حدود یک تن موادمخدر در میرجاوه کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۹۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

حدود یک تن موادمخدر در میرجاوه کشف شد

سردار محمد ملاشاهی در این‌باره اظهارداشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی تگور شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با ماموران را نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، ۹۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۶۳۷ کیلوگرم تریاک و ۲۹۹ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو مخفی شده بود را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    سراسرایران پرازقاچاقچیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها