فعال سیاسی اصولگرا:

برخی حرف‌ها گفته شود احمدی‌نژاد از خجالت نمی‌تواند از خانه‌اش هم بیرون بیاید

فعال اصولگرا گفت: اعلام ورود مستقل ناشی از روحیه خودبزرگ‌بینی پایداری است و این خودبزرگ‌بینی نیز دقیقا از کوچک بودنشان ناشی می‌شود.

برخی حرف‌ها گفته شود احمدی‌نژاد از خجالت نمی‌تواند از خانه‌اش هم بیرون بیاید

جبهه پایداری که تاکنون سه گزینه جلیلی، فتاح و نیکزاد را در فهرست گمانه‌زنی‌های انتخاباتی دارد اکنون دیگر رسما اعلام لیست مستقل می‌گوید. مصداق این مدعا مصاحبه اخیر فاطمه آلیا، عضو جبهه پایداری با برنا است که می‌گوید: «احزاب باید معیارها، گفتمان و برنامه‌های خود را مطرح کنند و نزدیک انتخابات هم که می‌شود، براساس آن با هم ائتلاف کنند. در نهایت ممکن است جبهه پایداری با توجه به معیارهای خودش مستقلا لیست بدهد».

در عین حال خبرهایی از تلاش پایداری برای جلب حمایت چهره‌های موثر در جریان اصولگرا از جمله صادق محصولی و آیت‌الله مصباح یزدی به گوش می‌رسد. حال باید منتظر ماند و دید که پایداری در این راه چقدر موفق خواهد بود.

برخی حرف‌ها گفته شود احمدی‌نژاد از خجالت نمی‌تواند از خانه‌اش هم بیرون بیاید احمد کریمی اصفهان ی

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا البته هیچ شانسی را برای آنان متصور نیست. او گفت: «اینکه به تنهایی و مستقل وارد می‌شویم فقط یک شعار است».

او با تاکید بر این‌که «جبهه پایداری حتی در درون جریان اصولگرایی هم وزن قابل توجهی ندارد .» گفت: «اعلام ورود مستقل ناشی از روحیه خودبزرگ‌بینی آنها است و این خودبزرگ‌بینی نیز دقیقا از کوچک بودنشان ناشی می‌شود».

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: «شاید این حرف‌ها تکراری باشد، اما لازم است توجه داشته باشیم که ریاست جمهوری یک کار فردی است و نه جمعی. به این معنا که رئیس جمهوری باید یک وسعت دید بالایی داشته باشد و پایداری و چهره‌هایش دارای چنین توانایی و جایگاهی نیستند. این طیف قادر نیست که حرکتی کرده و جامعه رابه سوی خود بکشد. حتی اگر فرض کنیم که چنین توفیقی داشته باشد که نخواهد داشت، در اداره کشور توفیقی نخواهد داشت».

وی افزود: «به نظر من این‌ها با ورود به انتخابات بیشتر در حال اذیت کردن خودشان هستند و قبلا هم همین کار را کرده‌اند.»

کریمی اصفهانی خاطر نشان کرد: «مساله قابل توجه دیگر نیز این است که همین شعار ما مستقل وارد می‌شویم، نوعی سهم‌خواهی و ابزار چانه‌زنی در میان دیگر طیف‌های اصولگرا است. اگر نه خودشان هم می‌داند که چنین جایگاه و امکان توفیقی ندارند.»

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که حمایت افرادی مثل آیت‌الله مصباح یزدی در توفیق این طیف چقدر موثر است؟ گفت: «ملاقات با آیت‌الله مصباح که موضوع جدیدی نیست. پایداری اصلا از همین جا شروع شد و تا مدت‌ها توانسته بود که حول محور آقای مصباح باشد. البته الان برای من روشن نیست که بازهم توانسته حمایت ایشان را جلب کند یا خیر. به هر حال فکر نمی‌کنم که این نوع ملاقات‌ها و حتی حمایت‌ها تاثیری در وضعیت آنان داشته باشد».

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که کدامیک از سه گزینه آنان (جلیلی، فتاح و نیکزاد) شانس بیشتری برای موفقیت دارد؟ گفت: «یکی از ضعف‌ها و مشکلات پایداری همین محدود نگری است. به نظر من وضعیت این افراد مشخص است. حداقل روشن است که آقای جلیلی به عنوان جدی‌ترین گزینه آنان توانمندی لازم رابرای ریاست جمهوری ندارد. این‌ها نام او را مطرح کرده و او هم ناگزیر می‌شود که وارد شود و بیشتر اذیت می‌شود. آقای فتاح هم که هنوز نپذیرفته وارد میدان شود».

وی همچنین درباره این‌که کدام یک از این گزینه‌ها قادر است بدنه رای احمدی‌نژاد را جلب کند؟ گفت: «احمدی‌نژاد اصلا هیچ محل اعرابی در این مملکت ندارد. بعد از آن کارها دیگر اقبال و اثرگذاری ندارد. شاید خودش فکر کند که دارد و بخشی از جامعه که از نظر معیشتی مشکلاتی دارد به خاطر آن سیاست هدفمندی که بسیار هم غلط بود، هنوز به او مایل باشند، اما به طور کلی جایگاهی ندارد.»

کریمی اصفهانی تاکید کرد: «احمدی‌نژاد نه مطرح است و نه توان این را دارد که در توفیق طیفی موثر باشد. اگر کسی قرار است مطرح باشد باید با ولایت همراهی داشته باشد. مردم فراموش نکرده‌اند که او بیشترین اخطارها را گرفت و دو نفر از نزدیکانش که بارها گفت یک روح در چند بدن هستند، از کسانی بودند که همین الان هم اگر مشخص شود، چه کار کرده‌اند دیگر احمدی‌‎نژاد از خجالت نمی‌تواند از خانه بیرون آید».

منبع: نامه نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 50
  • کاربر ناشناس
    0

    پشت سربرادرتان قیبت نکنیدناسزانگوییدشماشیعه علی هستیدباهم برادری کنیدنه ثروت وریاست

  • مهدی
    0

    کافر همه را به کیش خود پندارد

  • کاربر ناشناس
    0

    روحت شادامامخمینی بنیانگزارجمهورس اسلامی یادتبخیرازسخنان گرانبهات

  • آریایی
    0

    آقا نگو ؛ احمدی نژاد مورد تأیید رهبر و نظرش به ایشان نزدیک است .

    نظرات شما -
    • ساسی
      0

      تازه بصیرتش هم بیسته خخخخ

  • کاربر ناشناس
    0

    زیر زره بین هم نمی بینمت کی هستی

  • کاربر ناشناس
    0

    فسقلی تو هم ادم شدی

  • نام آشنا
    0

    تواگه نظر نمی دادی نمی گفتند فلانی لال است .تواین همه نظردادن را ازکجا یادگرفتی بدبخت؟

  • محمد
    0

    پس اگر مرد هستید روی حرفتان بمانید و ایشونو که هیچ اعرابی و مقبولیتی ندارد تایید کنید بیاد ببینیم ایشون نزد مردم مورد قبول تر هستند یا شماها...

  • ahmad
    0

    احتمالا بقال سر کوچه ایشان ازش شاکیه که تمام اجناسش رو مفت از چنگش در آورده

  • زردشت
    0

    درودوسلام بیکران خالق هستی به دکتراحمدی نژاد

  • کاربر ناشناس
    0

    دیگه بسه دزدها

  • خسته
    0

    ای خیال باطل که یک درصد فکر کنی احمدی جون پیش چشم مردم خراب بشه از چیزای دیگه بگو که ما مردم تهید کنیم حاجی

  • مهرداد سربندی
    0

    جناب آقای کریمی جریان پایداری هم به مصباح وصل است هم دستشان در جیب محصولی است. این حرفها هم اما و اگر ندارد. این جماعت خودشان خوب می دانند عددی نیستنداما همیشه روی کج اندیشی و ندانمکاری اصولگریان حساب مخصو باز کرده اند. آنها با توجه به اشتباهات فاحش اصولگرایان هشت سال احمدی نژاد را به این مردم تحمیل کردندو باز هم با بهره گیری از همین بی خردی اصولگرایان 50 کرسی مجلس را بدست آوردند.

  • هموطن
    0

    آقای احمد کریمی اصفهانی خداوکیلی بینی و بین ا... و جان عزیزت کدامتون شامل این حرفت نمیشید؟ ((((اگه حرف‌ها گفته شود از خجالت نمی‌توانند از خانه بیرون بیایند))) همتون مثل همید فقط نوع روانشناسیتون در خصوص اینکه چجوری ملت را خام کنید با هم متفاوته //// موقعی که احمدی نژاد رییس جمهور شد اولش همه اصوالگراها فکر کردند اصولگراست و بخاطر اینکه چیزی بهشون بماسه خودشونو ازش آویزون کردند بعد که دیدند احمدی نژاد بزرگ اینارو آدم حساب نمیکنه و در خیلی جاها دستشونو از بیت المال کوتاه کرده و در واقع نمیذاره با پوزپوز کردن دور و برش چیزی بهشون بماسه شروع کردند به بدگویی و...

  • علی
    0

    سلام تا زمانی که اقای احمدی نژاد بود همه در ارامش و رفاه بودند. فدای اقای احمدی نژاد

  • م
    0

    من گفتم اینها همه انهای هستن از چهل سال بودن اینها می خاهند بین مردم رقابت بگزارند بیچارها ان که باید رعیس جمهور شود حالا فکر سندلی هست چون کرنا بود باید عو ض کند تا بودجه را درست کند سال هم رسید اینها خدا را نمی شناسند قسم بدهی بد تر می کند

  • حسنی
    0

    اقای احمد کریمی اصفهانی خیلی سر بسته میگم اقای احمدی نژاد هیچکدام از بازاریان را سر کیسه نکرده ! اقای احمدی نژاد فلان بازاری منزلش را بازسازی نکرده ! یک روز قرار بزار با اقای احمدی نژاد سر بازار بزرگ دو تائی وارد بازار بشوید ببینید بازاری ها با او چه میکنند با تو چه میکنند شما یکروز شده به تنهائی تنها وارد بازار بزرگ شوی خودت میدانی جواب خیر است چون همه سر بر میگردانند و پشت بشما میکنند ولی احمدی نژاد را ما دیدیم صدها فریاد درود و سلام بر ایشان میفرستند واقغا جای تاسف دارد برای میز و مقام این همه ادم اراجیف ببافه

  • بی نام
    0

    اگر مردی که نیستی لا اقل یکی از اون کارها را بگو!

  • سعید
    0

    احمدی نژاد دوستت داریم .این تخریبها محبوب ترت میکنه

  • صادق
    0

    شما برادر ولایتمدار بگو تا ما سر عقل بیاییموتفاوت خدمتگذار را بامنتگذار بفهمیم

  • محسن
    0

    بگم؟؟؟ بگم؟؟؟ باشه حالا دور بعد میگم

  • اسماعیل
    0

    همیشه یک آدم سالم بین یک مشت دزد دزد شناخته میشه

    نظرات شما -
    • علیرضا حمیدی
      0

      یک آدم سالم بین دزدان دزد شناخته نمیشه، دزد می نامندش

  • فرهاد
    0

    قضاوت رابه مردم واگذارکنیم و نظرسنجی بدهیم که محبوبت احمدی نژاد چقدره اونوقت معلوم میشه چکسی لیاقتش بیشتر کدوم دولت دوزد فساد غارتگری بیت المال رانتخواری رابیشتر کرده

  • معرفت
    0

    این کریمی از کدام اعراب محل گرفته وبه بازار .وارد شده که در مورد اشخاص نطق میکند .سفارش کنیدش که .ناطقان زیادی از باب تنبیه سر خود به صندوقخانه حیا. فرو بردند .

  • داروغه
    0

    احمدی نژاد از جنس مردم است

  • علی
    0

    درباره خودتان قضاوت کنید آقای دکتر احمدی نژاد محبوب دل های مردم ایران است

  • محمدحسن
    0

    این کریمی اصفهانی چه عقده وکینه ای از جبهه پایداری دارد.به نظر بنده این آقا در جایگاهی نیست یا درحدی نیست که برعلیه شخصیتی مثل دکتر احمدی نژاد نظر بدهد چون کسی برای این مطالب بی اساس ارزشی قائل نیست .

    نظرات شما -
    • افشین
      0

      شخصیتی مثل دکتر احمدی نژاد؟!!! میشه لطف کنین بگین این شخصیت و یارانش الان کجان؟

    • محسن
      0

      تعداد لایک های دریافتی به شدت مشکوک است

    • هادی
      0

      درجواب افشین ایشان ویارانشان درحال حاضر درقلوب ملت ایران قراردارند.

    • حسین پور
      0

      نه عزيز تعداد لايك مشكوك نيست شما و كريمي ها نتوانستيدجايگاه احمدي نژاد را بيندرك مردم درك كنيد

    • علیرضا حمیدی
      0

      احمدی نژاد در بطن مردم جا داره دشمنانش خاصیت اسیدی دارند

  • حمید سعیدی
    0

    سلام تعجبم.. هیچ کدام از این 3 نفر توانمندی ریاست جمهوری ندارنداین ها در مسئولیتشان کاملا دیدیم.. حالا فتاح نسبتا از جلیلی و نیکزاد بهتره... ولی نه رئیس جمهور...

  • ناصر
    0

    اگه مردم احمدی نژاد رو نمیخوان چرا سال 96 ردصلاحیت شد ؟ تأییدصلاحیتش میکردن رأی نیاره دیگه نیاد ... ولی دوباره خواب بر چشم ارباب اختلاس و ارتشا و چپاول بیت المال حرام شده ... بوی بهار می آید زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد ...

  • مالک
    0

    همه شما یه طرف احمدی نژاد طرف دیگه ببین کدوم رای میارید

  • کاربر ناشناس
    0

    به جهنم که احمدی نژاد تهدید می کنه مگه باید به تهدیدش نگاه کرد!!!ما رئییس جمهور یک دنده نمی خوایم مدیر می خوایم.

    نظرات شما -
    • علیرضا حمیدی
      0

      کدام نوع مدیریت را می پسندی؟ فرعونی (دیکتاتوری مطلق) و با ابهت برای بزرگی خود و حیات خلوت خود نه مردم الهی (عقلانی و منطقی) و مقتدر برای ابهت جامعه و حیات مردم نه خلوتگاه خود زیاکارانه (شیطانی و افسار گسیخته) با ظاهری الهی و باطنی فرعونی نام ببرید، همراه با مثال

  • کار ناشناس
    0

    احمدی نژاد دور اول کارش تا حدودی خوب بود ولی دور دوم تعریف نداشت! بعدش این ترفند همه مسئولینیه که نمی تونن کار کنن می گن ما رو نمی ذارن! دیگه هر کسی کلاه شو قاضی کنه ذره ای انصاف داشته باشه می دونه کیه داد و هوار نمی خواد چقدر خطا و آزمایش !!! دیگه واقعا خسته شدیم. زمان همه چیزو در مورد آدم ها نشون می ده ایشون و هم نشون داده تا بشینند سر جاشون سنگین تره. کچا رئیس جمهور مملکت حالا هر چی بوده قهر کرده چند روز تو خونه نشسته؟! آخه اینکار معنی می ده؟!

  • نگین
    0

    کریمی قیافه خودت کفاره داره ، میخوای بقیه رو تخریب کنی که خودت بیای روکار ، حسود بدبخت

  • سهیل
    0

    حسود هرگز نیاسود

  • ایرانی
    0

    بگو چیکار کرده اند تا الان هر چی احمدی نژاد گفته درسته شده و هر جا بر خلاف احمدی نژاد رفتار شده چوبش را ملت خورردن لاریجانی طبری لاریجانی برجام مشایی رحیمی زندان مصلحی ترور احمدی روش 96 نامه به رهبری وضعیت معیشت الان و ....

  • رسول
    0

    حبیبی یا محمود ملت ایران خادم دلسوز خود را بهتر از تحلیلگران وابسته .... می شناسند دعا میکنیم این گروه هم عاقبت بخیر بشوند اما شرط دارد و ان هم مکارم اخلاق است

  • سهند بایمانی
    0

    احمدی نژاد مثل شما جای مهر روی پیشونیش نیست آقای کریمی

  • علیرضا حمیدی
    0

    ایشون شکر خوردن

  • ناصرخان
    0

    به نظر مردم فقط روی احمدی نژاد میتونند تکیه کنند، چون هیچ مسئول مردمی مانند ایشون در نظام دیگه نداریم ، هیچکدام نمیتوانند بین مردم ظاهر بشوند. پرونده همه سیاه شده، تنها کسی که به فکر مردم بوده و هیچی خودش منافع نبرده احمدی نژاده

  • فرامرز میرسالاری
    0

    همه میدانیم و فهمیدم چه برند اصلاح طلبان و چه شاخص های اصول گرایان کشور فقط.و فقط به دستان پر مهر شخص دکتر محمود احمدی نژاد برمیگردد.پس با لجبازی ایران را به نابودی نکشانیم.همه میدانیم شاید با۴سال اول برنگردد ولی شخص عدالت خواه و ملت دوست میدانیم شب و روز سعی و تلاشش را مینماید.اگر می‌خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم فقط دکتر احمدی نژاد

  • محمد
    0

    پخخخخخ...احمدی نژاد عشقه

  • ایرانی وطن دوست
    0

    احمد کریمی جناب دکتر احمدی نژاد فردی است که کلمه وافعی مامیتوانیم را برای جوانان این مرزوبوم به معنی واقعی کلمه هجی کرد وانان رابه خودباوری رساند همچنین حامی ضعفاوفقرا بود ومملکت را مفتدرانه درمقابل زورگویان غربی اداره کرد بهتر است جنابعالی که بی نام ونشانی ویک صدم دکتراحمدی نژاد هم توان عرض اندام نداری فکری به حال خودت بکنی باوصله چسباندن به دیگران راه بجایی نمیبری زوربیخود نزن اوناییکه دکتر احمدی نژاد رو دوست دارند برا همیشه دوستش خواهندداشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها