چلسی به دنبال معاوضه کِپا با دوناروما

باشگاه چلسی قصد دارد دروازه‌بان اسپانیایی‌اش را با دروازه‌بان ایتالیایی تیم فوتبال میلان معاوضه کند.

چلسی به دنبال معاوضه کِپا با دوناروما

سایت انگلیسی «فوتبال اینسایدر» گزارش داد باشگاه چلسی به دنبال معاوضه کِپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی‌اش با جان‌لوئیجی دوناروما دروازه‌بان ایتالیایی روسونری است که هنوز حتی مذاکره‌ای با باشگاه میلان برای تمدید قراردادش نداشته است. بر اساس این گزارش، نمایندگان باشگاه چلسی در حال مذاکره بر سر انتقال دوناروما به استمفوردبریج هستند و برای این کار حاضر هستند کپای 26 ساله را به میلانی‌ها واگذار کنند و در کنارش هم رقمی را بپردازند.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های دوناروما اخیراً اعلام کرده است هنوز مذاکره‌ای با میلان بر سر تمدید قرارداد این دروازه‌بان 21 ساله نداشته‌اند. دلیل این موضوع هم آن است که مدیران باشگاه میلان در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ گذاشته‌اند. پس از تمدید قرارداد ایبرا، مدیران باشگاه میلان قصد دارند روی دوناروما تمرکز کنند و در صورتی که نتوانند قرارداد او را تمدید کنند، حاضر نیستند وی را یک سال بعد به‌عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.

کِپا آریسابالاگا در تابستان 2018 در ازای 80 میلیون یورو از اتلتیک بیلبائو به چلسی پیوست و تبدیل به گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان جهان شد، اما به خاطر اشتباهاتی که در این تیم داشته، اخیراً جایگاه ثابتش را در تیم تحت هدایت فرانک لمپارد از دست داده است.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها