شاسی بلند جدید چانگان معرفی شد/ تصاویر

باتوجه به اظهارات مقامات خودروساز چینی؛ این محصول حامل زبان طراحی جدید چانگان یا پلتفرم MPA است اما همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید بویژه در قسمت دماغه عملا منظره ای خلاقانه و جدید پیش روی مخاطب قرار ندارد!

شاسی بلند جدید چانگان معرفی شد/ تصاویر

چانگان در نمایشگاه خودروی چونگ کینگ از اوشان اکس۵ کراس اوور جدید خود رونمایی کرد.

چراغ های اصلی باریک و خطی پیش از این در بسیاری محصولات خودرویی از جمله دیگر تولیدکنندگان چینی استفاده شده است. در معرفی UNI-T نیز اشاره کردیم که این پلتفرم کاملا به محصولات لکسس، هیوندای و حتی بلیزر جدید از جنرال موتورز شباهت دارد.

اما به هر ترتیب اکس5 یک کراس اوور زیبا است که می تواند عملکرد موفقی در بازار ارائه دهد. این خودرو برابر با 4490 میلیمتر در طول، 1860 میلیمتر در عرض و 1580 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2710 میلیمتر است.

گریل(جلو پنجره) بزرگ با عناصر کرومی و همچنین ورودی های هوای بزرگ در بامپر(سپر) ظاهری جذاب برای اکس5 ایجاد کرده است. در نمای جانبی نیز خطوط و زوایای ایجاد شده روی بدنه اثری مثبت در جلب نظر مخاطب دارد.

چراغ های اصلی عقب به خوبی آنچه که در نمای جلوی خودرو مشاهده کردیم، انتخاب نشده اند اما در مجموع به همراه خروجی های کرومی اگزوز و دیفیوزر شرایط قابل قبولی را ارائه می دهند.

در قسمت پیشرانه از نمونه بلو وال ان ایی 1.5 لیتری توربوشارژ با 180 اسب بخار خروجی و گشتاور 300 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه احتمالا با جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود.

اطلاعات رسمی درباره کابین و ویژگی های آن در دسترس نیست. اما با توجه به محصولات اخیر چانگان و بویژه یونی-تی می توان انتظار حضور نمایشگر بزرگ لمسی، نمایشگر دیجیتال جایگزین نشانگر آمپر و مجموعه ای از فناوری های ایمنی روز را داشت.

منبع: عصرایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مجید
    0

    تو کشور ما هم موتور پراید را تبدیل به تیبا و ساینا و کوئیک میکنند پژو را هم تبدیل به سمند ودنا و ال ممد را هم پشتش را میبرند و تبدیل به ساندرو و استپ وی میکنند و به قیمت بنز به خلق الله میاندازند و آنها هم صف می کشند بخرند

  • رضا
    0

    شما این وانت های آریسان تحویل بدید که برای پلاک تو نمایندگی ها ماندند پولش کامل گرفتید بعدا ثبت نام کنید و ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها