بستری ۳۰۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زنجان

طبق آمار موجود، استان زنجان امروز (۱۹ شهریورماه) با ۱۱ مورد مثبت و ۳۰۸ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌ها، در وضعیت قرمز قرار دارد.

بستری ۳۰۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زنجان

بر اساس آخرین اخبار در روند کشوری بیماری، تعداد کل موارد مرگ و ابتلا نسبت به هفته پیش کاهش یافته بود اما به نظر می‌رسد در اواخر هفته جاری یک پیک جدید خفیف در حال شکل‌گیری باشد. روند مختصر صعودی یا شروع پیک خفیف و جزئی در استان زنجان و ۱۸ استان دیگر گزارش شده است.

وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان امروز (۱۹ شهریورماه) ۱۱ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسید که اکنون مجموع موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۳۴۰۴ مورد است. در حال حاضر ۳۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان ۱۰ هزار و ۲۹۴ نفر بوده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داده و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده به ۴۴۹ نفر رسیده است. قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا ۲۸۸۴ مورد بوده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها