رییس دیوان محاسبات کشور:

از شکایتم صرفنظر کردم

رییس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که از شکایات خود از کسانی که تهمت‌هایی را نسبت به وی مطرح کرده بودند صرف نظر کرده است.

از شکایتم صرفنظر کردم

مهرداد بذرپاش که انتصاب او به ریاست دیوان محاسبات کشور از سوی مجلس، با شائبه‌های حقوقی فراوانی همراه بود از تعدادی از روزنامه‌نگارانی که نسبت به این انتصاب انتقاد کرده بودند شکایت کرد.

داوود حشمتی، وحید اشتری، صدرا محقق و صبا آذرپیک از جمله خبرنگارانی هستند که مهرداد بذرپاش به دلیل مطالب‌شان در توییتر از آنها شکایت کرده است.

مطالب منتشر شده از سوی این روزنامه‌نگاران در رابطه با سرقت علمی در پایان‌نامه بذرپاش و همچنین جعل مدرک و سوابق اجرایی وی بوده است.

شکایت مهرداد بذرپاش از خبرنگاران در شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه با اتهاماتی از جمله توهین و افترا و نشر اکاذیب، در حال رسیدگی است.

بذرپاش همچنین از رحمت‌الله حافظی عضو سابق شورای شهر تهران به دلیل مطالبی که درباره او در توییتر نوشته بود نیز شکایت کرده است.

البته مهرداد بذرپاش در صفحه شخصی خود با اشاره به شکایت خود از ۴ خبرنگار، در توییتر نوشت: «در آغاز کار در دیوان محاسبات، به دلیل تهمت‌هایی که زده شد، ناگزیر به شکایت از چند نفر شدم که ظاهراً طی روزهای اخیر اعلام رسمی شده است.

در پاسداشت آزادی بیان، از شکایات صرف نظر نموده، خود و دوستان را به رعایت تقوای الهی در بیان نظرات و نقدها دعوت می‌کنم.»

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عین الله
    0

    خدا بهتر میداند ...

  • محمد
    0

    بنده خدا از شکایتش صرف نظر کرده چون میدونه اگه صرف نظر نکنه خیلی از حقایق خصوصا اینکه ایشون در حد و قواره اینکه رییس دیوان محاسبات باشند نیست و متوجه شده که اگر خیلی پیگیر باشه مشخص میشه ایشون تو ستاد انتخابات یکی از حضرات بوده و خیلی جانفشانی کرده و حالا هم همونا پیگیری کردند که این آقا بشه رییس دیوان محاسبات کشور

  • محمد
    0

    نکنه دیدی گنداش درمیایدبی خیال شدی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها