رییس کمیته امداد:

جمع‌آوری صدقات، الکترونیکی می‌شود

برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کم کردن مراجعات به درب منازل ، جمع آوری صدقات به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

جمع‌آوری صدقات، الکترونیکی می‌شود

سید مرتضی بختیاری که روز پنجشنبه برای بازدید از نمایشگاه تولیدات فرهنگی اقشار زیر پوشش کمیته امداد استان سمنان به شاهرود سفر کرده افزود : در دوره شیوع ویروس کرونا و به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان جمع آوری صندوق صدقات درب منازل نبود ، و به همین خاطر جمع آوری وجوهات صندوق‌های صدقات منازل کم شد .

وی افزود : در مرحله دوم اجرای طرح " ایران همدل " برای جمع آوری کمک ها از کد دستوری *14# استفاده شد که وجوهات حاصله برای اطعام حسینی هزینه می شود .

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد : در این کد دستوری که در اختیار مردم قرار گرفته گزینه هایی مانند صدقه ، کمک به ساخت منزل محرومان ،کمک به دانش آموز و اشتغال پیش بینی شده است.

بختیاری با بیان این که توسعه مراکز نیکوکاری با محوریت مسجدها ، هیات امنا و امام جماعات هم در دستور کار است ، گفت : مراکز نیکوکار در مسجدها تنها به مددجویان کمیته امداد کمک نمی کنند بلکه مددجویان بهزیستی و کسانی که در محله های کم برخوردار هستند را نیز شامل می شود.

وی با بیان این که رهبری از کمیته امداد خواستند امداد رسانی را مردمی کنید، افزود : با کارهایی که در شاهرود انجام شده ، این خواسته رهیری هم محقق گردیده است.

بختیاری تولیدات مراکز نیکوکاری شاهرود را الگوی خوبی برای توانمند سازی در کشور خواند .

وی گفت : شهرستان شاهرود شهیدان پرآوازه ، علما و بزرگانی را معرفی کرده که در عرصه های مختلف برای کشور و جهان اسلام افتخارآفرین بودند.

رییس کمیته امداد کشور پس از دیدار با اقشار زیر پوشش و نیز بازدید از نمایشگاه فرهنگی به دامغان عزیمت کرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها