تأکید دوباره مسی بر عدم اعتبار بند فسخ قراردادش با بارسلونا/ لالیگا باز هم زیر بار نرفت

پدر کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا در بیانیه‌ای جدید بر موضع قبلی فرزند خود درباره قراردادش با این باشگاه تأکید کرد، هر چند سازمان لیگ اسپانیا باز هم این ادعا را نپذیرفت.

تأکید دوباره مسی بر عدم اعتبار بند فسخ قراردادش با بارسلونا/ لالیگا باز هم زیر بار نرفت

تیم حقوقی لیونل مسی برای اولین بار از زمان ارائه درخواست رسمی‌ این بازیکن به باشگاه بارسلونا برای ترک آبی‌و‌اناری‌های با فسخ یک جانبه قراردادش، به صورت رسمی درباره این مسئله واکنش نشان داد.

کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها با انتشار یک بیانیه سکوت دو هفته‌ای خود را شکست و به ادعای اخیر سازمان لیگ اسپانیا مبنی بر اینکه او برای ترک بارسلونا باید غرامت 700 میلیون یورویی فسخ قراردادش - قراردادی که تا پایان ماه ژوئن سال 2021 اعتبار دارد - را بپردازد، پاسخ داد.

چیزی که مسی در این بیانیه به آن اشاره نکرده، این است که آیا او همچنان خواهان ترک بارسلونا است یا اینکه موضعش را تغییر داده است.

در بیانیه‌ای که توسط خورخه مسی پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی منتشر شده، با انتقاد از خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا آمده است: ما نمی‌دانیم که سازمان لیگ کدام قرارداد را بررسی کرده و بر چه اساسی به این نتیجه رسیده است که همان قرارداد دارای بند فسخی که ما با باشگاه داشتیم، در صورت تمایل بازیکن به فسخ یک‌طرفه قراردادش پس از پایان فصل 20-2019 هم قابل استناد است. این یک اشتباه بزرگ از جانب شماست (خطاب به خاویر تباس رئیس سازمان لیگ).

در ادامه این بیانیه راجع به رقم غرامت فسخ قرارداد مسی هم آمده است: کاملاً واضح است که بند فسخ 700 میلیون یورویی که در قرارداد قبلی لحاظ شده بود، قابل تعمیم به همه شرایط نیست.

با انتشار این بیانیه به نظر می‌رسد که مسی حداقل از نظر حقوقی خود را مجبور به ماندن در بارسلونا نمی‌بیند و همچنان معتقد است که دارای حق فسخ یک‌جانبه قراردادش با آبی‌و‌اناری‌هاست. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا او صد درصد بر تصمیمش برای ترک نوکمپ استوار است یا نه.

پاسخ لالیگا

تنها چند دقیقه پس از انتشار این بیانیه، سازمان لیگ اسپانیا هم در بیانیه‌ای دیگر تأکید کرد که موضع این سازمان در مورد قرارداد مسی و بارسلونا همان چیزی است که پیش از این گفته بود.

در بیانیه‌ سازمان لیگ اسپانیا آمده است: از جانب لالیگا ما به پیامی که از سوی تیم حقوقی مسی منتشر شده است، پاسخ داده‌ایم. پیام مذکور نشان دهنده و تأیید کننده آن است که تعبیر صورت گرفته از مفهوم اصلی مفاد قرارداد فاصله گرفته است. لالیگا همچنان بر بیانیه‌ای که در روز سی‌ام آگوست منتشر کرد، تأکید می‌کند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها