هزینه‌های درمان کولبر ۱۴ ساله تامین شد

کمپین سایت رهبر انقلاب علاوه بر تامین تمامی هزینه‌های درمان چشم کولبر ۱۴ ساله، یک تبلت آموزشی و کمک هزینه معاش وی را نیز تامین کرد.

هزینه‌های درمان کولبر ۱۴ ساله تامین شد

چشم مانی هاشمی، کولبر ۱۴ ساله که به دلیل سقوط از کوه آسیب دیده بود در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران عمل شد.

کمپین «ایران همدل» علاوه‌ بر تامین تمامی هزینه های درمانی وی، یک تبلت مختص مصارف آموزشی به او اهدا کرده و کمک های معیشتی نیز به خانواده وی داشته است.

مانی هاشمی اهل یکی از روستاهای پاوه در استان کرمانشاه است و با مادرش برای کولبری رفته بود.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • نجمه
    0

    ای کاش نیاز تمام کولبر ها تامین میشد که هر از گاهی شاهد این اتفاقات نباشیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چرا عدالت را برقرار نمیکنند تا نیاز به بخشندگی نباشد؟ فَقَالَ عَلَيهِ السَّلام: «الْعَدْلُ يَضَعُ الْأُمُورَ مَوَاضِعَهَا، وَ الْجُودُ يُخْرِجُهَا مِنْ جِهَتِهَا؛ وَ الْعَدْلُ سَائِسٌ عَامٌّ، وَ الْجُودُ عَارِضٌ خَاصٌّ؛ فَالْعَدْلُ أَشْرَفُهُمَا وَ أَفْضَلُهُمَا.» دادگری و بخشش از آن حضرت (امام علی عَلَيهِ السَّلام) پرسيدند: «كدام يك از اين دو برترند: عدالت يا بخشندگى؟» فرمود: «عدالت، هر چيز را به جاى خود مى نهد و بخشندگى آن را از جاى خود بيرون مى نهد. عدل، نگاهدارنده همگان است و بخشندگى، تنها كسى را در بر مى گيرد كه بخشش نصيب او شده. پس، عدالت از بخشندگى شريفتر و برتر است».

    • به ناشناس
      0

      من نمیدونم شما سال 96 به چه کسی رای دادید ولی وقتی که سال 96 مردم بجای توجه به وضعیت اقتصادی، چشمشون رو روی نداشتن برنامه کاری و دست خالی یکی از کاندیداها بستن و بخاطر عدم فیلتر اینستاگرام و تلگرام رای به دولت بی برنامه و ناکارآمد دادن باید این تبعات رو هم پیشبینی میکردیم،همه ما مردم دم از عدالت میزنیم ولی وقتی پای تشخیص عدالت میرسه بعضی وقتا مثل سال 96 اشتباه میکنیم. اون وقت تقصیرات خودمون رو نمیبینیم، من هم از این قاعده مستثنی نیستم

  • رواژ
    0

    ای کاش شاهد ترس و فرار نبودیم

  • جان نثار
    0

    ای کاش بطور ریشه ای این مسائل حل شود ، با ایجاد اشتغال و رفاه و آسایش و نشاط برای همه ملت ایران .

  • سیاوش
    0

    نوه ملا حسنی ارومیه ( توماج) به اینا میگفت عامل شرورت و قاچاق! کسانی که از رو غرض کولبر ها رو می کشن باید جواب پس بدن! 3 کولبر سردشت کشتن فرمانده مرزبانی ارومیه گفت متجاوز مرزی کشتیم!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها