هزینه‌های درمان کولبر ۱۴ ساله تامین شد


28 شهریور 1399 - 20:12
5f64d582937f4_2020-09-18_20-12
کمپین سایت رهبر انقلاب علاوه بر تامین تمامی هزینه‌های درمان چشم کولبر ۱۴ ساله، یک تبلت آموزشی و کمک هزینه معاش وی را نیز تامین کرد.

چشم مانی هاشمی، کولبر ۱۴ ساله که به دلیل سقوط از کوه آسیب دیده بود در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران عمل شد.

کمپین «ایران همدل» علاوه‌ بر تامین تمامی هزینه های درمانی وی، یک تبلت مختص مصارف آموزشی به او اهدا کرده و کمک های معیشتی نیز به خانواده وی داشته است.

مانی هاشمی اهل یکی از روستاهای پاوه در استان کرمانشاه است و با مادرش برای کولبری رفته بود.

کمپین سایت رهبر انقلاب علاوه بر تامین تمامی هزینه‌های درمان چشم کولبر ۱۴ ساله، یک تبلت آموزشی و کمک هزینه معاش وی را نیز تامین کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f64d582937f4_2020-09-18_20-12
28 شهریور 1399 - 20:12

چشم مانی هاشمی، کولبر ۱۴ ساله که به دلیل سقوط از کوه آسیب دیده بود در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران عمل شد.

کمپین «ایران همدل» علاوه‌ بر تامین تمامی هزینه های درمانی وی، یک تبلت مختص مصارف آموزشی به او اهدا کرده و کمک های معیشتی نیز به خانواده وی داشته است.

مانی هاشمی اهل یکی از روستاهای پاوه در استان کرمانشاه است و با مادرش برای کولبری رفته بود.

منبع: تسنیم

66

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سیاوش 5 0 پاسخ 1399/6/29 -06:32

نوه ملا حسنی ارومیه ( توماج) به اینا میگفت عامل شرورت و قاچاق! کسانی که از رو غرض کولبر ها رو می کشن باید جواب پس بدن! 3 کولبر سردشت کشتن فرمانده مرزبانی ارومیه گفت متجاوز مرزی کشتیم!

جان نثار 9 0 پاسخ 1399/6/29 -00:06

ای کاش بطور ریشه ای این مسائل حل شود ، با ایجاد اشتغال و رفاه و آسایش و نشاط برای همه ملت ایران .

رواژ 12 0 پاسخ 1399/6/28 -21:59

ای کاش شاهد ترس و فرار نبودیم

نجمه 25 0 پاسخ 1399/6/28 -20:28

ای کاش نیاز تمام کولبر ها تامین میشد که هر از گاهی شاهد این اتفاقات نباشیم

ناشناس 1399/6/28 -22:57

چرا عدالت را برقرار نمیکنند تا نیاز به بخشندگی نباشد؟ فَقَالَ عَلَيهِ السَّلام: «الْعَدْلُ يَضَعُ الْأُمُورَ مَوَاضِعَهَا، وَ الْجُودُ يُخْرِجُهَا مِنْ جِهَتِهَا؛ وَ الْعَدْلُ سَائِسٌ عَامٌّ، وَ الْجُودُ عَارِضٌ خَاصٌّ؛ فَالْعَدْلُ أَشْرَفُهُمَا وَ أَفْضَلُهُمَا.» دادگری و بخشش از آن حضرت (امام علی عَلَيهِ السَّلام) پرسيدند: «كدام يك از اين دو برترند: عدالت يا بخشندگى؟» فرمود: «عدالت، هر چيز را به جاى خود مى نهد و بخشندگى آن را از جاى خود بيرون مى نهد. عدل، نگاهدارنده همگان است و بخشندگى، تنها كسى را در بر مى گيرد كه بخشش نصيب او شده. پس، عدالت از بخشندگى شريفتر و برتر است».

به ناشناس 1399/6/29 -08:33

من نمیدونم شما سال 96 به چه کسی رای دادید ولی وقتی که سال 96 مردم بجای توجه به وضعیت اقتصادی، چشمشون رو روی نداشتن برنامه کاری و دست خالی یکی از کاندیداها بستن و بخاطر عدم فیلتر اینستاگرام و تلگرام رای به دولت بی برنامه و ناکارآمد دادن باید این تبعات رو هم پیشبینی میکردیم،همه ما مردم دم از عدالت میزنیم ولی وقتی پای تشخیص عدالت میرسه بعضی وقتا مثل سال 96 اشتباه میکنیم. اون وقت تقصیرات خودمون رو نمیبینیم، من هم از این قاعده مستثنی نیستم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
دوئل بایدن - ترامپ و ایالات سرنوشت ساز/ ترامپ پیروزی با آراء الکترال را تکرار می‌کند؟/ بایدن در انتظار گرفتن انتقام هیلاری از ترامپ
آمار بگیرید پروفسور سمیعی چندتا فالوور دارد و آقایی که ترکیبی می‌زند، چند تا/ خدا را شکر می‌کنم که جزو بازماندگان سال ۹۸ هستم/ چرا مهر کمدی روی من می‌زنید؟
به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است
سردبیر لوبلاگ: آمریکا آماده ورود به جنگ داخلی با اشاره ترامپ/ شواهد نگران کننده ای وجود دارد/ اگر ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرد چه اتفاقی می‌افتد؟
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد