کونته: سویا با تجربه است اما می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم

سرمربی اینتر پس از صعود به فینال لیگ اروپا اعلام کرد می‌خواهند برابر سویا شگفتی‌ساز ظاهر شوند.

کونته: سویا با تجربه است اما می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم

اینتر دوشنبه شب در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف شاختار رفت و با پنج گل حریفش را شکست داد تا جمعه در فینال برای کسب عنوان قهرمانی مقابل سویا تلاش کند. روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس دبل کردند و دیگر گل اینتر را دنیلو دی‌آمبروزیو به ثمر رساند.

آنتونیو کونته پس از این برد قاطع گفت: همه ما از رسیدن به فینال رضایت داریم. مهم تر از همه این است که بیشتر پسرانم برای نخستین بار در چنین دیدارهایی به میدان می رفتند. آن ها تجربه بازی در لیگ اروپا را پیدا کردند.

سرمربی ایتالیایی افزود: اکنون باید با سویا روبرو شویم که یک تیم با تجربه است و فکر می کنم در هشت سال اخیر چهار بار فاتح لیگ اروپا شده است (سه قهرمانی در هفت سال گذشته و پنج قهرمانی در مجموع). آن ها به قهرمانی عادت کرده اند اما اشتیاق داریم تا شگفتی ساز شویم.

سرمربی اینتر در پایان اظهار کرد: ما به حریف اجازه بازی ندادیم و در این کار خوب بودیم. دویدیم و دفاع کردیم. این در حالی بود که بازیکنان دوست نداشتند چنین کاری را انجام دهند. برای برزیلی ها دفاع کردن سخت است. از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم چون یک بازی اروپایی را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها