انتقاد تند روزنامه نگار اصولگرا از صادق محصولی و جبهه پایداری

یک فعال سیاسی نوشت: پیش از انتخابات سال ۹۲ عده ای معتقد بودند تعدد کاندیدا منجر به شکست میشود اما عده ای که جبهه پایداری هم پیشتاز آنها بود میگفتند همانطور که امام گفته بودند ما مکلف به انجام تکلیفیم نه حصول نتیجه.

انتقاد تند روزنامه نگار اصولگرا از صادق محصولی و جبهه پایداری

امیر حسین عاصف، روزنامه نگار اصولگرا در یادداشتی به انتقاد از صادق محصولی و جبهه پایداری پرداخت، او در کانال تلگرام خود نوشت: : در حالی که برخی کانالهای ناشناس نزدیک به پولهای صادق محصولی که این سالها خسارات زیادی را یه جبهه انقلاب زده اند از هر فرصتی استفاده میکنند تا خیانت خود را در انتخابات پیش رو که منجر به شکست خواهد شد همانطور که در انتخابات ۹۲ جبهه انقلاب را با شکست مواجه کرد با سخنی از امام (ره) که به وزیر اطلاعات وقت گفته بود توجیه کنند نظر رهبر انقلاب کاملا مخالف آنهاست و دقیقا بعد از انتخابات ۹۲ رهبر انقلاب در سخنانی پاسخ آنها را در یک سخنرانی داد

پیش از انتخابات سال ۹۲ عده ای معتقد بودند تعدد کاندیدا منجر به شکست میشود اما عده ای که جبهه پایداری هم پیشتاز آنها بود میگفتند همانطور که امام گفته بودند ما مکلف به انجام تکلیفیم نه حصول نتیجه.

رهبر معظم انقلاب بعد از این انتخابات فرمودند:

«یک سؤال دیگر این است - که اینجا هم باز بعضی از دوستان گفتند - که رابطه‌ی «تکلیف‌مداری» با «دنبال نتیجه بودن» چیست؟ امام فرمودند: ما دنبال تکلیف هستیم. آیا این معنایش این است که امام دنبال نتیجه نبود؟ چطور میشود چنین چیزی را گفت؟ امام بزرگوار که با آن شدت، با آن حدّت، در سنین کهولت، این همه سختی‌ها را دنبال کرد، برای اینکه نظام اسلامی را بر سر کار بیاورد و موفق هم شد، میشود گفت که ایشان دنبال نتیجه نبود؟ حتماً تکلیف‌گرائی معنایش این است که انسان در راه رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، بر طبق تکلیف عمل کند؛ برخلاف تکلیف عمل نکند، ضدتکلیف عمل نکند، کار نامشروع انجام ندهد؛ والّا تلاشی که پیغمبران کردند، اولیای دین کردند، همه برای رسیدن به نتائج معینی بود؛ دنبال نتائج بودند. مگر میشود گفت که ما دنبال نتیجه نیستیم؟ یعنی نتیجه هر چه شد، شد؟ نه. البته آن کسی که برای رسیدن به نتیجه، برطبق تکلیف عمل میکند، اگر یک وقتی هم به نتیجه‌ی مطلوب خود نرسید، احساس پشیمانی نمیکند؛ خاطرش جمع است که تکلیفش را انجام داده. اگر انسان برای رسیدن به نتیجه، بر طبق تکلیف عمل نکرد، وقتی نرسید، احساس خسارت خواهد کرد؛ اما آن که نه، تکلیف خودش را انجام داده، مسئولیت خودش را انجام داده، کار شایسته و بایسته را انجام داده است و همان طور که قبلاً گفتیم، واقعیتها را ملاحظه کرده و دیده است و بر طبق این واقعیتها برنامه‌ریزی و کار کرده، آخرش هم به نتیجه نرسید، خب احساس خسارت نمیکند؛ او کار خودش را انجام داده. بنابراین، این که تصور کنیم تکلیف‌گرائی معنایش این است که ما اصلاً به نتیجه نظر نداشته باشیم، نگاه درستی نیست»

شایسته است تا انتخابات ریاست جمهوری، جبهه انقلاب مراقب پولهای صادق محصولی که هیچ گاه منبع پولهایش را هم شفاف نکرده باشند!

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها