الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش / عکس


1 مهر 1399 - 07:08
5f69718dcb42f_5f69718dcb431
عکسی از الهام چرخنده، بازیگر سابقِ سینما و تلویزیون را که چند سالی است در عراق زندگی می‌کند، در آیین گشایش جشنواره فیلم مقاومت ببینید.

الهام چرخنده که از سه سال پیش به همراه همسر روحانی‌اش در کربلای عراق زندگی می‌کند، شامگاه دوشنبه ۳۱ شهریور، در آیین گشایش شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور یافت.

او درباره حضورش در عراق گفته بود: «اقامت من در شهر کربلا به واسطه شغل همسرم رخ داده است و به معنای مهاجرت از ایران نیست. در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد.»

این مطلب را هم بخوانید: الهام چرخنده در عراق زندگی می‌کند

 

عکسی از الهام چرخنده، بازیگر سابقِ سینما و تلویزیون را که چند سالی است در عراق زندگی می‌کند، در آیین گشایش جشنواره فیلم مقاومت ببینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f69718dcb42f_5f69718dcb431
1 مهر 1399 - 07:08

الهام چرخنده که از سه سال پیش به همراه همسر روحانی‌اش در کربلای عراق زندگی می‌کند، شامگاه دوشنبه ۳۱ شهریور، در آیین گشایش شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور یافت.

او درباره حضورش در عراق گفته بود: «اقامت من در شهر کربلا به واسطه شغل همسرم رخ داده است و به معنای مهاجرت از ایران نیست. در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد.»

این مطلب را هم بخوانید: الهام چرخنده در عراق زندگی می‌کند

 

منبع: خبرآنلاین

72

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمود 0 0 پاسخ 1399/7/2 -11:54

خانم چرخنده انشالله هر جا که هستید در کنار همسرتان خوشبخت و سعادتمند باشید،

زهرا 0 0 پاسخ 1399/7/1 -19:11

لابد یکیم از این پس میندازه خجالتم نمیکشه

ملک 0 0 پاسخ 1399/7/1 -17:55

خدا رو شکر از حاشیه های درد سر ساز تموم شده . انشالله که خدا کمکش کنه . خدا عاقبت عمر ما رو هم به خیر کنه

یافاطمه زهرا (مهری) 2 0 پاسخ 1399/7/1 -16:53

همیشه همه میگن کوفه کوفه !!! وقتی این پیام های شمارامی بینم ......... واویلا!! واویلا به حال ما شما مثل قوم بنی‌اسرائیل میانیدهرچیزی رابهانه می کنید !! چرا رفتی، چرا عراق،چرا روحانی گرفتی، چرا ازتو کوچیک تر دیده میشه، ....‌‌‌.........بیست وچهارهزار پیامبراومدن هنوز این قوم انسان نشده !!!!!

محمد غلامی 6 1 پاسخ 1399/7/1 -15:12

خدا یار و یاورشان باشه.

اسماعیل 13 4 پاسخ 1399/7/1 -13:23

خوشبخت و سرحال باشید انشاءالله ما رو هم فراموش نکنید رفتید حرم بجای ما هم زیارت کنید

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1399/7/1 -12:50

فصولی..

ایرانی 11 12 پاسخ 1399/7/1 -12:30

من نمیدونم این خانوم چرا باید برای ما مردم مهم باشه، مگه کیه؟ تو تمام صفحات مجازی و سایتها پر شده از ایشون، واقعا خیلی بدبختیم که باید وقت و انرژیمونو صرف اینجور افراد بکنیم که هیچ ارتباط و تاثیری تو زندگی ما نداره.واقعا متاسفم...

ناشناس 10 8 پاسخ 1399/7/1 -11:50

به ماچه الان چه مشکلی ازمشکلات عدیده ی مملکت ماحل شد؟؟؟؟؟

م 23 10 پاسخ 1399/7/1 -10:22

بنده تمام قد به شما و حجاب شما احترام می گذارم

مهدی سهرابی مزوشی 12 18 پاسخ 1399/7/1 -10:09

خیلی مارمولکی نون به روز خور اگه آب باشه شناگر خوبی هستی

ایلیا 9 3 پاسخ 1399/7/1 -10:09

آخه چه کار دارید به مردم به هر دلیلی که رفته بره

ناشناس 20 9 پاسخ 1399/7/1 -10:04

خوشبخت باشین در کنار هم هر جا که هستید

مهری 1399/7/1 -11:23

من هم دوست دارم با روحانی ازدواج کنم

ناشناس 1399/7/1 -13:05

شما تا دیروز شوهر داشتی پسرم داشتی حالا میگی میخای با روحانی ازدواج کنی ...فازت چیه...

ناشناس 11 19 پاسخ 1399/7/1 -08:55

این که جای مادرشه ببین چه کاسه ای زیر نیم کاسه است

** 1399/7/1 -10:52

به هر حال معمولا آقایان را کسی نمی تواند وادار به ازدواج با کسی بکند! نمی دانسته باید اول نظر شما را بپرسد بعد اقدام کند!

فرهنگی 21 2 پاسخ 1399/7/1 -08:29

خداوندبندگان پاکش رابیشتریاری وتوفیق دهد

ثثثث 21 11 پاسخ 1399/7/1 -08:12

در پناه خداوند متعال باشند .

حکیم 13 17 پاسخ 1399/7/1 -07:23

بچه و ننه