بدمینتون بازان قم آب رفتند

دبیرهیات بدمینتون استان قم گفت: حضور آقایان بدمنیتون باز استان قم در سالن های ورزشی بدمینتون به نصف کاهش یافته است و همچنین بانوان نیز به میزان یک سوم سال گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

بدمینتون بازان قم آب رفتند

علی فرجی منطقه قم عنوان کرد: حضور آقایان بدمنیتون باز استان قم در سالن های ورزشی بدمینتون به نصف کاهش یافته است و همچنین بانوان نیز به میزان یک سوم سال گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی افزود: تیم بدمینتون آقایان استان قم در لیگ برتر بدمینتون کشور شرکت می کند و تمام تلاشمان بر این است که یک تیم به عنوان پشتوانه در لیگ دسته اول کشور داشته باشیم؛ همچنین در بخش بانوان نیز در لیگ دسته اول یا دسته دوم بدمینتون کشور شرکت خواهیم کرد.

دبیر هیات بدمینتون قم اظهار داشت: در بخش بانوان نگاه ویژه ای به رده های پایه داریم که با قرمز شدن وضعیت استان قم خانواده ها اجازه حضور بازیکنان در تمرین را نمی دهند و در این بخش دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد: در بخش آقایان تیمداری در لیگ برتر کشور با نام رعدپدافندارتش صورت می گیرد، بازیکنان خوبی در اختیار گرفته ایم و امیدواریم که به روی سکو برویم؛ همچنین در این بخش از مربی بومی استفاده می کنیم و بازیکنان نیز به صورت مستمر در تمرینات شرکت می کنند.

فرجی افزود: موفق شدیم نیما رستم پور که رنکینگ اول جوانان کشور را در اختیار دارد را جذب تیم استان قم کنیم؛ تیم های سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز، خاتم اردکان، دانشگاه یزد، پاک چوب سیستان و بنادر آزاد گیلان با اسپانسر های بسیار قوی در این مسابقات شرکت می کنند و ما امیدواریم مسئولین استان قم از تیم بدمینتون استان حمایت کنند زیرا ما توقع زیادی از ایشان نداریم.

وی تصریح کرد: توقع ما از مسئولین بسیار پایین تر از حد تصورات است و از مسئولین می خواهم مه این تیم را حمایت کنند و مطمئن باشند که افتخاری دیگر برای ورزش استان قم رقم خواهیم زد.

دبیر هیات بدمینتون استان قم افزود: برای افتتاح زمین های روباز در بوستان ها برای ارتقای فرهنگ ورزش همگانی با شهرداری تعاملات بسیار خوبی داشتیم، در بخش فرهنگی نیز تمام فعالیت های ما به نام کنگره شهدا انجام می شوند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها