربر در باب تفسیر این عکس می‌نویسد: " به عکس شماره 2 دقت کنید یکی از عکس های مجله ی Economist هست که چند ماه قبل ویروس کرونا پخش شد. یکی از چیزایی که توی این عکس به چشم میخوره 2020 هست . یکی از 20 ها قرمز و یکی از 20 ها سبزه .

بیشتر کسایی که تئوری میگن، معتقدن که 20 قرمز نشونه اینه که یکی از نیمه های سال 2020 ناگوار و 20 سبز میخواد بگه یکی از نیمه های سال 2020 آرامش داره . ولی اشتباه اینکه این تصویر خیلی شبیه به تست های چشم پزشکی ساخته شده

حالا چه ربطی داره؟

داستان اینه که اگر این 2020 تو مجله رو از چشم کسی که کور رنگی داره نگاه کنیم نه رنگ سبز میبینیم نه قرمز بلکه زرد میبینم چون کسایی که کور رنگی دارن رنگ سبز و قرمز رو زرد میبینن.

حالا رنگ زرد به چه معنیه ؟

رنگ زرد به معنی بیماریه ، پس 2020 تو مجله داره میگه سال 2020 سال بیماریه و تا اخر سال قرار نیست از این بیماری راحت شیم و این نشون میده ممکنه در اوایل سال 2021 واکسن منتشر بشه ."

همچنین این کاربر با انتشار یک عکس دیگر از صفحه اول مجله اکونومیست چنین می‌نویسد:

"این عکس مربوط به مجله سال 2019 و خب اگر همون سال که منتشر شد بهش نگاه میکردین چیزی نمیفهمیدین ولی وقتی به گوشه پایین سمت چپ نگاه کنید عکس یه مورچه خوار رو میبینید که الا جدیدا میگن کرونا از مورچه خوار بوده نه خفاش ، پس ببینید حتی اینم از قبل پیش سازی کرده بودن."

اربابان دنیا یا یک مشت هیپی؛ ایلومیناتی‌ها کیستند؟

اما گروه ایلومیناتی که معتقدان به تئوری توطئه اینقدر به آن متمسک می‌شوند چه گروهی هستند؟ طبق گزارش برخی رسانه‌ها آنچه به طور قطع مشخص است این است که این گروه دو بار در تاریخ ظهور داشته است. یک بار در زمان تشکیل اولیه و بار دیگر در دهه 60 میلادی.

طبق ادعای بی بی سی، ریشه این گروه به آلمان دوره روشنگری در قرن 18 باز می‌گردد. این انجمن سری باواریایی در سال 1766 برای گردهمایی مخفیانه روشنفکرانی تاسیس شد که مخالف تاثیر مذهبی‌ها و نخبه‌گرایان بر زندگی روزمره بودند. در آن زمان تعدادی از شخصیت‌های شناخته شده و پیشرو، همراه با فراماسون‌ها، عضو این انجمن بودند؛ اما به تدریج از سوی منتقدان محافظه‌کار و مسیحی بی‌اعتبار شدند تا اینکه گروه کم‌ کم از هم پاشید.

این گروه مجددا در اواسط قرن 20 و با رشد فزاینده هیپی‌گری در آمریکا مطرح می‌شود. در دهه 60 کتاب کوچکی به نام "پرینکیپیا دیسکوردیا" منتشر می‌گردد. در این کتاب ایدئولوژی به نام " دیسکوردینیسم " معرفی می‌شود. ایدئولوژی شبه مذهبی که نوعی دروغ گویی و شکاکیت عمدی را تشویق و ترویج می‌کند. طبق این کتاب، دنیا اسیر فضای بسته رسانه‌ها است و قدرت‌ها دائما در حال دروغ گفتن به ما هستند و به همین علت باید با آشوب راه انداختن و دروغ گفتن این فضای بسته را بشکنیم. یکی از نویسندگان این کتاب در تشریح هدف نویسندگان کتاب می‌گوید: "آنها می‌خواستند آشوب را به جامعه بازگردانند تا چیزها را تکان دهد و روش انجام این کار گسترش اطلاعات غلط بود. انتشار اطلاعات نادرست از طریق تمام ابزارهای موجود از جمله پادفرهنگ و رسانه‌های جریان اصلی. تصمیم گرفتند که این کار را با گفتن داستان‌هایی درباره ایلومیناتی شروع کنند. "

در واقع، هیپی‌هایی که به دنبال نوعی ایدئولوژی آنارشیستی بودند و کتاب پرینکیپیا را نوشتند برای نیل به هدف خود هر اتفاقی را که به باور عمومی تبدیل شده بود، به نوعی به اقدام ایلومیناتی‌ها که جنبشی مخوف و زیرزمینی شناخته می‌شد نسبت می‌دادند. از قتل جان اف کندی تا ساخت اهرام ثلاثه و سفر به ماه همه و همه اقدام این گروه رازآلودی بود که قدرت دنیا را در دست داشته و به سمت اهداف خود هدایت می‌کرد.

تاثیر کتاب پرینکیپیا اما این از حوزه دهه 60 آمریکا فراتر رفته و به همه جوامع اروپایی و آسیایی راه یافت. در دو دهه بعد ایلومیناتی‌ها تبدیل به بخشی از باور عمومی شده و در عرض فراماسونری قرار گرفتند. بدین ترتیب، یک دروغ ایدئولوژیک باعث شد یک گروه رازآلود در نظر برخی تبدیل به اداره کننده اصلی جهان شود.

چرا برخی به تئوری توطئه روی می‌آورند؟

اما نکته مهم و اصلی در پرداخت به این موضوع این است که اصولا چرا چنین گرایشی در افراد وجود دارد که همه چیز را به نوعی قدرت برتر و ماورایی ربط می‌‎دهند؟ در واقع، ریشه تئوری توطئه چیست و چرا برخی به آن متمسک می‌شوند؟ دلایل بسیاری در این رابطه وجود دارد. فقر، بحران هویت، سطح سواد و به خصوص ساده بودن تئوری توطئه از جمله این دلایل هستند. اما مهم ترین علت در این زمینه نه اینها بلکه تئوری "گریز از آزادی" است.

کاربری که در ابتدای گزارش از او یاد کردیم به خوبی می‌تواند این مساله را برای ما مشخص کند. او در بخشی از تحلیلش می‌گوید " مگر می‌شود ویروسی بیاید و دانشمندان نتوانند واکسنش را درست کنند"؛ این جمله به خوبی رویکرد معتقدان به تئوری توطئه را نشان می‌دهد. آنها نمی‌خواهند باور کنند که دنیا از ید قدرت انسان خارج شده است. آنها از آشوب می‌ترسند به همین دلیل سعی دارند با ساخت نوعی اقتدار توهمی این ترس و ضعف در برابر حوادث را جبران کنند.

این رویکرد از ابتدای تاریخ تا کنون وجود داشته است. طبق گفته سر جیمز فریزر در کتاب شاخه زرین، اعضاء جوامع اولیه سعی می‌کردند برای فرار از ترسشان از قدرت‌های طبیعی مانند طوفان و سیل و زلزله، قدرت کنترل این حوادث را نیز به دست شاهشان بدهند تا از این طریق به نوعی آرامش برسند. آنها معتقد بودند که شاه تمام حوادث مربوط به دنیا اعم از رویدادهای طبیعی و غیر طبیعی را در ید اختیار خود دارد و به همین دلیل، اگر سیل یا زلزله ای آمده و یا خشکسالی می‌شد، به کاخ شاه حمله کرده و بعد از کشتن او دیگری را به جای او می‌نشاندند تا شاه جدید به سرعت جلوی سیل و طوفان و بلا را بگیرد.

دقیقا همین الگو در مورد معتقدان به تئوری توطئه مطرح است. آنها برای رهایی از نقطه ضعفشان سعی می‌کنند حوادث را به نوعی ابرقدرت ربط دهند. این چیزی است که اریک فروم(روانشناس و فیلسوف مشهور قرن 20) هم به نوعی دیگر بر آن تاکید می‌کند. او در توجیه گرایش مردم متمدن آلمان به نازیسم و آدولف هیتلر تاکید دارد که مشکلات اقتصادی، سیاسی و امنیتی وحشتناک آلمان در عصر جمهوری وایمار باعث شد که مردم دچار نوعی ترس همگانی شوند. این ترس به خصوص مربوط به پذیرش مسئولیت های اجتماعی و فردی می‌شد. به همین دلیل، مردم خودخواسته سعی کردند آزادی خود را به دولت فروخته و در عوض امنیت بگیرند. این شد که زمام همه امور را به هیتلر دادند تا حداقل از پذیرش مسئولیت طفره رفته و ترس به خودشان راه ندهند.

لازم به ذکر است که این ترس البته امری وجودشناسانه است نه منفعت گرایانه. بیایید این مساله را در همین نمونه کرونا بررسی کنیم. کسی که معتقد است کرونا توسط قدرت های جهانی به وجود آمده و فرایندی طبیعی ندارد معتقد است که این اتفاق کنترل شده است؛ چرا که توسط گروهی از انسان‌ها یا موجوداتی دیگر اما به قصد و هدفی مشخص به وجود آمده و طرحی هم دارد. همین باور باعث می‌شود به نوعی دلش آرام بگیرد چرا که از فضای جهل( به قول خودش) بیرون آمده است. اگر قبول کنیم که ترس حاصل جهل است پس باید بپذیریم که هر نوع باوری که بتواند بلاهایی را که بر سرمان می‌آید و نیز حوادث مربوط به آینده را توجیه کند در واقع، این ترس را از بین می‌برد. تئوری‌های توطئه همین کارکرد را دارند. این باورها عنان همه حوادث را چنان به دست یک قدرت برتر می‌دهند که انسان گمان می‌کند در یک دنیای منظم و قابل پیش بینی قرار دارد و هر چند در راس این نظم یک دولت یا گروه شریر وجود داشته باشد اما حداقل نوعی قانون بر این جهان حاکم است که ما را از سردرگمی بیرون می‌آورد.

میل به نظم و قرار چیزی است که از زمان افلاطون بر آن تاکید شده و به قول ارسطو از میل های طبیعی انسان است. تئوری توطئه دقیقا به دنبال ارضاء این چنین میلی است و نوعی آرامش دروغین به باورمندان می‌دهد.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 37
  • ج
    0

    آفرین خیلی ‌مطلب خوبی بود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آخرین پارگراف نویسنده. گویای. حقیقت. هست که دارد اتفاق می افتد. ودرست هم. گفته. حالا. قبول. می کنی یا نمیکنی. به. خودت. مربوط است

  • م
    0

    در حد داستان خوبه

  • هادی
    0

    مرسی خبر فوری. هنوزم عده ای مدام در حال نقاشی کشیدن و تئوری توطئه هستن. و واقعا هم فکر میکنن به نتایجی رسیدن. فیلم ذهن زیبا رو در همین راستا توصیه میکنم.

  • پرتوی
    0

    اطلاعات خوبی بود ولی شکم سیر نمی کنه. واقعیت اینه که خاورمیانه در حال ورود به دوره جدیدی از تاریخ است .. وقتی به اتم ها انرژی داده شود از تراز پایه به تراز بالاتر رفته و آماده برای انجام واکنش و تولید ماده جدید می شود . دو جنگ جهانی صورت گرفت و هر دو در اروپا بود و اروپا نابود شد اما آمریکا سود برد به تصورم اروپا دیگر نه توان این را دارد و نه سرماجراجوی دارد . سطح انرژی در منطقه با توجه به توضیح بالا در خاورمیانه بالا رفته و آنبالانسی قدرت و یا توزیع ناهمگون قدرت در منطقه بوجود آمده است در ایران خودمان ۴۱ سال می گوییم دشمن ما آمریکا و اسرائیل است اگر هم نبود الان درست کردیم خیلی ها منتظرند تکلیف بین اسرائیل و ایران با جنگ معلوم شود نه اینکه برنده معلوم شود فقط ماجرا تمام شود . تئوری های اجتماعی و انسانی و آخرزمانی در طول زمان شکل می گیرد و دائما در آن دمیده می شود تا محقق شود بر مبنای بعضی روایات عمر آدم ۶۰۰۰ سال است البته بر مبنای زمان نقل روایت. اگر ۱۲۴۰۰۰ پیامبر را بر ۶۰۰۰ سال تقسیم کنیم حدود ۲۰/۶۶ بدست می آید یعنی هر سال بیش از ۲۰ پیامبر آمده . این در حالی است که ما کمتر ۶۰ تا پیامبر نمی شناسیم الباقی کی و کجا هستند سهم ایران ماه چقدر است ... و ......

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      عشقم ۶۰۰۰ سال رو از کجه آوردی. اگه یه آدم صالح تو یه روستای ۵۰۰۰ نفری هم مردم رو بخدا دعوت میکرده بهش پیام آور یا پیامبر میگفتن بسوی خدا . و شایدم پیامبر ی تعداد کمتر بوده و فقط اونا میشناختنش.گستردگی زمین رو نگاه کن .خداوند هیچ انسانی رو بدون راهنما نگذاشته. حالا حساب کن زمانهای گذشته مردم چقدر باهم ارتباط داشتن.اون پیامبرایی ک تو کتابا میخونی اینا بزرگترین پیامبرها برای جوامع بزرگتر بودن .مسلما با گذشت زمان مسئولیت ها و راهنمایی های پیامبران بزرگتر میشده چون بشر پیشرفته تر میشده.شما الان دهه نودیا رو از لحاط هوش و ذکاوت با دهه پنجاهیا و شصتیا مقایسه کن .حالا انسان سه هزار سال پیش چقدر تفاوت با پنج هزار سال پیش داره. بعدشم قرار نیس ۱۲۴ هزار پیامبرو بشناسی شما پیامبر خودتو خوب بشناس تکلیفتو ادا کردی .لااقل خودتو اول خوب بشناس .وقت آزاد داری همه رو میخوای بشناسی خخخ

  • افکار
    0

    خبری این همه به در و دیوار زدی که بگی کرونا توطئه عده ای خاص برای کاهش جمعیت جهان بوده! خب این موضوع رو که از ۶ ماه پیش بیشتر مردم عادی هم که می گفتن چیز جدیدی نیست.اگر میتونی دست اون توطئه گرها رو کنن. گفتن اینجور ادعاها که کاری نداره

  • پرتوی
    0

    متفکرانی که ذهن خلاق دارند و وابسته قدرت هستند تئوری می بافند ودر پی آن صاحبین قدرت در درازمدت تئوری را عملی می کنند آخرزمان و ناجی و قوم ناجیه و ... همه به نوعی سرکاری است .

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      کاری به صحبتتون درباره متفکران ندارم ولی نه آخرالزمان سرکاری نه ناجی همه مون صاحب الزمان(عج)برای همین منفی دادم

  • آرش
    0

    گوبلز در یک سخنرانی گفت ذهن های کوچک اکثر مردم توانایی اکتشاف حقیقت از لا به لای توهمات را ندارد پس هرچه دروغ بگویی و دروغت بزرگتر و بیش تر تکرار کنی می بینید که در عین ناباوری عوام چقدر ساده از اعماق وجود آن را باور کرده اند مثال دقیقی از اینان که می گویند ایلومناتی توهمی بیش نیست اگر گروهی آنقدر قدرتمند باشد که مکانسیم لازم برای کنترل دنیا را در دست داشته باشد مدارک ساده فهم را از جلوی عوام پاک کرده وبه هرکس که او را بشناسد بر چسب متوهم می زند

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      حالا گوبلز شده مدینه فاضله هر چی بگه قبول میکنی، اگه کاری کنند و کسی نفهمه کار اونا بوده چجوری بهشون ایمان آورده بشه در ساعت صفر ؟ از چیزی خبر نداری گوبلز گوبلز راه انداختی خخخخ

  • پرهام
    0

    جالبه وقتی در جنگ جهانی دوم وقتی تعدادی از جاسوسان فراری متحدین خبر از وجود فناوری نوار های ضبط صدا وتصویر در ابعاد بسیار کوچک را منتشر کردند یه عده ابله به اونها تهمت توهم و روانپریشی و دروغ گویی زدند تاریخ ثابت کرد که این فناوری موجود بوده است

  • ......
    0

    جمع کنید این چرت و پرت ها رو

  • tahmasb
    0

    عزیزان شبکه خبری محترم ایرانی؛ متٵسفانه شرایط بگونه‌ای‌است‌که توده ملت ایران به خبرهای منتشره ازسوی شبکه خبری ایران هیچگونه اعتمادی ندارند وقبول نمیکنند. خبرهای ایران را دروغ میپندارند.من میدانم که‌شما‌ها شبانه‌روز‌تلاش میکنید ولی شرایط چنین است که عرض کردم. این اعتماد را برگردانید.

  • ح
    0

    این همه می دونن بخاطر نفت وعیاشی وکیف خودشونه سعی دارن اگربتونن نوکر وچاکر انها باشیم اگرکشورهای عربی متحد میشدند کار اسراییل وامریکا تمام بود ولی مهمان خود وبازوی خودرا باامریکا ییها همدست شدند وبه شهادت رساندند عرب بعثی لعنتی اینقدر هم بخاطر عرضه ایران وگرنه دیروقتی قلمرو حساب شده بود

    نظرات شما -
    • حاج کاطم
      0

      فکر میکنم ساده انگاری محض باشه فکر کنی بخاطر نفت این اتفاقا میفته .با از بین رفتن امریکا و اسرائیلم مشکل حل نمیشه .قضیه بزرگتر از این حرفاس اگه امریکا و اسراییل نمود پیدا کردن و ب عنوان دشمن معرفی شدن چون ابزارهای قدرتمند و بازوهای قدرتمند قدرت بزرگتری هستند.برای اهداف بزرگتری.مهم ترین دشمن ما ناآگاهی ماست

  • محسن
    0

    هم دانش آرامش میده هم تئوری توطئه. پس هر دوتاش رو باید تعطیل کرد؟؟ قدرت برتر در دنیا به دست پروردگار هست.اما قطعا کسانی هستند که عامدانه به دنبال ایجاد فساد در جامعه بشری هستند که البته دست پروردگار باتر از دست اون هاست. اما به هر حال شما هم به دنبال آرامش هستید. کسانی که سعی میکنند هر آن کسی که بر اساس مستنداتی اثبات کند که فلان خرابکاری یا فساد عمدی بوده رو با نگاه تعقل و نگاه از بالا به پایین و عاقل اندر صفی بهش نگاه کنید شما هم با این کار به دنبال آرامش درونی با فرض خود برتر بینی و خردگرایی ( به قول خودتان) هستید.

    نظرات شما -
    • نویسنده
      0

      اینکه می فرمایید " هر آن کسی که بر اساس مستنداتی اثبات کند که فلان خرابکاری یا فساد عمدی بوده" به هیچ وجه با مطلب بالا مطابقت ندارد. اگر نگاهی به دلایل توطئه گرایان بیندازید به خوبی متوجه سست بودن استدلالاتشان می شوید.

    • محسن
      0

      به نویسنده: بله البته جواب حرف های سست ( حتی از یک تفکر کلی درست) رو دادن ساده هست. همون کاری که شما کردید. اون بخش از حرف های حتی مضحک و پاسخگویی به همون حرف ها و در آخر نتیجه گیری به نفع تفکری که میگه همه اتفاقات کاملا به صورت طبیعی می افته. درمقابلتون کسانی رو قرار میدید که که اعتقاد دارن همه چیز و همه اتفاقات در دست یک عده سیاستمدار روانی و کثیف هست که همه دنیا رو اداره میکنن و به هرسمتی بخوان میبرن . خب آره کوبیدن همچین کسانی کاری نداره . شما خودتون دروازه رو بر اساس تواناییتون میسازید و خودتون هم گل میزنید. خسته نباشید

  • عباسی
    0

    من نمیدانم چرا هروقت اتفاقی نادر بیفتد شروع میکنن از موارد پیشگویی حالا ساخته قبلی باشد یا دست بردن درنوشته ها وتصاویر قبلی .که این هم بخشی از طرفداران تئورری توطئه .آنچه روشن است خداوند در قران میفرماید سرنوشت هیچ قومی راتغییر نمیدهد مگر به واسطه اعمالش .اکنون به دلیل مرتبط بودن آلودگی ها که مرزها رانمیشناسد کل جامعه بشری به یک قوم واحد تبدیل شده.کرونا میگوید زمین گنجایش مصرف نود میلیون بشکه نفت در روزرابه همراه دیگر سوختهای فسیلی ندارد . گرم شدن کره زمین ،ذوب شدن یخهای قطبی ، جنگل سوزیهای مضاعف ،سیلها وسونامیهای نامتعارف ،بیماریهای جدید مثل انواع سرطان وچاقی وکبد چرب ازنوع خزنده ویا کرونا ازنوع جهنده همه راه مبارزه ایست که کره هوشمند زمین برای مهار انسان ونجات حیاط بکار میبندد.چون این قوم یکپارچه در مصرف سوختهای فسیلی افراط کردند.وحق میزبانی را ادا نکردند.اگر ما با این فرمان بخواهیم جلو برویم زندگیها منحصر به یک اتاق ایزوله ویک دستگاه رایانه درخانه ودربیرون با یک لباس شبیه فضانوردا محدود خواهد شد.چون زمین بیماریها وموانع جدیدتری برسر راه انسان نمک نشناس قرار خواهد داد.طرفداران تئوری توطئه ویا امثال آنها ازدل همان سرمایه دارها وکارتلهای نفتیست تااز بیان حقیقت کثیف کاری انسانها طفره میروند تا مبادا متعهد به کنفرانس پاریس بدتری نشوند.که مجبور به تعطیلی کارخانهها وچاههای نفتشان شود.

  • ع،ف
    0

    سلام.به قول یکی ازبزرگان، ،همه ماانسانها هرکدام بالاخره درشرایط همدیگرقرارمیگیریم ،یعنی اینطورنیست که یک نفردریک شرایطی قراربگیرد ودیگری دران شرایط قرارنگیرد.هرکدام ازمادرهرشرایطی که قراربگیریم فقط یکبار ، فقط یکبار میتوانیم راه درست راازنادرست تشخیص بدهیم ،وزندگی دیگرفرصت یک یاچندباردیگر را نمیدهد تا دوباره بخواهیم ازنو انتخاب درست داشته باشیم ، چون دیگرشرایط عوض شده وشرایطهای جدیدتری پیش روقرارمیگیرد.واین تفسیر همان اسفل السافلین قران کریم است و همانطورادامه میابد تا به زوال یا کمال.گروهها دردنیا هرچه میخواهند باشند یاشکل بگیرند مهم نیست،مهم ان است که درشرایطهای مختلف کدام انتخاب راداشته باشیم که درست باشد.چون همه ما براساس فلسفه ذهن زندگی میکنیم براساس همین فلاسفه دراخرالزمان فقط پرهیزکاران درامانند،این یعنی چه ،یعنی انقدرانسانها درحماقت و جهالت خود درانتخابهایشان رشدکرده اند که تنها باپرهیزکاری میتوان درحیطه این حماقتها انتخاب درست داشت.لازم نیست باکرونایا.....مقابله کردبلکه لازم است درانتخابهایمان حتی المقدور وحتی المکان انتخابهای درستی داشته باشیم

  • نیما
    0

    چ جالب کلیپهای توی یوتیوب رو برمیدارن ازش مطلب میسازن،کلیپ کل این متناتونو من چهار ماه پیش تو یوتیوب دیدم و توش حرفی از انفجار نبود،درسته ک از همه طرف محدود شدیم تو مجازی ولی شرافتا قانون کپی رایت رو زمین نزنید اون غربیا با همه پلیدیاشون دروغ و دزدی براشون ننگه و اگر کسی‌ بیاد کلیپ ینفر دیگرو بی اجازه استفاده کنه مجارات میش بعد ایران شده سلطان دزدی اگر بهتون بر نمیخوره نظرمو ثبت کنید چون این چنروز خیلی گلچین میکنید نطراتو!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    کرونا را شیاطین بر علیه انسانها بوجود آوردند چون نسبت به انسانها شیاطین حسادت دارند و می‌خواهند انسانها بمیرند .

    نظرات شما -
    • ع،ف
      0

      شاید هم،که البته شاید نه بلکه قطعا خدا داره شیاطین رو ادب میکنه. ادب که نه بلکه برای همیشه ریشه شیاطین رو بخشکونه ،شیاطین هم اون چیزی که فکرمیکنید نیست شاید جهل،نااگاهی وافکار وذهن نادرست و بهره کش باشد. حق الناااااس!!!! به این هم فکرکردید؟

  • کاربر ناشناس
    0

    بازگشت یاجوج و ماجوج ، چنان گفته شده که با علم باز میگردند و با دانش و تکنولوژی آدمها رو نابود میکنند

  • یه نفر
    0

    همش کار چینه...ساده و مفید...واکسن و داروش رو هم داره...میخواد تبدیل به قدرت اول دنیا بشه درضمن بزرگترین تولید کننده ماسک دردنیا و اصلی ترین صادرکننده ماسک به اروپا و آمریکا چینه

  • فهيمه
    0

    اينكه ترامپ همه جا بدون ماسك ميره و مريض نميشه ،خودش پاسخگوي همه چيزه

  • حاجیتون جنتلمنه جنتلمنه
    0

    چ جالب شماره گداری کرده عکسرو.یعنی کرونا چهارمیه .بعدش انفجار بیروتو این حرفا.پنج نفهمیدم چیه بغل پریز برق.بعدش میخوان شیمیایی بزنن؟ اون بچه ک کلاه ب سره قراره بره جبهه؟ شهاب سنگ میخواد بخوره زمین؟ نهمی ساعت صفر .یعنی بعد جنگ جهانی سوم نوبته قیامته یا بازگشت مسیح ساختگی غرب.ههههه خب آره اینا آیندرو میسازن پیش بینی نیست .و ضررشم ب همه انسانها میرسه چرا ؟ چون شیطان پرست و شیطان بزرگن و یعنی شرارت دارن .حالا چرا ضرر کاراشون بهمه میرسه بقیه چ گناهی دارن بنطرم بخاطر اینه که مردم دنیا و ما بی تفاوت نسبت ب خداییم و بهم دیگه رحم نمیکنیم .بی تفاوتی و افتادن در پازل شیطان یعنی رسیدن شر ب انسان .این اتفاقا شاید بیفته یعنی بسازن البته شیاطین از آینده عالم ماده خبر دارن تا حدودی.البته باز بنظر من بدون اینکه کارتون سیمسونها و یا علامتی بدن میتونن کارشون رو انجام بدن مسئله اینه که میخوان بگن ما حقیم و شما آدما اشتباه فکر میکنید ._. البته در اخر موفق نخواهند شد و مسیح واقعی بهمراه منجی عالم بشیریت اینها را بسزای اعمالشون خواهند رسوند و خداپرستی و کرامت های اخلاقی دوباره بین مردم بازخواهد گشت .نگران نباشید .حق خواهد امد و باطل رفتنیست .جای هیچ ناامیدی نیست .توکل بخدا ما مرد روزای سختیم .

  • دکتر
    0

    یعنی با این مقاله تون دنیای علم و تئوری رو شکافتین!!! تئوری توطئه نمیخواد همه چیز رو به یه قدرت ماورایی یا قدرت های جهانی نسبت بده...تمام حرفش اینه که مثل کبک سرتون رو زیر برف نکنین و ببینین که همه چیز هم توی این دنیا اتفاقی رخ نمیده...درسته یه سری حوادث و بلایای طبیعی توی دنیا اتفاق میفته و کسی هم توانایی جلوگیری از اونا رو نداره...ولی من به عنوان یه پزشک میگم که دست کاری ژنتیکی یه ویروس اصلا کار سختی نیست و به راحتی میشه اون رو تبدیل به یه ویروس همه گیر کرد مخصوصا حالا که مشخص شده ژنوم این ویروس ترکیبی از ژنوم آنفلوانزا ، هپاتیت و ایدزه مقوله ی بیوتروریسم هم اصلا موضوع جدیدی در علم پزشکی نیست و سال هاست که دارن از ویروس ها و باکتری ها به عنوان سلاح بیولوژیک استفاده می کنن پیشنهاد می کنم نویسنده ی محترم مقاله یکم سطح سوادشون رو بالا ببرن

  • سرداردلها سلیمانی
    0

    این انفجارها چه بیروت وچه ایران و آتش سوزیهایی که در گوشه و کنار میوفتد که مشکوک هستن احتمال میدم از طرف کشوری پیشرفته به حمله های لیزری باشد که گاهی در گره بندی خطا میزنند و باعث آتش سوزی میشود اینها یا از طرف اسرائیل یا انگلیس باشد پیش بینی میکنم که انفجارهای دیگری هم شاید اتفاق بیفتد...... باید بهوش باشیم

    نظرات شما -
    • ع،ف
      0

      پیش بینیت درسته،بهتره سنگرت رورهانکنی خیلی بایدهوشیارباشی.باهوش موضوع بحث روانکاوی پدیده هاست.

  • ح
    0

    یکی از کشورهای ابر قدرت در اتفاقات اخیر جهان دست داره بعید نیست در غفلت مردم جنگ بزرگی شروع بشه و نقشه لصلی این باشه مانند نسل کشی بومیان استرالیا یا سرخپوستان آمریکا در خاور میانه ایجاد کنند پزشکی ایران هر چه بتواند استقلال خودش حفظ کند و طب سنتی قدرتمندمون با دادن بودجه و آزمایشگاه برای روز مبادا قدرتمند شود حتی طب سنتی یا اسلامی که میشه شاخه ارگانیک طب سنتی هم ازش نام برد باید خود را آماده کند برای خطر حملات گسترده شیمیایی یا اتمی این تعوری طوطعه نیست تمام کشورها پناه گاه هایی برای روز مبادا دارند و فقط کشورهای جهان سوم وابسته هستند از همین الان باید منابع در دسترس شناسایی بشن و خود را برای آینده آماده کنیم اگر بخایم از لحاظ نظامی آماده باشیم گه جرات این اتفاقات نداشته باشند ایران باید سلاح اتمی داشته باشد و خارج از نقاط نفوظ خودش در صورت لزوم مقابله به مثل کند یعنی حتی دورتر از لبنان

  • مهدی باقری
    0

    جالبه تو این همه صحبتها اصلا صحبت از قدرت خدا نشد.بله ظلم وجود داره.اما خدایی هم هست.یدالله فوق ایدیهم.دلیل این همه ظلم دور شدن از خدا و دستورات الهی ست.همه چیز رو خدا خلق کرده.انشالله ظلم ریشه کن خواهد شد.کافیه که ما وجود خدا رو پر رنگ تر کنیم.تا او هم به ما توجهش بیشتر شود.ان شاالله

  • کاربر ناشناس
    0

    بازگشت یاجوج و ماجوج و حمله به انسانها با دانش و تکنولوژی

  • بی نام
    0

    هشتگ رائفی پور

  • ع،ف
    0

    انچه که مااژقوم باجوج وماجوج میشناسیم،رفتارفیزیکی ومحل استقرارمکانی احتمالی انهاست وشناخت ان هیچ راهبردی هم ندارد.اما مهم بعد فکری وعقیدتی ان است که ممکن است هرکدام ازما باچنین شیوه ای عملگراشویم.مانند داعشی شدن،لیبرال شدن،مالزبولی شدن و......سداهنین هم درقران زبان تمثیل است ماننداین که گاهی بایک حرف میتوان سدی اهنین دربرابر قومی یا شخص ایجادکرد و فاصله انداخت.همانگونه که بین دو زوج سدی اهنین ایجادمیشود ،شکل گیری و خروج یاجوج وماجوج دراخرالزمان استیلا یافتن چنین تفکری بر عده ای براساس همان نوع اندیشه ای جوگرایانه است که نتیجه عملکرد بیشترانسانهادراخرالزمان است.اگراگاهی ذهنیتی عقلانی  قرانی درافکارعمومی کمرنگ شود جو نااگاهی باپدیده های شوم اتوماتیک وار براذهان حاکم میشود وخسارات جبران ناپذیری برپیکراندیشه ها میزند.بنابراین قران میتواندبهترین رهنمود برای انتخاب راه ومکان هرشخص باشد.امابیشترافراد، قران رابرای بهتر سودجستن ،بهترتسلط یافتن ،بهترکامیاب شدن وبهتر....جستجو ومتوسل میشوند به همین خاطر گاهی پیروان قران نیز خود میتوانند باعث شکسته شدن سد یاجوج وماجوج شوند وقتی که ایمان بدون اگاهی شکل گیرد. درصورتی که قران برای بهتر اگاهی یافتن درعمل وکمترخطا زدن است

  • ali abbasi
    0

    بالاخره نتیجه چه شد؟ نظر کدام درست است؟ ایلومیناتی ها حقیقی اند یا نه؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها