واکنش علیرضا دبیر به استعفای بنا

رییس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا استعفایش از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی را به صورت پیامکی به وی اطلاع داده است.

واکنش علیرضا دبیر به استعفای بنا

علیرضا دبیر درباره استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی گفت: باید شفاف صحبت کنیم. حقیقت این است که دیروز (شنبه) ساعت ۶ یا ۷ بعداز ظهر بعد از ظهر محمد بنا به من پیامک داد و گفت که دیگر خسته شده و نمی تواند به همکاری ادامه بدهد.

رییس فدراسیون کشتی افزود: این مسائل در ورزش زیاد اتفاق می افتد. چند روز صبر می کنیم تا فضا آرام تر شود سپس جلسه می گذاریم و در این خصوص صحبت می کنیم. الان هم فضا را آن طور می بینم و استعفا را جدی نمی دانم. آقای بنا هم برای من و هم جامعه کشتی عزیز است و خودش هم این را می داند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این استعفا ارتباطی به جلسه روز گذشته در فدراسیون دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: خیلی در ریز این موضوع نیستم اما بالاخره حق بدهید ۷ ماه است که کشتی بلاتکلیف است. بنا هم وقتی مسئولیتی قبول می کند باید به مردم و فدراسیون پاسخگو باشد. او مسئولیت پذیر است و در این شرایط به او فشار وارد می شود. استعفای او می تواند بی دلیل هم نباشد اما اینکه استعفا رسمی باشد چنین نیست.

دبیر در پایان گفت: از مردم می خواهم دعا کنند تا شرایط عادی شود. بنا هم بداند چه در کشتی باشد یا نباشد برای ما عزیز است و زحماتش در کشتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. امیدوارم خستگی او در برود تا باز هم بتوانیم در خدمت او باشیم.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها