امام جمعه شهرستان مبارکه:

شرکت فولاد مبارکه همواره به توسعۀ منطقۀ پیرامونی خود توجه داشته است

امام‌جمعه شهرستان مبارکه گفت: در شرایط سختی که بسیاری از مشاغل با مشکلات جدی مواجه شده اند، تولید و توسعه‌ها همچنان در فولاد مبارکه به قوت خود باقی مانده است و این از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت فولاد مبارکه همواره به توسعۀ منطقۀ پیرامونی خود توجه داشته است

جت‌الاسلام و المسلمین موسوی در دیدار با ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با ایشان گفت: در شرایط سخت تحریم و شیوع ویروس کرونا که بسیاری از مشاغل، کسب‌وکارها، درآمدها و توسعه با مشکلات جدی مواجه شده است، اینکه در فولاد مبارکه تولید و توسعه‌ها همچنان به قوت خود باقی مانده بسیار باارزش است، وگرنه در شرایط عادی بسیاری از افراد و سازمان‌ها می‌توانند کار همیشگی خود را ادامه دهند و در این عملکرد در سال جهش تولید، تحقق منویات مقام معظم رهبری از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه شاهدیم که فولاد مبارکه علاوه بر کسب توفیقات چشمگیر در تولید به تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز با جدیت بیشتر پایبند است.

وی اظهار داشت: شرکت‌هایی مانند فولاد مبارکه به‌دلیل گستردگی، تنوع کاری، با خطرات متعددی مواجه‌اند، ولی ما شاهد آن هستیم که از بسیاری از خطرات پیشگیری و تعداد زیادی هم ختم به خیر می‌شود و این امر در نتیجه رویکرد مدیریت این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی و دستگیری از آحاد مختلف جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب و استفادۀ بهینه از آن تأکید و اظهار کرد: اینکه فولاد مبارکه در دو شهرستان هم‌جوار خود، جهت احداث شبکۀ فاضلاب و جمع‌آوری، تصفیه و استفادۀ مجدد از فاضلاب تصفیه‌شده در چرخۀ تولید و آبیاری فضای سبز خود اقدام نموده، علاوه بر برکات دنیوی، اجر اخروی نیز در پی دارد؛ چراکه در آیات و احادیث زیادی از آب به‌عنوان مایۀ حیات یادشده است.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود توسعۀ فرهنگی شهرستان مبارکه را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه تعاملات فولاد مبارکه با شهرستان در این زمینه نیز باید توسعه یابد، گفت: ازآنجاکه شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان یک همسایۀ متعهد همواره به توسعۀ منطقۀ پیرامونی خود در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی توجه داشته است، به نظر می‌رسد باید با برنامه‌ریزی‌های بهتر از ظرفیت‌های فولاد مبارکه در توسعۀ فضاهای فرهنگی و مذهبی شهرستان استفاده شود تا از این طریق شاهد رشد تعالی فرهنگی جامعه باشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در نظر داشته باشند همۀ مسئولین قدردانِ اقدامات، دستاوردها و خدمات فولاد مبارکه هستند؛ به همین سبب نباید جهادگران خط مقدم تولید فولاد کشور در هنگام سختی‌ها، تحریم‌ها و طعنه‌زنی‌های بدخواهان و دشمنان قد خم کنند، بلکه باید با توکل به خداوند و با تلاش و قوت فزاینده به جهاد اقتصادی خود ادامه دهند.

در این دیدار ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با ارائۀ گزارش مبسوطی از دستاوردهای شرکت در چهارماهۀ نخست سال جاری گفت: رویکرد مدیریت ارشد شرکت فولاد مبارکه به‌گونه‌ای است که با درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که تحریم و شیوع ویروس کرونا برای اقتصاد و جامعه به همراه آورده، همواره نقطۀ اتکا و یاری‌رسان مسئولین و مردم باشد.
وی ضمن استقبال از پیشنهاد امام‌جمعۀ شهرستان مبارکه برای حمایت از توسعۀ فرهنگی و مذهبی این شهرستان تصریح کرد: فولاد مبارکه همواره با نگاه ملی به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند بوده و در حوزه‌های یادشده نیز آمادۀ همکاری بیشتر با امام‌جمعۀ محترم و سایر مسئولین دلسوز شهرستان است

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها