دستگیری ۱۵ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در سیستان و بلوچستان

با تلاش شبانه روزی پلیس سیستان و بلوچستان، ۱۵ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و ۲۶ فقره سرقت کشف شد.

دستگیری ۱۵ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۵ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، دلگان، زابل وخاش با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در پی دستگیری این سارقان، ۷ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه، بهمراه ۳ قبضه سلاح کلاش و ۲ قبضه کلت کمری و چند قبضه چاقو و سلاح سرد کشف شد.

سردار طاهری تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳ فقره سرقت مسلحانه منزل، ۷ فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۳ فقره سرقت مسلحانه مغازه، ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، ۲ فقره سرقت به عنف خودرو و ۹ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها