۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان عوارض مالیات به شهرداری‌های استان مرکزی پرداخت شد

مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان عوارض مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای فعالیت دولت دوازدهم تاکنون به شهرداری‌های این استان پرداخت شد.

۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان عوارض مالیات به شهرداری‌های استان مرکزی پرداخت شد

عباس مزیکی روز یکشنبه افزود: هشت هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان مالیات مستقیم و ۱۰ هزار و ۶۴۳ میلیارد تومان مالیات‌های غیر مستقیم در این مدت از سوی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی وصول شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مالیاتی و نظام مالیات الکترونیک ETAX، سامانه الکترونیکی ثبت نام در نظام مالیاتی، سامانه الکترونیکی ارایه فهرست معاملات فصلی و سامانه الکترونیکی ارسال فهرست حقوق بگیران از دیگران اقدامات این اداره کل در دولت دوازدهم بوده‌است.

مزیکی گفت: بهره برداری از سامانه الکترونیکی اظهارنامه‌های مالیاتی، سامانه پرداخت الکترونیک مالیات و حرکت به سوی نظام مالیات هوشمند ITAX نیز در دولت دوازدهم از سوی اداره کل امورمالیاتی استان مرکزی اجرایی شده‌است.

استان مرکزی از شمال به استان‌های تهران و قزوین، از غرب به استان همدان، از جنوب به استان اصفهان و لرستان و از شرق به استان های قم و اصفهان محدود است و بر اساس سرشماری سال گذشته یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۷۵ نفر جمعیت دارد.
این استان با موقعیت­های ممتاز جغرافیایی، نیروی انسانی متخصص، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق، عبور خطوط انرژی (نفت، گاز و برق)، استقرار مراکز صنعتی و دانشگاهی، مفاخر برجسته و مذهبی و علمی، اراضی مستعد کشاورزی و مراتع، ذخایر معدنی، نزدیکی به قطبهای صنعتی و بازار مصرف از توانمندی­های اقتصادی مناسب برای سرمایه گذاری برخوردار است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها