۲۰ طرح برق رسانی در شاهرود بهره‌برداری می شود

مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود از افتتاح ۲۰ طرح عمرانی برق رسانی در هفته دولت با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال خبرداد.

۲۰ طرح برق رسانی در شاهرود بهره‌برداری می شود

جمال فرخ زاده روز پنجشنبه با بیان اینکه طرح احداث ۱۲ پست هوایی به ظرفیت ۲ هزار و ۳۷۵ کیلوولت آمپر در منـاطق مختلـف شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: طرح کابل کشی زمینی فشار متوسط به طول ۸۰۰ متر به منظور تامین برق پست زمینی ارگ بسطام با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفتـه دولت امسـال افتتاح خواهد شد.

وی به احداث و بهسازی سه هزار و ۲۵۸ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیـف و نصب ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۶۹۵ کیلوولت آمپر به مبلغ ۲۳ میـلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اشاره کرد و اظهار داشت: طرح بهینه سازی ۱۱ دستگاه پست هوایی توزیع برق با هزینه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، از طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح نصب ۲۰ دستگاه تابلو هوشمند قابل قطع و وصل از راه دور مشترکان چاه آب کشاورزی با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال افتتاح می شود، ابراز داشت: برقراری ۱۰ هزار و ۴۲۷ متر شبکه توزیع برق به مبلغ ۲۲ میلیـارد و ۲۹۰ میلیـون ریـال در قالب پنج طرح از دیگـر طرح های قابـل بهره برداری مربوط به این شهرستان هستند.

فرخ زاده از افتتاح سه طرح روشنایی معابر با هـزینه پنـج میلیـارد و ۶۲۰ میلیون ریـال خبر داد و تصریح کرد: نصـب سـه دستگاه " سکسیونـر " کنتـرل از راه دور بـر روی فیـدرهای خارتوران بیارجمنـد و چهل دختر سه طرحی هستند که برای آن ها ۲ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال هزینه شده است .

وی گفت : تبدیل ۴۵۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در خیـابان امام رضـا (ع) شاهرود و روستـای زرگر با هزینه یک میلیارد و ۴۲۶میلیون ریال هم آماده بهره برداری هستند خواهند.

وی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح و جابجایی یک هزار و ۹۸۹ متر شبکه فشار متوسط ورودی روستای میقان به مبلغ یک میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریـال از دیگر طرح های قابل افتتاح به شمار می روند.

در اوایل تیرماه امسال افزایش ظرفیت و راندمان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با حضور وزیر نیرو به شیوه ویدیو کنفرانس آغاز شد.

اداره توزیع برق شاهرود به حدود 100 هزار مشترک برق رسانی می کند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها