کشف کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور باری و کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.

کشف کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس

سردار لطفعلی پاکباز با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناورهای عبوری در دهانه بهمنشیر، یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر "چوئبده" آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناور، ۱۰ هزار و ۸۰۰ عدد کمپوت آناناس و ۹ هزار و ۶۰۰ قوطی نوشابه انرژی زا که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۷ متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار پاکباز در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصادی بدانند مرزبانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی، کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    کالاهای قاچاق رابین نیازمندان کشورهدیه کنید واجرمی بریدراه حصرت علی درپیش گیریدتشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها