یوسف صیادی در گفت‌وگو با خبرفوری:

ورود مسائل جنسی به سینما به بهانه طنز / هزل و هجو را با طنز قاطی کرده‌اند

یوسف صیادی، بازیگر سریال‌های طنز معتقد است که طنز جدید با طنز قدیم قابل قیاس نیست. در طنز جدید، هزل و هجو را با طنز آمیخته‌اند، در حالیکه طنز نگاه انتقادی دارد و نیازی نیست برای خنداندن مردم به مسائل ممنوعه روی آورد.

ورود مسائل جنسی به سینما به بهانه طنز / هزل و هجو را با طنز قاطی کرده‌اند

72

حجم ویدیو: 2.97M | مدت زمان ویدیو: 00:02:39 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محسن
    0

    یادمه یه زمان نشان دادن قشر دانشجوی روشنفکر و فعال و سیاسی ( معمولا با بازی فروتن و حجار ) خیلی مد شد و به این وسیله فیلمسازان پول هنگفتی رو به جیب زدند و تبعات منفی اون هجوم بی رویه به دانشگاه ها و تصورات عجیب و غریب از فضای دانشگاه بود و نتیجه اون آمار بیکاری و مشاغل بدون ارتباط با رشته تحصیلی بود. بعد که ته این موضوع درآمد بحث طلاق خیانت عشق های مثلثی به وجود آمد و باز هم حساب های بانکی فیلمسازان که با پاتیناژ رفتن روی تابو های ارزشی جامعه برای گیشه فعالیت میکنند پر تر شد و نتیجه آن افزایش عجیب آمار طلاق و گاه خیانت شد. حالا تند تر شدن شوخی های پایین تنه ای . پرده دری و و قاحت بیشتر برای جذب مخاطب و باز هم پول پول و پول برای فیلمسازان. متاسفانه بخشی از سینمای ایران نه تنها فرهنگی بلکه دقیقا ضد فرهنگ است.

  • ناشناس
    0

    بی خیال چاقو که دسته خودش رو نمی بره

  • صادق
    0

    یه جوری صحبت میکنه انگار چارلی چاپلین ایرانه . هنوز بازی های مبتذل این هنرمندنما با لباس و ارایش غلیظ زنانه از اذهان بینندگان پاک نشده و بازیگر فیلمهای شانه تخم مرغیه .

  • علی رضا
    0

    واقعافیلمهای سینمایی حال به هم زن شده .نمیشه با خانواده فیلم ایرانی نگاه کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها