۲ بچه لیمونادفروش برای کودکان یمن پول جمع می‌کنند / «آنجلینا جولی» کمک مالی کرد

۲ کودک بریتانیایی مدتی است به منظور جمع‌آوری پول برای افرادی که از بحران انسانی یمن رنج می‌برند یک دکه فروش لیموناد راه‌ انداخته‌اند و حالا آنها پولی غیرمنتظره از آنجلینا جولی بازیگر سرشناس هالیوود دریافت کرده‌اند.

۲ بچه لیمونادفروش برای کودکان یمن پول جمع می‌کنند / «آنجلینا جولی» کمک مالی کرد

آنجلینا جولی پولی که مبلغش اعلام نشده به ۲ کودک ۶ساله لندنی یعنی آیان موس و میکاییل ایشا اهدا کرده است.

این ۲ در ماه جولای دکه خود را راه‌اندازی کردند تا برای یمنی‌ها پول جمع کنند؛ مردمی که درگیر یک جنگ داخلی نابودکننده شده‌اند.

این ۲ کودک در صفحه اینستاگرام خود نوشتند: «سلام آنجلینا. من آیان هستم. من هم میکاییل هستم. ما پسرهای لمون‌اید هستیم. فقط می‌خواستیم بگوییم ممنونیم که به هدف ما کمک کردی و پول اهدا کردی. این واقعاً باعث شده ما بتوانیم پول و آگاهی بیشتری برای یمن جمع کنیم.»

این پسرها اضافه کردند که اگر جولی زمانی در لندن بود، حاضرند با یک لیوان لیموناد تازه به او خوشامد بگویند.

شکیل موس پدر آیان در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان گفت، جولی در ماه آگوست با این خانواده ارتباط برقرار کرد و به آنها پیشنهاد داد مبلغی اهدا کند. این مبلغ اوایل این هفته واریز شد.

گزارش شده که این ۲ پسر تا به حال توانسته‌اند بیش از ۹۰ هزار دلار جمع کنند و امیدوارند بتوانند این رقم را به ۱۹۰ هزار دلار افزایش دهند.

مادر آنها گفت دریافت یادداشتی از سوی جولی «کمی عجیب اما فوق‌العاده» بود. جولی در یادداشت خود برای آنها نوشته بود: «آیان و میکاییل عزیز، به خاطر کاری که شما و دوستان‌تان برای کمک به کودکان یمن انجام می‌دهید ممنونم. متأسفم که نمی‌توانم از شما لیموناد بخرم، اما به هر حال دوست دارم مبلغی به دکه شما کمک کنم.»

این ۲ کودک در ابتدا آنجلینا جولی را از روی اسمش نمی‌شناختند، اما وقتی پدرشان که خیلی هم هیجان‌زده شده بود کلیپ‌هایی از «مهاجم مقبره» و «شریر» به آنها نشان داد او را شناختند.

ده‌ها هزار نفر در جنگ داخلی یمن جان خود را از دست داده‌اند و تخمین زده می‌شود که ۲۴ میلیون نفر برای زنده ماندن نیاز به کمک بشردوستانه دارند.

جولی سفیر ویژه کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل متحد است و تاکنون بارها درباره بحران یمن صحبت کرده است.

منبع: اعتمادآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهری
    0

    مثل بازیگرای ما؟!!! اونا الان ازاین موضوع خبر ندارند ؟!! وگرنه ..........!!!!!!!!! فقط کاش یه فیلم از زمان دادن این کمک خانم آنجلینا جولی بود تامی دیدین چه لباسی تنش بوده ؟ آخه زشته که بازیگران ما........!!! فکر نکنید بازیگران ما فقط ازطرز لباس پوشیدن اونها تقلید ......!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها