23 بستری جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 23 نفر مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در اردبیل خبر داد.

23 بستری جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل

شهرام حبیب زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 23 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی از ترخیص 28 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و در باره آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا در شهرستان های استان بیان کرد: از مبتلایان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته تعداد 11 نفر از اردبیل، 8 نفر مشگین شهر، 3 نفر گرمی و یک نفر از خلخال گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 221 نفر در بیمارستان های اردبیل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری هستند.

حبیب زاده ادامه داد: در حال حاضر 52 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری فوت کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل سرما به دلیل شرایط منطقه ای در استان اردبیل زودتر آغاز می شود لذا خواستاریم تا مردم بر رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشند تا اینکه در فصل سرما وضعیت عادی را در استان شاهد باشیم و این بیماری خطرناک را کنترل کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تاکید کرد: همچنان توصیه می‌کنیم خانواده ها مراقب سالمندان باشند چرا که این قشر در برابر این بیماری بسیار آسیب پذیر هستند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها