اعتراض ورزشکاران شوش به روند واگذاری فضاهای ورزشی

ورزشکاران شهرستان شوش با امضای طوماری از روند واگذاری فضاهای ورزشی و امکانات ضعیف آن‌ها انتقاد کردند.

اعتراض ورزشکاران شوش به روند واگذاری فضاهای ورزشی

ورزشکاران شوش با امضای طوماری به شیوه مزایده واگذاری فضاهای ورزشی در این شهرستان اعتراض کرده و خواستار انجام مجدد آن شدند‌.

ورزشکاران همچنین سرانه ورزشی را نسبت به جمعیت شهرستان، ناچیز عنوان کرده و امکانات ضعیف سالن‌های موجود را نیز به علت مدیریت ضعیف می‌دانند.

امین حمیدی یکی از ورزشکاران شوشی در این خصوص اظهار کرد: نحوه اطلاع‌رسانی برای مزایده واگذاری سالن‌های انگشت شمار شهرستان، بسیار ضعیف است به طوری که این شائبه به وجود آمده که تعمدی در کار است تا تنها افراد مشخصی از مزایده مطلع شوند.

وی واگذاری سالن‌ها به افراد غیر بومی را عامل افزایش هزینه‌ها عنوان کرد و گفت:
در صورت واگذاری به افراد غیر بومی، هزینه‌های ورزشکاران افزایش می‌یابد در حالی که اگر این واگذاری ها به افراد بومی و فعال ورزشی شهر باشد، تعهد بیشتری در نگهداری از فضاها و امکانات خواهد بود و منافع بیشتر عاید ورزش شهرستان می‌شود‌.

حمیدی با تاکید بر ضرورت توزیع متوازن فضاهای ورزشی در استان و کشور، به معضل عدم تعیین مدیر برای اداره ورزش و جوانان شوش و بلاتکلیفی این اداره مهم به مدت طولانی اشاره کرد و افزود: ورزشکاران انتظار تامین سیستم سرمایشی سالن‌ها و سایر امکانات حداقلی را دارند اما محل رجوع جهت پیگیری نیز مشخص نیست.

منبع: فارس

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها