سردار سلیمانی روضه‌خوانی کدام روحانی را از دست نمی‌داد و با آن اشک می‌ریخت؟

حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان خاطره‌ای را از خانواده شهید قاسم سلیمانی درباره عزاداری آن شهید در ماه محرم و شب‌های احیا نقل کرد. این خاطره جالب را بشنوید.

سردار سلیمانی روضه‌خوانی کدام روحانی را از دست نمی‌داد و با آن اشک می‌ریخت؟

منبع: همشهری آنلاین

66

حجم ویدیو: 8.54M | مدت زمان ویدیو: 00:03:02 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    ناکامیهای فاجعه بار آموزش و تبلیغ دین و مذهب در کشور ما --- اگر یک همه پرسی جامع از مسلمانان ایران در باره تعریف علمی دین و مذهب و اهمیت حیاتی این ارزشها و منابع معتبر خدشه ناپذیر دین و مذهب و دلیل اعتبار و خدشه ناپذیری این منابع و درجه ی اعتبار و خدشه ناپذیری هر یک از این منابع و علت این درجه بندی و اهمیت شناخت و تشخیص علمی سره از ناسره و درست از نا درست آنچه که به ما بنام دین و مذهب عرضه می شود و چگونگی شناخت و تشخیص سره ها از ناسره ها و درستها از نادرستها در این زمینه و ابزارهای معتبری که می باید برای این شناخت و تشخیص به کار برده شوند ، انجام گیرد شاید اغراق نباشد اگر گفت 95 در صد از ما ایرانیان حتی تحصیل کردگان عالی رتبه از جمله اکثریت دین شناسان در دادن پاسخهای علمی منسجم و درست به این سئوالهای حیاتی سرنوشت ساز ناکام بمانند. این وضعیت فاجعه بار که بنا به تاکید خداوند در قرآن در آیات 103 تا 106 سوره کهف ؛ دین زدا و تباه کننده ی همه اعمال نیک دین داران می شود عمق ناکامی همه ی مراکز آموزشی و تبلیغی سطوح علمی مختلف را که بگونه های مختلف به آموزش و تبلیغ دین و مذهب می پردازند آشکار می سازد. چنین وضعیت فاجعه باری برای نظامی که بنام اسلام زندگی مردم را مدیریت می کند هرگز زیبنده نیست که پس از عمری 41 ساله هنوز نتوانسته آموزش دین و مذهب را بگونه ای علمی و روشمند در جامعه خود نهادینه کند و از بی نظمی و علم گریزی و دخالت نا اهلان در دین داری و مذهب داری که حیاتی ترین نیاز ارزشی مردم اند و از بیزاری قشر جوان از دین و مذهب و از گمراهی این قشر در جهانی که طوفان پخش اطلاعات جذاب و فریبنده گوناگون را تجربه می کند جلو گیری کند.

  • احمد
    1

    خوش تر آن باشد که سرّ دلبران گفته آید در حدیث دیگران بهتر بود این سخنان از زبان فرد دیگری زده می شد نه خود شیخ حسین .

  • حقیقت جو
    0

    ادعای خدا پرستی که مبنای آن من در آوردیها و خرافات باشد شیطان پرستی است --- اصرار بر پیروی از من در آوردیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل استدلالی ؛ دین داری و مذهب داری بشر را به پیروی از هوا و هوسهای دلبخواه تبدیل می کند و شیطان پرستی می شود. محال است پیامبر اسلام (ص) و امامان از خاندان آن حضرت (ع) به مسلمانان در تضاد با قرآن و عقل دستور داده یا توصیه ای کرده باشند. همه ی آنچه از احادیث و روایاتی که در تضاد با قرآن و عقل به پیامبر و امامان نسبت داده می شود گفته های این بندگان مقرب خدا نیست و محض دروغ و جعل است. همه ی بندگان مقرب اعم از پیامبران و اولیای صالح پیرو وحی اصیل و بی خدشه ی خداواند بوده و از فدا کردن جان و عزیز ترینهای خود در راه مصون نگه داشتن این وحی از تحریف هرگز دریغ نمی کردند. وحی اصیل و تحریف نشده ی الهی که آخرین تجلی آن در قرآن کریم است بشر را به دین داری و مذهب داری متمرکز روی پرستش خداوند یکتا و به خود داری از سهیم ساختن بندکان در ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به خداوند فرا خوانده است. فرستادن پی در پی 124 هزار پیامبر از جانب خداوند به بشر تا آخرین فرستاده که پیامبر اسلام است برای تصحیح تحریفهای سهیم سازی بندگان در ویژگیهای منحصر به خداوند بوده و نویدها و هشدارهای فراوان قرآن کریم گواه صادقی بر این نوشته است. بسیار آسان است که درک کرد چرا اقشاری از بشر همیشه اصرار دارند با ترفندهای رسوای خود و با ترویج احادیث و روایات جعلی دروغ بنام پیامبران و صالحان این سهیم سازی را در اذهان متدینان مذهبی تزریق کنند و جای بیاندازند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها