روحانی خلع لباس شده به دنبال شوآف است؟

 چند روز پیش روحانی مشهور کشور در حساب اینستاگرامی خود با یک تصویر عجیب و به زعم بسیاری نمایشی، خبرداد که به کرونا مبتلا شده است.

روحانی خلع لباس شده به دنبال شوآف است؟

سید حسن آقامیری از آن دست روحانیونی است که به واسطه سخنان نو و رویکرد متفاوتش به برخی مقولات، شهرت بسیاری دارد و از محبوبیت بالایی نیز بین جوانان کشور برخوردار است و از آنجا که زبان جوانان را بلد است او را از روحانی‌های روشنفکر جامعه قلمداد می‌کنند. این روحانی فعالیت پررنگی در فضای مجازی دارد. یعنی از این تریبون برای ارائه سخنرانی‌ها و عقایدش استفاده می‌کند. جالب اینجاست که ویدئوهای سخنرانی‌اش هم جزء پر بازدیدترین هاست. به طوری کلی او از متفاوت‌ترین روحانیون در حال حاضر کشور است حتی در مورد منبع درآمدش. به گفته خودش، وابستگی به درآمد روحانیت ندارد و از حوزه علمیه، بیمه و شهریه نمی‌گیرد و کسب‌وکار شخصی‌اش را دارد و در یک شرکت خصوصی، مشاور است. هر چند گفته می‌شود که وی از طریق شبکه‌های اجتماعی درآمد هنگفتی دارد و برای کلیپ‌هایی که می‌سازد هزینه‌های زیادی متقبل می‌شود. سال ۹۷ بود که سید حسن آقامیری با شکایت دادستان ویژه روحانیت تهران و به حکم قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری به دلیل هتک حیثیت روحانیت، تشویش اذهان عمومی و توهین به مقدسات به خلع لباس دائم محکوم شد.

ابتلا به کرونا
حالا مدتی است که بیماری مرموز کرونا به جان او افتاده است. آقا میری این خبر را با انتشار عکسی در حساب کاربری اینستاگرامش اعلام و گفته که در دفتر کارش قرنطینه است. اما عکسی که او برای این کار انتخاب کرده، کمی عجیب است. این عکس با پشت زمینه سیاه، آقامیری را در حالی که روی تخت خوابیده و سرم به او وصل است و مردی که به حالت نگران و ناراحت کنار او نشسته و یک دستش را بر روی قفسه سینه آقامیری گذاشته نشان می‌دهد. انگار یک تیم عکاسی با یک سناریو برای اعلام خبر مبتلا شدنش به کرونا در نظر گرفته است. به همین خاطر است که از زمانی که این عکس منتشر شده بسیاری آن را نمایشی و غلو شده برای جلب توجه قلمداد کرده‌اند. اما نکته اینجاست که چنین کارهای نمایشی‌ای آنهم از سوی این روحانی معروف که عمده پای منبری‌هایش و شنونده سخنانش جوانان هستند، ممکن است که کارهای نیک و خوب‌اش را زیر سوال ببرد. حتی امکان دارد که دیدگاه‌ها را نسبت به خود تغییر دهد. کما اینکه بسیاری او را به خاطر همین عکس مورد انتقاد قرار داده اند.

واکنش کاربران
کاربران شبکه‌های اجتماعی در باورشان نمی‌گنجد که حسن آقامیری چنین عکسی را از خودش منتشر کرده باشد.یکی از کاربران در این مورد نوشته است:« حسن آقامیری با انتشار این عکس از ابتلایش به کرونا خبر داد. خیلی از سکانس‌های فیلم‌های هالیوودی هم به پای صحنه آرایی و نورپردازی این عکس نمیرسه. انگار عکس لحظه مرگ چگوارا رو بازسازی میکنه».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد:« یعنی همه کارای این آقامیری شوآفه! این چه عکسیه آخه؟ با این عکس گفته من کرونا گرفتم!»
کاربران دیگر نوشته اند: «ملت مریض میشن دنبالشون عکاس حرفه‌ای با بند و بساط نور و فلان میره. شومن جدید فضای مجازی»، «بعید می‌دونم کرونا داشته باشه. بیشتر برای جذب مخاطب بیشتره»، « از کدوم عالِم و دیندار چنین تصویری تا به حال کسی مشاهده کرده؟ مردی که روی منبر می‌شینه، با بدنی عریان عکس از خودش منتشر می‌کنه…..»، « آقامیری با انتشار این عکس مرزهای شوآف با کرونا رو درنوردید خدا شفاش بده»، « داداش مگه فیلم هندیه که این عکس رو از خودت گذاشتی. با این تصویر بهت نمیاد کرونا گرفته باشی»، «آدم وقتی حالش خیلی بده که نمیاد از خودش عکس هنری بگیره اونم بیمار کرونایی»، «مشاور رسانه ایش هر کی هست خوب کارش رو بلده»، «حالا چرا دکتره ماسک نداره…. ».

منبع: آفتاب یزد

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • محمد علی
    0

    با حرفهایی در این مدت زده شایدخواسته در استخر شنا کنه

  • موسوی
    0

    خدا یه راه راست هدایتت کنه

  • ایرانی
    0

    این روحانی حکومتی نیست .

  • ۲۶ شهریور
    0

    خدایا ما را از شر چنین موجوداتی حفظ فرما. آمین

  • داروغه
    0

    اینم داره یه جور ما رو بازی میده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اخه بهت میخوره اسباب بازی باشی. عقل که نباشه جون درعذابه بچه

    • لیلا
      0

      نه به تو میخوره که حتی جرات نوشتن اسمتو نداری

  • محمد
    0

    کاش روحانی های دیگه رو هم قبل این که گندشون دراد خلع لباس میکردن

  • ناشناس
    0

    وضعیت آموزش و تبلیغ دین و مذهب در جهان تشیع چگونه است؟؟؟!!! --- اکثریت روحانیت در کشور ما و در سایر کشورهای جهان تشیع با نداشتن آگاهی لازم به شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و با نادیده گرفتن این فرهنگ به میدان آموزش و تبلیغ دین و مذهب گام می گذارد. این روحانیت با جهل به حقیقت قرآن و جهل به نقش بنیادین و سرنوشت ساز قرآن در دین داری و مذهب داری و با بد بینی تحمیلی جاهلانه به حقیقت شناختهای مذکور با انبوهی از احادیث متضاد با شناختهای قرآن و متضاد با اصول استدلال عقلی که هیچ آگاهی به اصول علمی ارزیابی آنها از خود نشان نمی دهد کار آموزشی و تبلیغی خود را بنام دین و مذهب شروع می کند و ادامه می دهد. کار آموزشی و تبلیغی این اکثریت از روحانیت شیعه بحکم خداوند در آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره ی کهف بجز ایجاد گمراهی و نابود کردن حاصل یک عمر دین داری خود و میلیونها از مردم هیچ ثمره ی دیگری ندارد. این وضعیت اسف بار بلکه فاجعه حاکم بر آموزش و تبلیغ دین و مذهب که اکثریت مرجعیتهای دین و مذهب و اکثریت حوزه های علمیه دین و مذهب در جهان تشیع و در سایر نقاط جهان نسبت به آن بی تفاوت اند به گسترش بی دینی و لا مذهبی و نفرت از دین و مذهب نزد میلیونها از خرد ورزان دین دوست می انجامد. مرجعیت و حوزه های مذکور علی رغم نقد و انتقادهای سازنده ی خیر خواهانه ای که در زمینه های فوق به آنان می شود تا کنون برای اصلاح و ضعیت قرآن گریز که در جهل به اصول و ضرورتهای علمی و قرآنی آموزش و تبلیغ دین و مذهب بویژه در زمینه ی اعتقادات ریشه دارد و همچنان نسبت به ضرورت ایجاد تعاریف علمی منطقی جامع برای دین و مذهب و برای اصول این ارزشهای الهی هیچ گام مثبت و سازنده ی چشم گیری بر نداشته اند. این بی تفاوتی نشان می دهد که مرجعیت و حوزه های علمیه وظیفه مهم تری غیر از جلوگیری از انحرافات و کج رویهای مردم در دین داری و مذهب داری و غیر از ضرورت مصون نگه داشتن دین و مذهب از کج رویهای دین زدا برای خود تعریف کرده و بر گزیده اند. چنین وضعیت فاجعه بار ؛ دین و مذهب را به عرصه جولان دادن دشمنان دین و مذهب و دلالان گوناگون و کاسبان حرام خور دین فروشی و مذهب فروشی و اقدام به بد ترین سوء استفاده ها از دین و مذهب و شکستن هم دلی و هم بستگی و هم فکری سازنده میان مذاهب منتسب به دین اسلام تبدیل کرده است. مایه ی بسی حسرت و غم و اندوه است که چرا با بی تفاوتی مرجعیتها و حوزه های علمیه دین و مذهب ؛ جهان اسلام که مالا مال از ثروتهای کلان خدا داده است باید پیوسته ، با تفرقه افکنیها و دسایس دشمنان بیگانه و مزدوران این دشمنان ، تاوانهای سنگینی از جان و دارییهای و امکانات نسلهای پی در پی خود را بنفع این دشمنان پرداخت کند؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    نشانه قرآنی پیروی بی کاستی و بی فزونی پیامبر از وحی الهی چیست؟ --- یکی از روشن ترین نشانه های قرآنی بر پایبندی و پیروی بی کاستی و بی فزونی پیامبر اسلام (ص) از وحی الهی در عمل و در تبلغ و آموزش دین الهی این است که آن حضرت آیاتی را که از جانب خداوند بارها با فعل امر « قل » یعنی « ای پیامبر بگو » به آن حضرت خطاب شده اند با همین فعل امر« قل » در قرآن به مسلمانان ابلاغ کرده است . پیامبر اکرم با پیروی از آیه : « قُلْ لَا أَقُولُ لَكُمْ عِنْدِي خَزَائِنُ اللَّهِ وَلَا أَعْلَمُ الْغَيْبَ وَلَا أَقُولُ لَكُمْ إِنِّي مَلَكٌ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَى إِلَيَّ... » ﴿ آیه۵۰ سوره أنعام ﴾ و آیات مشابه دیگری با تکرار فعل امر « قل » که بارها در آیات گوناگون به آن حضزت ابلاغ گردیده بعنوان بخشی از وحی الهی که آن حضرت مامور به ابلاغ آن است اثبات می کند او در ابلاغ احکام و اعتقادات دینی به مخاطبان مسلمان و غیر مسلمان هرگز فراتر از قرآن چیزی از خود به آنان نمی گوید و در پاسخ به سئوالات آنان در این زمینه فقط وحی الهی را بی هیچ کاستی و بی هیچ فزونی به آنان بازگو می نماید. چگونه با این تاکید مکرر قرآنی می توان باور کرد پیامبر اسلام و خاندان مطهر آن حضرت بنام دین و مذهب پیروی از احکام و اعتقاداتی را در تضاد با قرآن و عقل به مخاطبان خود ابلاغ کرده اند؟؟؟!!! بنا بر آنچه در نوشته ی بالا توضیح داده شد می توان بی تردید گفت هر حکم و اعتقادی که بنام دین با نسبت به پیامبر یا اهل بیت مطهر آن حضرت ناهماهنگ و غیر منسجم با احکام و اعتقادات قرآن یا متضاد با احکام و اعتقادات قرآنی از پیامبر یا از اهل بیت آن حضرت نقل می شود دروغ و جعل محض و باطل است. چنانکه پیروی از چنبن حکم و اعتقادی نزد خداوند پشیزی ارزش ندارد و اصرار بر این پیروی دهن کجی به قرآن و گناه کبیره ی نابخشودنی است. بی تردید محال و باور نکردنی است که پیامبر و اهل بیت آن حضرت که مبلغان اصلی دین الهی هستند در تضاد با قرآن و عقل یا ناهماهنگ با وحی الهی اصیل و بی خدشه چیزی را بنام دین یا مذهب به مردم ابلاغ کرده باشند. همه ی مسلمانان با آگاهی کامل به ملاک و معیارهای قرآنی که چگونگی دین داری و مذهب داری را تعیین می کنند باید هوشیار باشند مبادا در دین داری و مذهب داری به خود اجازه دهند فرا تر از احکام و اعتقادات قرآن ؛ احکام و اعتقاداتی را بنام دین و مذهب بپذیرند. پذیرفتن بی تحقیق و تفحص احکام و اعتقادات غیر قرآنی بنام دین و مذهب که پیوسته ترویج می شوند رقیب سازی برای خداوند است و خداوند تنها تعیین کننده ی انحصاری احکام و اعتقادات دین است. رویکرد خدا گریز پذیرفتن احکام و اعتقادات غیر قرآنی بنام دین و مذهب گناه کبیره ی نابخشودنی و پای گذاشتن بر لبه ی پرتگاه عمیق هلاکت است و یک عمر دین داری بشر را نابود می سازد. وظیفه اول و آخر مراجع دین و حوزه های علمیه دینی و مذهبی است که صدها میلیون دین دار مذهبی را به ملاک و معیارهای چگونگی دین داری قرآنی پیوسته آگاه سازند و نگذارند دین داری و مذهب داری صدها میلیون مردم با پشت کردن به قرآن و پیروی از من در آوردیها و خرافات نابود و تباه شود. اگر دین شناسان به این وظیفه حیاتی سرنوشت ساز بی توجهی کنند بی تردید در گناهان انحرافهای دینی و مذهبی صدها میلیون مردم سهیم خواهند شد و راه نجات را در قیامت بعلت کتمان حقایق قرآنی از مردم به روی خود تا ابد خواهند بست.

  • ناشناس
    0

    مرجعیت و حوزه های علمیه چه وقت از خواب غفلت بیدار می شوند؟؟؟!!! --- مراجع و متولیان حوزه های علمیه دین و مذهب و سایر دین شناسان با ورود همیشگی به عرصه های آموزش دین و مذهب میان مردم و برای تامین عاقبت بخیری بنام خود ؛ موظف اند با رویکرد قرآنی علمی - عقلی و با تحلیلهای علمی رسا و گویا تلاش کنند برای جاذبه هایی که بعلت رواج من در آوردیها و خرافات در دین و مذهب از این ارزشهای الهی رخت بر بسته اند پیوسته برای این ارزشها جاذبه های علمی استوار بی خدشه ایجاد کنند و مردم را از منجلاب گمراهی و دین گریزی هلاکت بار نجات دهند.

  • سلحشور
    0

    چرا ج.ا.ا روحانی نماهای خرافه گستر دشمن قرآن را خلع لباس نمی کند؟؟؟!!! --- مشتی شیاد نان خور بنام دین و مذهب در پوشش مرجعیت و دین شناس و خطیب و روضه خوان و مداح و شاعر در قم و سایر شهرهای ایران با بد ترین سوء استفاده از نامهای ارزشی اهل بیت و عترت و مودت و ولایت و ثقلین با جعل و تزویر و نسبت دروغ به پیامبر و امامان از خاندان مطهر آن حضرت با من در آوردی پروری و خرافه گستری در خدمت به اهداف پلید فتنه بر انگیز و تفرفه افکن دشمنان جهان اسلام از صهیونیستها و مستکبران چپاولگر و در هم دستی با حکومتهای طاغوتان خود کامه ی خلیجی و سعودی و وهابیت و بهائیت منحرف همه ی ارزشهای الهی دین و مذهب را بد نام و منفور سازند. این شیادان از این راه همه ی توطئه های خود را به پای نظام اسلامی ایران ثبت می کنند تا بتوانند با این دسیسه ها به هدف اسرائیل و آمریکا و انگلیس و سایر مستکبران و خائنان در بدنام و منزوی کردن نظامی اسلام ایران جامه ی عمل بپوشانند. امروزها با دیداری از جلسات و محافل به اصطلاح مذهبی مرموز سرکردگان و روحانی نماهای تشیع لندنی در قم و تهران و مشهد و در سایر شهرهای ایران اسلامی ؛ خیانت این مزدوران دین فروش در اصرار بر من در آوردی پروری و خرافه گستری ضد دین و مذهب و در دشمنی و تخریب علیه دین و مذهب و علیه اهل بیت پیامبر و نظام اسلامی برای همه روشن می شود. امروزها این سئوال در اذهان ده ها میلیون از هموطنان خدا پرست انقلابی مطرح است که چرا این خیانتهای آشکار ضد قرآن و دین و مذهب و ضد اهل بیت پیامبر و ضد نظام اسلامی که در مقابل چشمان مسئولان نظام انجام می گیرند حد اقل به خلع لباس و متوقف کردن فعالیتهای تخریبی و ضد قرآنی خائنان به قرآن و دین و مذهب و خائنان به نظام و وطن فروشانی که دین و مذهب و اهل بیت را وسیله خیانتهای خود قرار داده اند منجر نمی گردد و چرا تاریک خانه های دسیسه چینی این مزدوران رسوا برچیده نمی شوند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها