اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره صیادان ازاد شده از دست دزدان دریایی

وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای توضیحاتی درباره درباره صیادان آزاد شده از دست دزدان دریایی ارائه کرد.

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره صیادان ازاد شده از دست دزدان دریایی

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) به فضل الهی و با توسل به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند 3 تن از هموطنان عزیز بلوچ و اهل سنت استان سیستان و بلوچستان که از سال 1394 توسط راهزنان دریایی سومالی ربوده شده بودند را آزاد نمایند.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از همکاری، مساعدت و هماهنگی های وزارت امور خارجه و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با استفاده به موقع از ظرفیت های دیپلماسی و امنیتی که نشان دهنده بلوغ اطلاعاتی در جمهوری اسلامی ایران است؛ تشکر و قدردانی می نماید.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • امیر کلانتر
    0

    مردم ایران بخاطر کشته شدن چند نفر ازصیادان ایرانی به دست عوامل موساد و صهیونیستها در امارات متحده عبری احساس سرافکندگی می‌نمایند٪ تا این مهم سبب تحریک مردمی برای ایجاد اعتراضات نگردیده،می‌طلبد دولت حداقل پلتیک لازم را به این بیشرف ها بدهد،تا گربه برای ما دم حجله نکُشته باشند!٪

  • پارسا
    0

    کشور امارت در ترور سردار سلیمانی نقش اساسی داشته است.به گفته مسئولان امنیتی پهباد متجاوز از پایگاه امریکا در امارات پرواز کرده و سردار سلیمانی و همراهانش را شهید کرد.ولی هیچ واکنشی از ایران به امارات نشد.حالا هم با وقاحت تمام ضمن رابطه با رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل و حمله به لنجهای ایرانی و شهید کردن دو نفر از هموطنان عزیز ما به ریش ملت ما میخندد. انها جنایت مبکنن و وزارت خارجه ما پیگیری حقوقی میکند!!! تجاوز نظامی باید پاسخ کوبنده داده شود باید پایگاه پهبادی ان را درامارات قبلا با موشک میزدنند،تا به این کارهای گستاخانه نمی کشیدو هر روز شاهدیک جنایت از سوی نوکران امریکا و صهیونیزم در خلیج تا ابد فارس نبودیم....حالا خوبه وزارت خارجه پیگیری حقوقی میکند......!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها