۸۰ درصدر از امکانات پزشکی استان قزوین فرسوده است

استاندار قزوین گفت: ۸۰ درصدر از امکانات پزشکی استان قزوین فرسوده بوده و در معرض خطر جدی قرار دارد.

۸۰ درصدر از امکانات پزشکی استان قزوین فرسوده است

هدایت‌الله جمالی پور، در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که عصر امروز در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد با بیان اینکه نیروهای مورد نیاز بیمارستان رحیمیان و آبیک بهتر است در اسرع وقت ساماندهی شوند اظهار داشت: بهتر است وزارت بهداشت بیش از پیش به این وضعیت توجه کرده و در زمانی کوتاه به آن رسیدگی کند.

استاندار قزوین گفت: همکاری و تعاملات بین مجموعه‌ها در استان قزوین بیش از 80 درصد است به همین سبب توانسته‌ایم در حوزه‌های مختلف پیشرفت کنیم.

برپایی درست مراسم عزاداری توسط هیئت‌ها موجب کنترل شیوع کرونا شد

وی افزود: قزوین نسبت به سایر استان‌های فضایی آرام‌تر دارد زیرا کمک‌های دستگاه‌های مختلف سبب به وجود آمدن جوی آرام و مطلوب در قزوین شده است.

جمالی پور خاطرنشان کرد: اکثریت مردم و هیئت‌ها نیز تعامل خوبی با دولتمردان و مدیران دارند زیرا به درستی به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا توجه کرده و تمامی مصوبات را اجرایی کردند.

استاندار قزوین عنوان کرد: بسیاری از هیئت‌ها فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند این مسئله سبب شد شیوع ویروس کرونا در ایام عزاداری امام حسین (ع) کنترل شود.

وی افزود: 50 درصد از آلودگی‌های استان خارج از دست مردم قزوین است زیرا این استان به عنوان یک شاهراه شمرده شده و تردد مسافران از جاده‌های قزوین بالا است.

جمالی پور خاطرنشان کرد: 80 درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند در حالی که باید افراد هنجار شکن مطابق قانون برخورد شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: مردم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به رونق کسب و کار خود فکر کرده و مجدد بر سر کار قبل بازگردند.

وی افزود: قزوین یک استان صنعتی خوانده می‌شود زیرا بخش عظیمی از تولیدات قزوین در کشور توزیع می‌شود به همین سبب توانسته‌ایم در زمان شیوع ویروس کرونا در حوزه توزیع الکل صنعتی و ماسک کمک بزرگی به کشور کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها