زیدان خواهان جدایی بیل از رئال مادرید شد

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادرید به مدیران این باشگاه گفته که است باید بال ولزی کهکشانی‌ها را در این تابستان به تیمی دیگر واگذار کنند.

زیدان خواهان جدایی بیل از رئال مادرید شد

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید خبر داد زین‌الدین زیدان که رابطه خیلی خوبی با گرث بیل بال ولزی رئال ندارد، به مدیران باشگاه رئال مادرید تأکید کرده که این بازیکن باید در تابستان سال جاری از جمع کهکشانی‌ها جدا و به باشگاهی دیگر واگذار شود.

رابطه زیدان و بیل به قدری سرد شده که مدیران باشگاه رئال مادرید چاره‌ای جز فروش بال ولزی خود ندارند، این در حالی است که بازیکن پیشین تاتنهام اخیراً گفته بود که در تابستان گذشته قصد جدایی از رئال مادرید را داشته است، اما مدیران باشگاه مانع جدایی او شدند.

گرث بیل که در سال 2013 با قراردادی شش ساله به ارزش 100 میلیون یورو (85.3 میلیون پوند) از تاتنهام به جمع سفیدپوشان مادریدی پیوست، عملکردش در این تیم پر فراز و نشیب بوده است، هرچند نباید نقش مصدومیت‌های پی‌درپی او را هم در این بین نادیده گرفت.

او فصل اخیر هم نقش پررنگی در تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان نداشت و تنها در 20 بازی از رقابت‌های مختلف برای رئالی‌ها به میدان رفت و آمار سه گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشت.

ملی‌پوش ولزی رئال که گفته است اگر از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داشته باشد به آن فکر خواهد کرد، پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام بود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها