تحلیل نوت گینگریچ، سیاستمدار جمهوری خواه و تحلیلگر فاکس نیوز از پیامدهای پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰

رئیس جمهور آینده آمریکا این زن است!

از نظر تحلیلگر فاکس نیوز تقریبا هیچ یک از حامیان جو بایدن حتی امید ندارند که او بعد از پیروزی در انتخابات 2020 بتواند به مدت 4 سال سکان دار کاخ سفید باشد. بیشتر دموکرات‌ها از همین الان روی

رئیس جمهور آینده آمریکا این زن است!

به گزارش خبر فوری ، نوت گینگریچ (Newt Gingrich) در فاکس نیوز در مطلبی به کامالا هریس(معاون هندی الاصل جو بایدن) و نقش او در آینده آمریکا (در صورت پیروزی جو بایدن، رقیب دموکراتش) پرداخت.

نوت گینگریچ سیاستمدار و مشاور سیاسی آمریکایی است. وی به عنوان یک جمهوری خواه، حوزه انتخابیه ششم جورجیا را از سال 1979 تا زمان استعفایش در سال 1999 در کنگره آمریکا نمایندگی می‌کرد. او رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در بین سال‌های 1995 تا 1999 و نامزد کسب کاندیداتوری حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2012 بود.

گینگریچ از زمان ترک مجلس، در مباحثات سیاست عمومی فعال مانده و به عنوان مشاور سیاسی مشغول به کار است. او اندیشکده‌های بسیاری، را تأسیس و ریاست کرده‌است. او 27 کتاب را به تنهایی یا با مشارکت دیگران نوشته‌است. در مه 2011، او رقابت برای کسب نامزدی حزب جمهوریخواه را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. در 2 مه 2012 او مبارزاتش را خاتمه داد و از میت رامنی، پیشتاز وقت انتخابات حمایت کرد که نهایتاً موفق به کسب نامزدی شد.

زنی که قدرت اصلی دموکرات‌ها است

از نظر نوت گینگریچ تقریبا هیچ یک از حامیان جو بایدن حتی امید ندارند که او بعد از پیروزی در انتخابات 2020 بتواند به مدت 4 سال سکان دار کاخ سفید باشد. بیشتر دموکرات‌ها از همین الان روی کامالا هریس تمرکز کرده و او را قدرت آینده آمریکا( در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری) می‌دانند.

طبق ادعای نویسنده فاکس نیوز و نماینده سابق جمهوری خواه، تقریبا نیمی از طرفداران دموکرات‌ها معتقدند که در واقع در انتخابات پیش رو به معاون رئیس جمهور رای می دهند نه خود او. از این جهت شاید بتوان کارزار 2020 را یکی از حساس ترین و خاص‌ترین انتخابات ریاست جمهوری تاریخ آمریکا دانست. این چیزی است که در تاریخ آمریکا کمتر مشاهده شده است. معمولا معاونان رئیس جمهور نقش اساسی در کنترل آمریکا نداشته اند و جدیدا {به خصوص بعد از انتخاب دیک چنی به عنوان معاون بوش پسر} این مقام مهم شده است. با این حال، باید اعتراف کرد که کامالا هریس در صورت انتخاب شدن بایدن قدرتمندترین معاون رئیس جمهوری تاریخ آمریکا می‌شود.

زن رادیکال پشت پرده

نوت گینگریچ با این حال معتقد است که کامالا هریس از زمین تا آسمان با جو بایدن فرق دارد. کامالا مانند جو بایدن یک دموکرات معتدل نیست بلکه بسیار تندرو است. تحلیلگر فاکس نیوز مدعی است که عقاید کامالا هریس در برخی موارد به شدت رادیکال و جزم گرایانه است. کامالا هریس قبلا دادستان کل بوده است. تصمیمات و مواضع قضایی او در دوره خدمتش به خوبی می‌تواند درون او و باورهایش را افشا کند. گینگریچ جمهوری خواه معتقد است که مواضع تند هریس در مورد تضعیف قدرت اداره پلیس و قطع بودجه آنها، انتخاب دستیاران و دادستان‌ها و قضات تندرو ضد پلیس و ... از جمله اقدامات بد و رادیکال معاون بایدن بوده است.

نویسنده فاکس نیوز که یک جمهوری خواه دو آتشه است معتقد است وضعیت به هم ریخته آمریکا و ناامنی فعلی هم حاصل انتصابات کامالا هریس در دوره دادستانی اش بوده است. کامالا هریس آنقدر از بودجه پلیس و مراکز نظامی کم کرد و به سایر مراکز من جمله مراکز تعلیم جوانان و بیمارستان‌ها داد که عملا پلیس آمریکا فلج شد.

نویسنده ترامپ گرای فاکس نیوز معتقد است که کامالا هریس موافق اعترضات گسترده در شیکاگو و میلکواکی بوده است. طبق نظر او، اگر بایدن و هریس به قدرت برسند این آشوب‌ها و اعتراضات به پایان نخواهد رسید.

نوت گینگریچ معتقد است که رادیکالیسم هریس فقط مربوط به دیدگاههای ضد پلیسی او نمی‌شود، بلکه به حوزه مهاجرت، باز شدن مرزهای آمریکا و بازگشت به توافقات آب و هوایی( که از نظر ترامپ گرایی مثل گینگریچ ویران گر بوده) هم مربوط می‌شود.

به بایدن رای می‌دهی اما هریس رئیس جمهور می‌شود!

نویسنده در انتهای مقاله اش تاکید دارد که با این وجود، نباید رای دهندگان این باور را داشته باشند که هنگام رای دادن به بایدن در حال رای دادن به یک دولت اعتدالی دموکرات و صلح جو هستند بلکه باید به این باور برسند که با این رای، در حال انتخاب کامالا هریس و رادیکالیسم دموکراتی او هستند.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • کاربر ناشناس
    0

    اگر روحانی بیکار شد بره جای ترامپ

  • .
    0

    یک زن مهاجر می خواهد رییس قدرتمند ترین کشور جهان شود. حال خودتان این ازادی و حقوق بشر را با کشورهای اسلامی مقایسه کنید. یا قانون اساسی ایران که پر از تبعیض است. ایا اگر کاملا به ایران می امد این فرصت نصیبش می شد؟

    نظرات شما -
    • داروغه
      0

      چرا نمی شد خیلی از سران کشور ما مهاجر هستند

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله اگرخدابخواهدموفق میشودویک مشت محکم به دهان ترامپ بزندوبگویدزنده بادقیرت زن

  • محمدی
    0

    همین دموکراسی و آزادی مصطلح که سوراخ دعای باب میل برخی هاست باعث شد که چندتابعیتیها و... در ایران پست کلیدی بگیرند ودزدی واختلاس وغارت این مردم رو راه بیندازند و سرانجام الفرار به آغوش فقط مدعیان حقوق بشر نه مدافعان حقوق بشر.غرب وحشی که اهانت به پیامبر وبزرگان سایر ملتها وتعرض به جان ومالشان را برای خودآزادی می داند رو شما می فرمایید حقوق بشر؟بابا کی می خواهیم از خواب غفلت بیدار شیم؟

  • کاربر ناشناس
    0

    صدشرف داردبه ترامپ قاتل زنهاشیرننرمردها حیلگرنند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ترامپ عشقه

  • ناشناس
    0

    این استکبار جهانی واهریمن مظلوم کش قابل توجه حاکمان که صندلی ریاست را هدیه الهی می دانند ونیمی از جمعیت جامعه را از حق ذاتیشان به زور قصب کرده ونامش را مردم سالاری می دانند زنان در تمام عرصه ها از مردان بهتر عمل کرده اند در جنگ در تحصیل در شغل وبا تمام محدودیت ها در ورزش ودر آینده رهبران اصلی جوامع پیشرفته خواهند شد مرگ بر آمریکا

  • ناشناس
    0

    به این میگن آزادی که حتی یک زن هندی اصل میتواند تا مرحله ریاست جمهوری پیش برود ولی ما عکس دختر بچه را از صفحه کتاب حذف میکنیم

    نظرات شما -
    • م ح ص ک
      0

      ما حذف نمی کنیم دولت بی کفایت حسن روحانی حذف کرده است همو که در شعار دادن از آزادی سخن می گوید و در عمل چیز دیگریست

  • ع،ف
    0

    تنها موضوع جنسیت نیست.مهم ایده وروندفکری ونفوذفکری که این خانم داردمهم است.اگراین خانم رییس جمهورامریکا شود تغییروتحول اساسی درنیروی ددمنشانه ، سری وپنهان ، پلیس ونیروهای انتظامی که کمترکسی بدان اگاه است نه تنها درامریکا بلکه درکل جهان پیش خواهدامد.ودراصل پلیس ازانچه که تابه حال به صورت وشکل رباط رشدکرده است فروخواهدریخت./قصد اهانت به شخص خاصی نبودفقط یک تحلیل روانکاوی درشکل گیری وچگونگی مواضع برخی سیستمهای اجتماعی بود.

  • حواس جمع
    0

    ما نه به امید بایدن هستیم و نه ترسی از ترامپ احمق داریم. ما به امید خدا هستیم چون یدالله فوق ایدیهم.

    نظرات شما -
    • ع،ف
      0

      موضوع امید وترس به این وان داشتن نیست ، که هرکه غیرازخدا امیدببندد خدا ازان نا امیدش میکند.بلکه ایجادوضعیت در روندفکری وایجادچالش درقوانین و امورات است که سوق میدهد ملتها رابه اهدافی خاص درجهت انتخابهای فردی وگروهی.وشماهم اگرانتخاب فردی نداشته باشیدمجبوربه اطاعت ازانتخابهای گروهی میشوید.مانندصلح امام حسن،ع، یامثلا پذیرفتن قطعنامه598 توسط امام خمینی.پس زندگی شما هم به نوعی باسیاستها وابسته است.

  • کاربر ناشناس
    0

    زن جاه طلب

  • شامیتی
    0

    عجب چیزیه خداییش

  • مصطفی
    0

    چه ترامپ دو باره بشه رییس‌جمهور و چه بایدن رئیس جمهور آمریکا انتخاب بشه و چه این زن هندی سکاندار و همه کاره آمریکا بشه هیچ کدام نمیتونن جلوی افول آمریکا رو بگیرن .صدای شکستن استخوانهای آمریکا به گوش می‌رسد هرچند که خیلی ها باور ندارم و خود را به تجاهل میزنن و شاید هم دوست ندارن ببینند که قبله آمال آنها در حال سوختن هست .این وعده خداست که حکومت با کفر دوام دارد ولی باظلم نه .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چهل ساله داره امریکا نابود میشه شما خسته نشدی ....بعدشم امریکا کی ب مردمش ظلم کرد ظلم جای دیگست ........

    • بی خیال
      0

      اولش هم با نام دین اومدید لطفا وعده خدا را باهاش لالایی کنید دین را خراب کردید.. خدا را بیخیال بشید خدا را میشناسیم از شما بهتر.. شما را از خدا بهتر اهریمن

  • نظرگو
    0

    چی باعث شده که فکر کنین این زن به جای ترامپ رای میاره؟!

  • فرزاد سوری
    0

    ادم لذت میبره از دیدن ترامپ کاش یه امریکایی بودم...

  • قلندر
    0

    آنهایی که از رییس جمهور روحانی انتقاد میکنید و من هم خود انتقاد میکنم آیا جرات دارید به بقیه سران انتقاد کنید این از انتقادپذیری روحانی است.سابقا به یه بخشدار هم جرات انتقاد نبود

  • نگین
    0

    زیادی تو فاز کارتن سیسمونها رفتن اول قرار بود بایدن دموکرات باشه یک سال بعد که میمیره این دستیار دموکراتش جاشو بگیره زیاد به این مقدار دلخوش نباشید ترامپ پیروز میدان است دموکراتهای احمق برنده نمیشن

  • کاظم
    0

    فکر نکنم این خانم تو نظرسنجی ها هیچ چایگاهی ندارد،قطعا ترامپ پیروز انتخابات خواهد شد

  • رنجبر
    0

    بابا جان مادرتون جلوی تولید مواد در آپارتمان‌ها را بگیرید. از بس بوی شیره و تریاک در آپارتمان‌های باغ فیض میاد بخدا سردرد و کوفت گرفتیم. اینقدر مردم بدبخت شدن تو آپارتمان شیشه شیره درست می‌کنند مدیران ساختمان هم از خودشون میارن بعد تازه سردار یزدی به فکر بسیج محله محور افتاده. برادر اینطوری می‌جنگید؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها