خبرفوری بررسی می‌کند

همه کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ / از احمدی‌نژاد تا ظریف / کاندیداهای احتمالی، چند سال دارند؟


25 شهریور 1399 - 08:38
5f603e59d0e83_2020-09-15_08-38
باتوجه به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری در سال آینده کاندیداهای مختلفی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در لیست نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قرار دارند که خبرفوری شاخص‌ترین آنها را معرفی کرده است.

یکی از نکات جالب کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری سن افراد است؛ البته مجلس در پی تصویب قانونی است که محدودیت سنی برای کاندیدا را به تصویب برساند. تا اینجای جریان انتخابات، دوگانه‌هایی که سوابق و فعالیت‌های هم‌راستایی باهم داشتند کارزاری را در کنار هم شکل داده‌اند که باید دید نتیجه آن چه می‌شود؟

در کادر سبز رنگ کنار تصاویر کاندیدها سن هر فرد قرار گرفته است که نشان می‌دهد به جز برخی نامزدها که احتمال دارد در صورت تصویب قانون جدید مجلس، نتوانند وارد عرصه شوند (اینجا بخوانید)، سایر گزینه‌ها بین ۵۰ تا ۶۰سال داشته و مشکل سنی برای حضور در ماراتن پاستور ندارند.

خبر فوری در روزهای آینده دوگانه‌های این تصویر را یک به یک بررسی خواهد کرد که اولین بخش این قیاس انتخاباتی را می‌توانید اینجا بخوانید.

باتوجه به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری در سال آینده کاندیداهای مختلفی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در لیست نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قرار دارند که خبرفوری شاخص‌ترین آنها را معرفی کرده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f603e59d0e83_2020-09-15_08-38
25 شهریور 1399 - 08:38

یکی از نکات جالب کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری سن افراد است؛ البته مجلس در پی تصویب قانونی است که محدودیت سنی برای کاندیدا را به تصویب برساند. تا اینجای جریان انتخابات، دوگانه‌هایی که سوابق و فعالیت‌های هم‌راستایی باهم داشتند کارزاری را در کنار هم شکل داده‌اند که باید دید نتیجه آن چه می‌شود؟

در کادر سبز رنگ کنار تصاویر کاندیدها سن هر فرد قرار گرفته است که نشان می‌دهد به جز برخی نامزدها که احتمال دارد در صورت تصویب قانون جدید مجلس، نتوانند وارد عرصه شوند (اینجا بخوانید)، سایر گزینه‌ها بین ۵۰ تا ۶۰سال داشته و مشکل سنی برای حضور در ماراتن پاستور ندارند.

خبر فوری در روزهای آینده دوگانه‌های این تصویر را یک به یک بررسی خواهد کرد که اولین بخش این قیاس انتخاباتی را می‌توانید اینجا بخوانید.

منبع: خبر فوری

17

نظرات 66
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سیمپسون ها 0 0 پاسخ 1399/6/28 -18:08

این کامنت و تاریخش رو به یاد داشته باشید: سردار حسین دهقان به عنوان رییس جمهور بعدی ایران انتخاب می شود.

AliReza 1 1 پاسخ 1399/6/26 -20:46

اقای رئیسی، ولی قویا اعتقاد دارم ایشون شرکت نمیکنه پس احتمالا قاضی زاده هاشمی که رای من برا مجلس هم بودن.امیدوارم اقای سورناستاری در دولت بعدی هم صاحب نقش مدیریتی بر بخش فناوری کشور باشن.

کاربر ناشناس 3 2 پاسخ 1399/6/26 -16:52

گرچه آقای قالیباف و آقای رئیسی هر دو عالی هستن واین وضع می تونن جمل کنن ولی آقای رئیسی حیفه فعلا وجودشون تو قوه قضائیه مهم تره لااقل اینقدر شهامت وتعهد دارن دست مفسدان اقتصادی رو کوتاه کنن می مونن آقای قالیباف مدیر ومرد میدان. بازم اگر ما چوب یه سری آدم های خام و نخوریم بدون بررسی رای بدن همه رو بیچاره کنن مثل وضع موجود!

فقر 3 3 پاسخ 1399/6/26 -15:07

فقرا که رای نمیدن. تنها قشر مرفح رای خاهند داد

سعید 6 4 پاسخ 1399/6/26 -11:22

انتخاباتی هم هس مگه؟؟؟ من جوان با چه امیدی شرکت کنم تو انتخابات؟؟؟ برای من ازصدتا فحش هم بدتره مشکل قانون کشور نحوه اداره است نه اشخاص

دانشمند 3 3 پاسخ 1399/6/26 -08:09

درود براحمدی نژاد عشق

ملت 1 1 پاسخ 1399/6/26 -07:41

کسانی که میخوان رای بدن اگر وضعیت بهتر نشد آیا فردای قیامت میتونن جوابگوی نسل نابود شده جوانان باشندایا وقتی خدا گفت شما حق زندگی ملتی رو با رای نااگاهانه نابود کردی جواب منطقی دارن بدن...حداقل برای اینکه نسل دیگه ای نابود نشه رای ندیداخه خدا عقل تو مغز ما گذاشته حتی تحریم ها هم برداشته بشن ما تبدیل ب مصرف کننده شدیم جواب این همه بیکار رو چطور باید داد...زیرساخت ها مورد دارن ک هیچ کسی نمیتونه درستش کنه بفهمید هیچ کسی نمیتونه از زیرساخت درست کنه

پرتوی 3 4 پاسخ 1399/6/26 -07:31

تو این جمع شانس اول دکتر محمود است. اگر ....

کاربر ناشناس 1 5 پاسخ 1399/6/26 -07:11

فقط و فقط جناب آقای قالیبافریک مدیر قوی ومتعهد.

علی 3 0 پاسخ 1399/6/26 -07:00

مواظب خودتان باشید ،مارهایی هستند که افعی شده اند

ایرانی 2 0 پاسخ 1399/6/26 -06:56

اگر مردم ایران عاقل و بالغ باشن با این بالاها و رنج هایی که تو این چهل و دوسال کشیدن دیگر در انتخابات شرکت نمیکنند. تو این مدت هم ریس جمهور جناه چپی و هم راستی اومدن راس کار ولی همشون سرو ته یه کرباس بودن،فقط جای اختلاسگران و پست هاشون عوض شده. ۹۵ درصد از مردم از این وضع ناراضیند و اون ۵ درصد هم خود مسئولین و اختلاسگران و جیره خواران دورو برشونه که دوس دارن همین وضع باشه . هیچ ایرانی هم دوت نداره کشورش به آشوب کشیده بشه و هرج و مرج باشه،از طرفی هم با این وضع مجود مخالفیم. پس حداقل مردم عزیز بیاد فقط یک بار متحد و یکی بشیم و این یک بار رو نریم پای صندق رای.که بدون درگیریبدون اختشاش و بدون اینکه خون از دماغ کسی بیاد بفهمونیم به حاکمیت که ما همه از وضع موجود ناراحتیم و به خودتون بیاید و سریع اصلاح کنید که اگه همین منوال باشه مردم دیگه تحمل ندارند.و حرکت بعدی مردم ممکنه اعتراض و شورش برای برکناری حاکمیت باشه. امیدوارم خبر فوری همانند یه رسانه آزاد همه نظرات رو نمایش بده

امیر 3 2 پاسخ 1399/6/26 -02:09

فقط دکتر احمدی نژاد

ف ع 2 0 پاسخ 1399/6/26 -01:14

همه‌مثل هم هستند هیچ کدام بدراین مملکت نمی خورند

مجید 4 3 پاسخ 1399/6/26 -00:37

اگه احمدی نژاد رو تایید نکنن اصلا رای نمیدم

ناصر 4 3 پاسخ 1399/6/26 -00:34

فقط و فقط دکتر احمدی نژاد ... بقیه هیچکدوم توانایی انجام کارهای بزرگ رو ندارن ... فقط موندم جهانگیری و ظریف و بعضیای دیگه با چه رویی میخوان کاندید بشن ؟یعنی اگه توی هفت سال گذشته عموپورنگ رئیس جمهور بود فکر نکنم میتونست به اندازه روحانی خرابکاری کنه

گل و بلبل 6 0 پاسخ 1399/6/26 -00:30

بیاین به من رای بدین من علاقه ی بسیار زیادی به گل و گیاه دارم اگه رییس جمهور بشم شاید فشار اقتصادی همین باشه ولی اینقدر گل و درخت و سبزه میکارم که ایران بهشت بشه به جاش اکسیژن تنفس کنید

بایدن 3 1 پاسخ 1399/6/26 -00:22

من به جو بایدن رای میدم هم آدم باکلاسی هست هم اختلاس بلد نیست هم اینکه زبانی با مردم ایران خوبه

احسان 1 3 پاسخ 1399/6/26 -00:18

محمووووووووود ، کجایی که حسن ما ره ... :)

محمود 1 1 پاسخ 1399/6/26 -00:11

یک مرد جنگی به از صد هزار..........

محمد 2 1 پاسخ 1399/6/26 -00:10

سعید محمد . بیشتر سازندگی های کشور و کارهای عمرانی چه توی دولت احمدی نژاد و چه روحانی ، مربوط به همین قرارگاه خاتم الانبیا میشه. ولی سر و صدا نکردن که ما این کار ها رو کردیم. تا دلتون هم بخواد رسانه های اون وری ، تخریب چهره این قرارگاه رو می کنن. چرا ؟ چون می دونن کجا داره عمرانی کشور رو انجام میده. رئیس فعلی این قرارگاه ، آقای سعید محمد هست. که جوانی پر تلاش هم هست. کشور نیاز به جوان تازه نفس داره.

علی 10 4 پاسخ 1399/6/26 -00:05

احمدی نژاد انصافا تو 6 سال خیلی خوب کار کرد. بیشتر از همه. ولی از وقتی اطرافیان منحرفش مثل اون مشایی و ... دور و برشو گرفتن اونو از خدمت به مردم به سمت سیاسی بازی و دعواهای سیاسی کشاندن. و مردم رو فراموش کرد. دیدین که همون 2 سال آخر هم قیمت ها شروع به رشد کرد و تورم بالا رفت.

فریبا حسین پور 14 6 پاسخ 1399/6/26 -00:00

به بزرگ مرد ایران اقای احمدی نژاد رای میدهم با افتخار ....خداروشکر به روحانی تو هیچ دوره ای رای ندادم

کاربر ناشناس 8 6 پاسخ 1399/6/25 -22:43

اولابزرگی به عقله نه به سن وسال مرحم زخم جامعه تاتااحمدی نزاد

قلندر 5 11 پاسخ 1399/6/25 -22:01

اگر وجدانی فکر کنیم فقط در زمان سیدمحمدخاتمی کشور اقتصادی و کار فراوان بود با نفت هشت دلاری.دولت احمدینژاد با نفت صدشصد دلاری آمد .اشتباه آقای خاتمی این بود که روحانی را حمایت کرد هرچند روحانی اصلاح‌طلب نبود.اما کارهای خوبی در پنج سال اول انجام داده اما گروهی در داخل و آنطرف هم آمریکا مانع شدن.از آقای خاتمی قهرمان میخوام کاندیدایریاست جمهوری نشود و کسی را حمایت نکند ایشان اعتبار جهانی دارد لطمه‌ای به آن نزند.و اما کاندیدای من فقط جناب شمخانی هستند

سعید 1399/6/26 -07:48

شما مطمئن هستی حالت خوبه؟!!!

مهری 7 1 پاسخ 1399/6/25 -21:57

ههههههههه ؟؟؟؟ خخخخخ!!!! (حسن روحانی)

سیاوش 12 9 پاسخ 1399/6/25 -21:52

الکی خودتون خسته نکنید پست ها بین خودشون تقسیم! الان ریسی و قالیباف و روحانی ریس سه قوه هستن به ریش ما می خندند! احمدی نژاد م همون که به روسری و مدل مو و تی شرت جوونا گیر میداد گشت نا ارشاد! همون که می گفت تحریم اثر نداره! همون که یه مشت بی سواد به زور ریخت تو دانشگاه بورس کرد! همون که نفت 110 دلاری می فروخت ...ولی .. بس کنید واقعا هنوز میخواین رای بدین؟!

reza 14 12 پاسخ 1399/6/25 -21:20

ایکاش بزارن احمدینژاد بیاد فقط ایشون درد طبقات پایینو درک میکنه

نادان 4 2 پاسخ 1399/6/25 -18:54

ناظر محترم بعضی نظرات رو منتشر بکنی یا نکنی مهم نیست خود شماها رای مردم روبدونید و به بالا منعکس بکنید بسه

امید 19 14 پاسخ 1399/6/25 -17:09

ناموسا کاش احمدی نژاد از فیلتر شورا نگهبان رد بشه بقیه اش ردیفه...بابا بزارید بیاد تو انتخابات مردم خودشون عاقلن و بصیر انتخاب میکنند

علی 1399/6/26 -00:02

دیدیم چقدر با بصیرت روحانی خان رو انتخاب کردند و فضا گلستان شد.

سعید 30 19 پاسخ 1399/6/25 -16:15

احمدی نژاد .بزن لایکو اگه موافقی

کاربر ناشناس 1 2 پاسخ 1399/6/25 -16:05

ناشناس کجاست ؟ دستش بنده ؟

مهری 7 9 پاسخ 1399/6/25 -15:35

خدا کنه حاج آقا رئیسی عاقل باشه وکاندید نشه؟؟ چون این بلای که دولت تدبیر و امید به سرمردم واین مملکت آوردن حالا حالا ها نمیشه جمع کرد!!!! بعد نتونه به خاصتهای مردم جامه عمل بپوشونه به اسم ایشون نوشته میشه

7مهدی7 1399/6/25 -16:11

رئیسی رو ولش کن من هنوزم ناراحتم

مهدی 1399/6/26 -21:08

رییسی مثلا چکار کرده که شما ناراحتی

بخشعلی رحیم نژاد 6 31 پاسخ 1399/6/25 -15:06

همه کاندیداها را دریک کف ترازو قرار دهید وظریف را دریک کفه دیگر باز ظریف سنگین تر است

سعید 1399/6/25 -16:09

نظر شما محترم ولی فکر کنم اقای ظریف0/5درصد حداکثر رای بیاره اگه تایید بشه

خشایار خنجلی 1399/6/25 -16:11

خخخخ جالب بود

ی ط 7 22 پاسخ 1399/6/25 -15:00

باز میرسلیم !

سید علی 1399/6/26 -06:56

میرسلیم ،سالهاست رییس هیئت مدیره تحقیقات موتور ایرانخودرو است ،ایشون با حمایت محمد زالی مدیر بیسواد ووابسته به ایشون بهدف ساخت موتور ملی میلیونها دلار ،ارز این کشور را صرف بازدید و سفره خارجی خود و دوستانشان کردند ،عاقبت دست از پا درازتر یک موتور طراحی آلمانی با قطعات صددرصد وارداتی را به صنعت خودرو سازی تحمیل کردندحالا با اینهمه سوء مدیریت ایشون خیال ریاست جمهوری هم دارد

هامون 10 6 پاسخ 1399/6/25 -14:22

احتمالات شما اشتباست یک نفر بین این افراد شاید جز چهار گزینه باشد و مشارکت مردم زیر بیست درصد که اونم پنج درصد آرای باطله ست

نادان 15 4 پاسخ 1399/6/25 -14:04

همه دقیقا مثل هم فقط نوع لباس وظاهرشون واسمشون با هم فرق دارنددرنتیجه گمون نمیکنم اقبال مردمی داشته باشن مگر اینکه با حداقل رای به نوعی منصوب بشن

نکن 11 3 پاسخ 1399/6/25 -13:42

مردم همه شما را در چهل سال دید می شناسند مگر اینکه مردم این گرسنگی و ودزدیهای اینها را ندید باشند یک به یک شمها در رعس این دولتها بودین کاری نکردن بابا ول کنید قو ان قو این قو ول کنید

حسن 7 10 پاسخ 1399/6/25 -13:14

نیازبه یک امیرارتشی بانظم متعهدوولایی مثل امیرحاتمی وزیردفاع فعلی ویاامیرسیاری معاون هماهنگ کننده ارتش داریم وگرنه برخی ازشلخته هایی که عکسهایشان راگذاشته ایید هیچ امیدی نیست بعضی ازاین حضرات قدرت اداره منزلشان راندارن.

ن.ص 11 4 پاسخ 1399/6/25 -12:52

خبر فوری شما هم کم شیطون نیستیدها.هر چی عکس 6*4 پیدا کردید چاپ کردید.اگر عکس کم آوردید بگویید که من هم عکس خودم و خانواده ام را بدهم چاپ کنید. کی به کیه شاید ما هم رئیس جمهور شدیم.

علی 13 1 پاسخ 1399/6/25 -12:45

اینها اگه بیل زن بودن باغچه خودشون رو بیل میزدن

کاربر ناشناس 11 0 پاسخ 1399/6/25 -11:53

ماشاالله به شماهاچشم نخوریدکه مشکلات مردم ودرددل مردم راحل کردید مرگ وننگ براخلاسگران

مهری 17 1 پاسخ 1399/6/25 -11:48

با دیدن بعضی از اینها باید بری صدمرتبه بگی ؟!! استغفرالله ربی واتوبه الیک

مهری 14 1 پاسخ 1399/6/25 -11:44

فقط اسحاق جهانگیری هههههههههه!!!!!!!!!!! مردم دیدین گفتم همه کارا رابه سرانجام میرسونیم !!!! حالا اصلاح طلب انتخاب کنید تا تیر خلاصو بزنیم

شهدای فکه 13 5 پاسخ 1399/6/25 -11:27

# نه به انتخابات ،، فقط نخست وزیری ، وقتی بعضی ها تو این کشور هستند خودشون می برند و خودشون می دوزند ... انتخابات به چه درد میخورد ؟؟

رضا 25 6 پاسخ 1399/6/25 -11:16

انتخابات بعدی هم با مشارکت خیلی پایین و رای ضعیف نفر پیروز انجام خواهد شد و چون این انتخابات قطعا متعلق به جناح راست خواهد بود و ضعیف ترین فرد در این جناح هم که کاندید شود به خاطر مشارکت پایین مردم به راحتی با رای نازل انتخاب خواهد شد.

سعید 1399/6/25 -13:16

مشارکت پایین خیلی بهتر ازمشارکت بالایی هست که یکی مثل روحانی یا جهانگیری پیروزش باشندچهارسال حرص وجوش خوردیم دلار بالای بیست دو هزار تومن وپراید صدمیلیونی ودنای شش صدمیلیونی ،ازخونه هم که دیگه نگیم بهتره ،حالا تازه هنوزتموم نشده این راه ادامه داردالبته چرا دستمزد فوتبالیست ها میلیاردی وبعضا درکانال بالای ده میلیارد شده ،ویلموتس، ایران را تا اینجا داره می چاپه، برانکو ودیگران هم که درصف هستند اینها نمونه هایی ازخروارند گفتم که نگیدتقصیرآمریکا وتحریمه ،دیگه ترامپ بدبخت که نگفته شما درحالی که مردمتون توی زباله شهری میگردند وسخت درتحریم هستید ماشین های میلیاردی وارد کنید دلارذخیره ارزی تون را درصرافی ها بفروشیدمربی های وبازیکنان میلیاردی خارجی وداخلی بکار بگیرید حقوقهای نجومی وفوق نجومی پرداخت کنیدکاخ وویلا های لاکچری بسازید وآقازاده هاتون درکشورهای غربی با دلارهای مردم ایران حال کنند

ف 7 26 پاسخ 1399/6/25 -11:15

آقای حبیب اله سیاری برای ریاست جمهوری از همه این ها سر تر می باشد .

7مهدی7 33 1 پاسخ 1399/6/25 -10:30

خیلی ناراحت شدم اسم منو چرا نزدید.............صلاحیتم خیلی از اینا بالاتره.

بینام 28 4 پاسخ 1399/6/25 -10:05

حتما منتظر حضور پر شور مردم هم هستید؟!؟

پرشین 21 3 پاسخ 1399/6/25 -09:38

باسلام تواین اوضاع نابسامان کشور وتحریم شما تو فکر انتخابات وریس جمهور هستید بابا چه رویی دارید مردم رای نمیدن کنف میشید این ها هم مغز خر خوردن دارن کاندید میشن از روحانی ومرحوم هاشمی رفسنجانی و خود آقای خامنه ای بالا تر که نیستند اینان نتونستند شما که گوره نشوده میخواید مویز شوید

علی جودکی 1399/6/25 -13:12

پرشین جان شما به جای اینکه حرف های چرت بزنید لطف کنید زبان فارسی رو یاد بگیرید گوره نه غوره

سعید 1399/6/25 -13:18

روحانی ومرحوم هاشمی رفسنجانی رو خوب آمدی نه اینکه ازاین دوبزرگوارخیلی راضی هستیم،!!!!!

امپراطور 11 4 پاسخ 1399/6/25 -09:36

سن شصت سال به بالا باید از کار و پست و مقام کناره گیری کنند . سلولهای مغزشان روبه پیری میرود قدرت تصمیم و مدیریت کنترل ندارند. باید جوان و سرزنده باشند. کاشکی یکی از شرایط نامزدی هم شرط سن بیان می کردند.

ن.ن 1399/6/25 -12:53

جوونهای حالا که بیشتری هاشون تو زرد از آب در اومدن.

ایرانی 31 6 پاسخ 1399/6/25 -09:33

همشون غارتگرند

ص 12 24 پاسخ 1399/6/25 -09:05

رئیسی.. احمدی نژاد

سامان 34 4 پاسخ 1399/6/25 -09:03

هیچ کدام از کاندیدای احتمالی به درد .ریاست جمهوری نمی خورند

سعید 1399/6/25 -13:35

چرا تک وتوک آدم خوب هم توشون هست باید به کسی رای بدیم که درد مردم داشته باشه ازکجا بفهمیم:نباید خونه اش ازسیدخندان تهران بالاتر باشه نباید ماشین زیر پای خودش وخانواده اش میلیاردی باشه نباید بچه هاش خارج نشین باشند به هردلیل حتی تحصیل چون معمولا تحصیل بهانه ی خوبیه ،باید داراییش را شفاف وبدون کلک اعلام کنه ازنام وشهرت سلبریتی ها وام نگیره مثل آقای روحانی ،البته انتظارنداریم که پسرودخترش بیکارباشنداما مدیرکل ومعاون وزیر نباشند،دوبهم زنی نکنه اگرحرفی درانتقادازرقیب می زنه مدرک ارائه کنه مردم حوصله دردسر وبگم بگم ندارنددربرنامه هاش راه اندازی کارخانجات تعطیل شده ،حذف حقوقهای نجومی وفوق نجومی دولتی ها وورزشی ها وبالا بردن ارزش پول ملی و تقویت بنیه نظامی وموشکی کشوررباشه تا کسی جرات حمله به ایران را نداشته باشد اما روی موشک ننویسه الی بیت المقدس،موشک برای دفاع ازکشورهست فرقی نمی کنه دشمن اسرائیل باشه یا عربستان یا دیگران.

کاربر ناشناس 1399/6/25 -22:33

دوریال بده اش....بهمین امید هم باش که مردم رای بدن......قدیمیا گفتن زرد برادر شغاله ....هیچ فرقی ندارن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks