رئیس دفتر رئیس جمهور:

 امیدوارم هفته آینده وزیر پیشنهادی صمت را به مجلس معرفی کنیم/ هیچ بحثی درباره حذف ارز 4200 تومانی نداریم/ ویدئو

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امیدواریم هفته آینده از بین سه گزینه برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به جمع بندی رسیده و یک نفر را به مجلس معرفی کنیم.

 امیدوارم هفته آینده وزیر پیشنهادی صمت را به مجلس معرفی کنیم/ هیچ بحثی درباره حذف ارز 4200 تومانی نداریم/ ویدئو

محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، درباره زمان معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: این وزارت خانه در گذشته شامل 4 وزارت خانه می شد که البته نظر ما این است که جنس وزارت بازرگانی با صنعتی متفاوت است. ما در دولت وزیری می خواهیم که ارزاق ، کالاهای مورد نیاز مردم و بازار را نمایندگی کند. وزیر صنعت گرفتار مسائل صنعت و معدن است و کمتر وقت می کند که به بازرگانی بپردازد. مخصوصا امسال که سال جهش تولید است و باید برای تحقق شعار سال تلاش بیشتری کند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه وزیر پیشنهادی دولت در مجلس رای نیاورد و این گونه هم نیست که ما ده وزیر ردیف کرده باشیم که پشت سر هم آنها را معرفی کنیم. پس از رد شدن وزیر پیشنهادی دولت ما بلافاصله مطالعات خود را شروع کردیم و 15-16 گزینه را بررسی کرده ایم که الان به سه گزینه رسیده ایم و امیدوارم یک نفر را هفته آینده به مجلس معرفی کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دماوند
    0

    مگر دیوانه اید ارز 4200تومانی را حذف کنید ؟ تورو خدا یه وقت خام حرفای اجانب نشید میدونی اگه چنین خبطی را بکنید چقدر از رانت و سودی که خودتون و عواملتون میخورید کم میشه؟ شما روتون نمیشه وگر نه برا چاپیدن مملکت و ملت حاضرید ارز 4200 تومانی را بکنید 2200 و ارز آزاد را هم بکنید 50هزار تومان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها