جای خالی هواداران در فوتسال/ رضایی: خسته‌ایم اما از قهرمانی لذت بردیم

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: دوست داشتیم جام قهرمانی را در شور و هیجان تماشاگران‌مان بالای سر ببریم اما به خاطر شیوع کرونا نشد.

جای خالی هواداران در فوتسال/ رضایی: خسته‌ایم اما از قهرمانی لذت بردیم

تیم فوتسال زنان مس رفسنجان روز گذشته (پنج‌شنبه) در بازی برگشت فینال لیگ برتر زنان ایران مقابل سایپا به پیروزی دو بر صفر رسید و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب چهار بر صفر، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.

عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس به دیدار مقابل سایپا اشاره و بیان کرد؟ می‌دانستیم بازی سختی داریم چون سایپا برای جبران شکست دور رفت به میدان آمده بود. در نیمه اول هم فشار زیادی به تیم ما آمد که تا به حال تجربه نکرده بودیم اما خوشبختانه زمان خوبی گل زدیم و کمی از فشار بازی کم کردیم در ادامه هم زمانی که سایپا به پاورپلی روی آورد از فرصت استفاده کردیم و گل زدیم. سایپا با آغاز نیمه دوم باز هم پاور پلی روی کرد اما مانع از گلزنی شدیم و در پایان هم قهرمانی را به دست آوردیم.

او در مورد دلایل قهرمانی تیم خود در سومین سال حضور در لیگ برتر گفت: عوامل زیادی تاثیرگذار است؛ باشگاه همه جوره حمایت‌مان کرد و ما هم جواب این حمایت‌ها را دادیم. از طرف دیگر بازیکنان خیلی خوبی داشتیم که از روز اول دنبال قهرمانی بودند. سختی‌های زیادی هم در این راه کشیدیم و نتایجی که در دو سال اخیر به دست آوردیم نتیجه تلاش بازیکنان بود.

رضایی با اظهار خوشحالی از قهرمانی تیم خود بیان کرد: گرفتن نتیجه تلاش حس خیلی خوبی دارد، ضمن این که سال گذشته در فینال مقابل نامی نو حذف شدیم و دیگر نمی‌خواستیم آن تجربه را داشته باشیم چون بسیار تلخ بود اما وقتی جام را بالای سر بردیم، از دیدن بازیکنانم که به هدف‌شان رسیده بودند، احساس غرور داشتم.

او در ادامه افزود: قهرمانی لیگ برتر در شهر خودمان و مقابله تیم بزرگی مثل سایپا شیرین‌ترین خاطره من است و تلخ‌ترین خاطره‌ام به شکست خانگی مقابل نامی‌نو برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان با اشاره به حضور نداشتن تماشاگران در جشن قهرمانی گفت: جای هواداران خیلی خالی بود و ما دوست داشتیم میان شور و هیجان آن‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببریم اما متاسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا نشد.

او در مورد تونل افتخار تیم سایپا پس از بازی روز گذشته برای مس بیان کرد: وقتی تیم بزرگ و دارای شخصیت تیمی باشد، مثل سایپا عمل می‌کند. این تیم با این که باخته بود اما مربی و بازیکنان بزرگی داشت که شخصیت تیمی خوبی نشان دادند. به آن‌ها تبریک می‌گویم.

رضایی در مورد برنامه‌ تیم خود برای فصل آینده گفت: آن‌قدر خسته هستیم که در حال حاضر نمی‌توانیم در این مورد تصمیم گیری کنیم البته احتمال دارد که من مربیگری نکنم چون سال سختی را داشتم با این حال تصمیمی نگرفته‌ایم و فعلا از قهرمانی لذت می‌بریم.

سرمربی تیم فوتسال زنان مس در پایان این گفت‌وگو از بازیکنان تیم خود تشکر کرد و گفت: آن‌ها زحمت زیادی کشیدند و خوشبختانه نتیجه آن را گرفتند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها