محموله‌های میلیاردی آرد و شیرخشک قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۵ تن شیر خشک قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در چابهار خبر داد.

محموله‌های میلیاردی آرد و شیرخشک قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته در راستای طرح مقابله با ورود کالای قاچاق و مقابله با مخلان اقتصادی، ماموران انتظامی چابهار حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه به یک دستگاه تریلی که قصد ورود به این شهرستان داشت، مشکوک شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 25 تن شیر خشک قاچاق فاقد مجوز لازم را کشف کردند.

وی با اشاره به اعلام ارزش 12 میلیارد ریالی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان مرتبط، افزود: در این خصوص راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قضائی شد.

سردار طاهری گفت: همچنین ماموران ایست و بازرسی شهرستان نیمروز در شمال استان در اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری ومقابله با قاچاقچیان کالا و ارز،به 2دستگاه تریلی حامل بار مشکوک و آنها را متوقف کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروها، تعداد یک هزار و 174کیسه چهل کیلویی به وزن تقریبی 47تن آرد قاچاق که بدون مجوز قانونی از یکی از استان های کشور به مقصد زاهدان بارگیری شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه کامیون، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش محموله کشف شده، یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار طاهری با تاکید بر تشدید مقابله پلیس با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی و ملی از شهروندان خواست هرگونه مبنی بر جابه جایی و انتقال کالاهای قاچاق را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها