جهادگران لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) مدارس استان البرز را ضدعفونی می‌کنند

جانشین فرمانده لشکر۱۰ سیدالشهدا(ع) گفت: با توجه به آغاز سال جدید تحصیلی مدارس استان البرز توسط جهادگران بسیجی لشکر۱۰ سیدالشهدا ضدعفونی می‌شود.

جهادگران لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) مدارس استان البرز را ضدعفونی می‌کنند

قاسم سامانلو درباره فعالیت‌های لشکر 10 سیدالشهدا برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا تیم عملیاتی جنگ نوین برای ضد عفونی معابر و مکان‌های پر تردد شروع به فعالیت کرد.

وی اضافه کرد: در این ایام هر ارگان و اداره دولتی که درخواست ضدعفونی مناطق را داشت جهادگران بسیجی در این لشکر به انجام فعالیت پرداختند.

جانشین فرمانده لشکر 10 سید الشهدا با اشاره به اینکه جهادگران و بسیجیان همواره در بحران‌ها در کنار مردم بودند گفت: در این ایام نیز تلاش‌های مختلفی برای کاهش این بیماری توسط جهادگران و بسیجیان انجام شد.

سامانلو با اشاره به بازگشایی مدارس، تصریح کرد: در ایام بازگشایی مدارس نیز هر مدرسه‌ای در استان که درخواست ضدعفونی داشت، بدون هیچ توقعی کار ضدعفونی مدارس توسط گروه‌های جهادی ما انجام شد.

وی با عنوان اینکه "در کنار ضد عفونی معابر فعالیت‌های دیگری در این ایام توسط نیروهای جهادگر و بسیج صورت گرفت" خاطر نشان کرد: از جمله کارها می‌توان به راه اندازی کارگاه‌های ملزومات مورد نیاز پیشگیری از ویروس کرونا و توزیع بسته‌های مواد غذایی کمک‌های مومنانه اشاره کرد.

جانشین فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا با عنوان اینکه "بسیج و سپاه همواره در کنار مردم برای بهبود وضعیت در برهه‌ها و بحران‌ها مختلف حضور داشته است" گفت: در حال حاضر نیز تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس همراه جامعه هستیم و به فعالیت‌های مختلف خود در این راستا ادامه می‌دهیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها