مردم دادن رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند؛ امکان تمدید وجود ندارد

معاون استاندار زنجان گفت: ۳۱۹ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم در استان در نظر گرفته شده است.

مردم دادن رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند؛ امکان تمدید وجود ندارد

خدابخش مرادی نافچی اظهار داشت: در مجموع 319 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان برای انتخاب دومین نماینده از حوزه‌های مذکور پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس آیین نامه کشوری موجود 10 ساعت زمان در راستای رأی‌گیری در سطح کشور اندیشیده شده است و این امر از ساعت 8 صبح تا 18 عصر ادامه خواهد داشت. با این حال ممکن است دور دوم انتخابات تمدید نشود بنابراین از افراد واجد شرایط درخواست می‌شود رأی خود را به ساعات آخر رأی‌گیری موکول نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به این‌که دو گروه می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت داشته باشند گفت: افرادی که در دور نخست انتخابات شرکت کرده‌اند، و یا افراد واجد شرایط که در دور اول رأی نداده‌اند می‌توانند در این دوره در انتخابات شرکت نمایند.

این مسئول تصریح کرد: از شرکت کنند‌گان در انتخابات درخواست می‌شود با داشتن ماسک و خودکار شخصی در شعب اخذ رأی حضور داشته باشند.

مرادی با تاکعید بر این‌که افراد در هنگام مراجعه به شعب اخذ رأی باید حتما شناسنامه و کارت ملی به همراه خود داشته باشند گفت: در حالتی که شخصی کارت ملی نداشته باید حتما شماره ملی را به همراه داشته باشد زیرا ارائه شماره ملی برای دستگاه‌های احراز هویت ضروری است.

وی با بیان این‌که والدین اکیدا از آوردن فرزندان خردسال خود را در شعبات اخذ رأی خودداری کنند عنوان کرد: افراد در صورت داشتن بیماری زمینه‌ای سعی داشته باشند تا در شعبه‌هایی که تراکم کم‌تری دارند حضور یابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به این‌که شعب سیار رأی‌گیری نیز در استان پیش بینی شده است گفت: شعب اخذ رأی سیار در بیمارستان‌ها و زندان‌ها جهت دریافت رای حضور خواهند یافت. با این حال اگر مریض بد حالی وجود داشته باشد که قادر به حضور در شعب نباشند، شعب سیار جهت اخذ رأی افراد حضور خواهد یافت.

وی با بیان این‌که تمام شعب در شهر‌ها و روستاها ضد عفونی شده است خاطرنشان کرد: در تمام شعبه‌ها مواد ضد عفونی‌کننده قرار داده شده با این حال مردم نیز باید تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • هرمز
    0

    خواهش میکنم تجدید بفرمائید ..ی کمی دیر می رسیم .تا ساعت 10شب تمدید شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها