۳۰ هزار بطری آب آشامیدنی فاسد در یکی از انبارهای ری کشف شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف ۳۰ هزار بطری آب آشامیدنی و مقدار قابل توجهی مواد غذایی فاسد در یک انبار و ۲ واحد صنفی عمده فروشی در ری توسط بازرسین این واحد خبر داد.

۳۰ هزار بطری آب آشامیدنی فاسد در یکی از انبارهای ری کشف شد

لطف الله ستاره با اشاره به کشف مواد غذایی فاسد در واحد‌های صنفی اظهار داشت: در راستای کسب اطلاعاتی مبنی بر وجود واحدهای عمده فروشی متخلف در شهرستان ری بلافاصله بازرسان این دستگاه به محل اعلام شده مراجعه کرده و در کنار از 12 ساعت یکی از انبارهای نگه داری مواد غذایی را شناسایی کردند.

وی افزود: واحد‌های متخلف اخیرا نسبت به فروش مواد غذایی فاسد شامل روغن، رب، آب آشامیدنی، چای، پنیر، شیر، مواد شوینده، افزوذنی ها، نوشیدنی و غیره به هیئات شهرستان اقدام کردند که با هوشیاری بازرسان شناسایی شده و پرونده تخلفات به مراجع قضائی ارجاع می شود.

ستاره با اشاره به شناسایی یکی از انبارهای مواد غذایی فاسد تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع به دلیل امتناع مالک انبار از بازرسی با دستور قضائی درب انبار باز و 30 هزار بطری آب آشامیدنی فاسد از این محل کشف و ضبط و انبار پلمب و پرونده به دادگاه بخش کهریزک ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف در پایان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد سودجو از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه موارد این چنینی موضوع را به مبادی ذی ربط گزارش دهند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حقوقدان
    0

    آب فاسد ؟ چه نوعی آب فاسد گویند پرو فسور ؟ ااااااااااااااااااا اگر منظورتان آب الوده است آفرین به سواد شما که مردم را عامی میدانید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها