بیانیه بسیج ورزشکاران در واکنش به اظهارات نسنجیده مربی سابق فوتبال

سازمان بسیج ورزشکاران در خصوص اظهارات چند روز گذشته محمد مایلی کهن بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه بسیج ورزشکاران در واکنش به اظهارات نسنجیده مربی سابق فوتبال

در این بیانیه آمده است:

در روز‌های اخیر کلیپی در فضای مجازی دست به دست شد که محمد مایلی کهن سخنانی بر زبان رانده که تنها بوی مطرح شدن و خودنمایی از آن استشمام می‌شود.

مهره سوخته فوتبال که هر چند وقت یکبار برای از انزوا درآمدن و غلبه بر سرخوردگی ناشی از فراموشی در فضای ورزش، سخنانی مطرح می‌کند تا به نوعی برای جلب توجه دیگران گدایی کند.

جالب است او که گلوی خود را برای ورود نکردن افراد سیاسی به ورزش پاره کرده بود، اینبار با منطق خنده دار خود وارد عرصه سیاست شده و درباره مسئله‌ای که کوچکترین اطلاعی از آن ندارد، اظهار نظر می‌کند.

از او باید پرسید مگر ایران عضو همین سازمان مللی که می گوید، نبود و نیست؟! چگونه در هشت سال دفاع مقدس این سازمان در برابر جنایات و تجاوز چندین کشور به میهن‌مان سکوت کرده بود؟ چگونه این سازمان اکنون در برابر تحریم‌های گوناگون ملت ایران ذره‌ای ناراحتی از خود نشان نمی‌دهد؟

محمد مایلی کهن، احتمالا عزیزان شما دچار بیماری نشده اند که نیاز به دارویی داشته باشند که تحریم است! وگرنه بجای این سخنان مضحک، گلوی خود را علیه سازمان ملل پاره می‌کردید.

در شرایطی که تمام آزادگان جهان در حال محکوم کردن عادی شدن روابط امارات با رژیم صهیونیستی هستند، آیا می دانید پس از سخنان شما، شبکه‌های اسرائیلی با ذوق و شوق آن را منتشر کردند، و تنها نتیجه آن به درد آمدن دل خانواده‌های داغدار و مظلوم فلسطینی بود؟

آیا می دانستید غیر از ایران، بسیاری کشور‌های دیگر هستند که رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند؟!

شرم بر این تفکر که اشک پدران و مادران کودکان شهید یمنی، فلسطینی، افغانی، لبنانی و سوری را نبیند و انتظار می‌رود با عذرخواهی اندکی از آلام و اندوه آنان بکاهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مرکب
    0

    آقای مربی حرف حق زده ..این کشور در همه ارکانش دزد فساد است

  • استاد دانشگاه
    0

    سلام ایشان حرف بد و اشتباهی نزده حقیقت را گفته بنده از سازمان به اصطلاح بسیج ورزشکاران سوال میکنم اگر سازمان ملل اینقدر بد است که میگویی و آن را همراه با سیاستهای استعمارگران و متجاوزان میدانید چرا از آن خارج نمیشوید؟!؟!؟!. اگر چه در بعضی مواضع آقای مایلی کهن با ایشان مخالف هستم اما در این موضوع کاملا حق با ایشان است. این بنظرم مورد تأیید قریب به اتفاق ورزشکاران است. جهان جهان همزیستی مسالمت آمیز است. خود اعراب با اسرائیل ارتباط دارند اما ما کاشه از آش داغ‌تر هستیم.

  • فرهاد
    0

    کسی که حرف حقو بزنه برای بسیاری ازافراد تلخ میشه کشور ما بخصوص این دولت فاسد غارتگری بیت المال هیچ چیزی نصیب ملت نشده دوزدی اشکار اختلاس رانتخواری و؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقای مایلی کهن واقعیت راگفتن

  • جنوب ایران
    0

    چیه چوب تو لونه زنبور کرده.. دوستت داریم حاج مایلی.. برادر ما هرگز زیر بار حرف زور نرفته و نخواهد رفت.. حرف حق جواب ندارد.. درود بر شرف عزیز دل ما اقای مایلی کهن. خدا نگهدارت باشد.

  • منصور
    0

    درودبرمایلی کهن که همیشه حرف حق میزنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها