جلسه قاضی‌زاده هاشمی با دلالان بورس به جای کارشناسان!

سید امیرحسین‌ قاضی‌زاده در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود، اقدام به برگزاری جلسه با دلالان بورس کرده است.

جلسه قاضی‌زاده هاشمی با دلالان بورس به جای کارشناسان!

قاضی زاده در جایگاه نائب رئیسی مجلس مثلا برای حل مشکل بازار سرمایه ورود کرده و به جای جلسه با کارشناسان و فعالان اقتصادی حوزه بورس، با دلالان عموما کم سواد این حوزه جلسه گذاشته است.

«مهناز صادقی» که به برکت اینستاگرام و تلگرام تحلیلگر بازار سرمایه شده است، در کانال خود از دعوت قاضی‌زاده به جلسه بورسی خبر داده است.

نکته جالب اینکه مهناز صادقی در وزارت اطلاعات پرونده اخلال در نظام اقتصادی خصوصا حوزه بورس را دارد و نائب رئیس مجلس صرفا بابت مخاطبان تلگرامی و اینسناگرامی «صادقی» از او برای جلسه دعوت کرده است.

متاسفانه این روزها مجلس به جای حل مشکلات مردم، به ستاد انتخاباتی تبدیل شده و به جای اینکه ساختمان پارلمان محل حضور کارشناسان باشد، محل آمد و شد شبکه های انتخاباتی شده است.

«مهناز صادقی» ۳۶۰هزار مخاطب در تلگرام و ۴۶۰هزار مخاطب در اینستاگرام دارد.

منبع: اخبار نیمه محرمانه1399

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • جهانگیر
    0

    کبوتر با کبوتر.....دلال با دلال......این آقا خودش خیلی باسواد که افراد خبره وکارشناس را دعوت کنه؟از همکاران بنحوی میخواد بدلیل اخلال در زندگی ملت قدردانی بکنه

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلاح طلبان به همه چیز گیر می دهند

  • واقع بین
    0

    جلسه قاضی‌زاده هاشمی با دلالان بورس به جای کارشناسان!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ دلال نگو بگو اقا زاده و دختر خانم و داداش و داماد وژن برتر و از ما بهترو......

    نظرات شما -
    • باشناس
      0

      خخخخ . خوشم میاد از متنی که کاملا حساب شده و تحریف شده براتون گذاشتن و شماها که کلا پرتین از دنیا! اولا شما باید نفرات اون جلسه رو مشخص کنی چند نفره و کیا ، دوما الان تعدادی از عزیزان به صادقی گوش میدن ، سوما وقتی خود شما برچسب میزنی دلال ،خوب این ناشی از دیدگاه خودته، چهارما بد نیست دلال هارو هم تحت کنترل داشت و ول نبودنشون رحمتیه برا کشور، پنجما عزیزانی که پایین نظر دادن بدونن که اونا معیار باسوادبودن یا نبودن رو تعیین نمیکنن و چیزی که جزئیاتش مشخص نیست رو زود قضاوت نکنید با یه متن جهت دار و در صدد زدن بعضی چیزاهایی که از دستشون رفته و ناراحتن! البته عملکرد خودتون باعث شده خخخ.

  • دانا
    0

    افرادی که مردم را تحریک و تهییج کردند و با فریبکاری وعده سودهای نجومی دادند و باعث شدند که در ریزشهای اخیر ، مردم مالباخته شوند ، باید محاکمه شوند .

  • سهامدار
    0

    دلالان بورسی و سفته بازان بورسی را قبل از اینکه به کانادا فرار کنند ، بازاداشت و محاکمه کنید در چهل و پنج روز گذشته ، 35 تا 70 درصد پول سهامداران ازبین رفته . چرا با کانالهای متقلب و شیاد بورسی برخورد نمی شود ؟

  • علی
    0

    از ریزش 20مرداد 99 تا به امروز،که 22 آبان 99 است سهامداران تا 80 درصد در ضرر هستند . فریبکاران پیاده نظام کلاهبرداران بورس هستند.کسانی که فریب دادند،به بورس دعوت کردند،اموال مردم را غارت کردند،وعده دادند هم در این دنیا و هم در آن دنیا گرفتار خواهند شد.

  • یه آدم
    0

    از کجا معلوم این خانومه راست میگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها