تعیین مجازات متخلفان در صلاحیت ستاد ملی کرونا نیست

نایب رئیس اول مجلس در واکنش به اظهارات رئیس جمهور تاکید کرد: بر خلاف اعلام رئیس جمهور، تعیین مجازات متخلفان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صلاحیت ستاد ملی کرونا نیست.

تعیین مجازات متخلفان در صلاحیت ستاد ملی کرونا نیست

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: بر خلاف اعلام رئیس جمهور، تعیین مجازات متخلفان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صلاحیت ستاد ملی کرونا نیست و این اقدام باید به موجب تصویب قانون باشد که طبیعتاً در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: به منظور صیانت از حقوق قانونی نمایندگان موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مش جمعه
    0

    آقای قاضی زاده در این چند مدت در مجلس یازدهم برای اقتصاد در هم شکسته چه راه حلی ارائه داده اید ؟فقط و فقط بر طبل اختلاف و مخالفت با دولت کوبیده اید. خجالت هم خوب است.بر همه مبرهن شده که دولت بعدی اصولگرا خواهد بود.بفکر مردم تهی دست باشید.

  • خلیل
    0

    جناب اشتباه می کنید در اختیار ستاد ملی کرونا همه چی هست و این اختیار را معمولا در یک شرایط خاص که در کشور حاکم شود در دوران پاندمی و اپیدمی باید تمامی اختیارات و ضوابط دستور العمل های بهداشتی به یک همچین نهادی تا پایان دوران پاندمی و اپیدمی داده شود زیرا فردی همچون دکتر زالی که تخصص پزشکی دارد در این دوران تشخیص می دهد چی درسته چی غلط لطفا بیخودی سنگ نیندازد به حد کافی حرفشان را گوش نکردید یه کنکور را مجلس نتونست از دست مافیای کنکور بگیرد هرچی ستاد کرونا گفت به صلاح سلامتی نیست کسی گوش نکرد و شما مجلسی ها علیرغم اینهمه اختیارات نتوانستید جلوی کنکورها را بگیرید از عهده محرم بر نیامدید همچنان که از عهده شب‌های احیای رمضان مجلس نتونست کاری از پیش ببرد و 14روز بعدش تعداد کشته ها چقدر زیاد شد وقتی در یک کشور اپیدمی یک بیماری بسیار مسری و عفونی و کشنده جریان داره باید تمامی اختیارات به یک مجموعه ای مثل ستاد مقابله با کرونا با افرادی حاذق و کارشناس داده شود پس لطفا اگر کاری مجلس میتونه در جهت کمک به کاهش مرگ و میر و ابتلا انجام بده استین بالا بزنه والا شاهدیم خود مجلسی ها هم یک یک دارند الوده میشوند و بنظر میرسه مسیله مرگ و زندگی در میان هست جناب نماینده

  • اسدی
    0

    تا شما تصویب کنید همه مردن زحمت ها بدوش دیگران اعتراض با شما بیچاره بهداشت کشور

  • رباطی
    0

    پس به عهده کدام .......مجلس را به .......کشیده اید فقط منتظرید که رئیس جمهور چیزی بگوید و......مجلس شروع به جبهه گیری نمایند.چهار تا ........... هم آنجا هستند گویا آنها هم سکوت را بهترین گزینه دانسته اند.؟؟؟؟!!!!!

  • هاشم
    0

    شماازهرراهی برای مطرح کردنت خودت استفاده کن حالا چیزی گیرت نیامد کرونانقده بچسبیدبه کرونا

  • مهران
    0

    شما خودت سخت نیست با ۲۰۰۰۰ رای اومدی داری برای رئیس جمهور با ۲۴۰۰۰۰۰۰ رای تعیین تکلیف میکنی آقا ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • فرید
      0

      شمابعدازدوماه یه چیزی تصویب کردیددرمورد خانه های خالی بردید شورانگهبان بیست غلط املایی داشت حواستون به کارخودتان باشدبه کارتخصصی دیگران کارنداشته باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها