وزیر بهداشت:

نمی‌دانم یک میلیارد دلاری که رهبری موافقت کردند، برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟


2 مهر 1399 - 16:42
5f6b49b2eedd9_2020-09-23_16-42
وزیر بهداشت گفت: از یک میلیارد دلاری که رهبری با برداشت آن از صندوق توسعه موافقت کردند، به جز سهم کوچکی، نگرفته‌ام. نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟

 

 سعید نمکی در بخشی از دل‌نوشته‌ای خطاب به سردار سلیمانی نوشته است: حدود ۸ ماه خودم و یارانم یک روز آرام نداریم. هرچه می‌گوییم همه‌گیری را نمی‌شود با التماس و تمنا و بدون کمک‌های ویژه مهار کرد کسی باور نمی‌کند.

 نمکی ادامه داده است: من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم. مطالبات‌شان معوق مانده، انبارهایم از سلاح خالی می‌شود. پاییز سنگینی فرامی‌رسد. موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماه‌هاست به جز سهم کوچکی نگرفته‌ام. نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟

 شب‌های زیادی‌ست با دل نگرانی نخوابیده‌ام و برای آنکه مردم مشوش نشوند روزه سکوت گرفته‌ام اما تاب‌آوری تا کجا؟!

 دلنوشته وزیر بهداشت

 

وزیر بهداشت گفت: از یک میلیارد دلاری که رهبری با برداشت آن از صندوق توسعه موافقت کردند، به جز سهم کوچکی، نگرفته‌ام. نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f6b49b2eedd9_2020-09-23_16-42
2 مهر 1399 - 16:42

 

 سعید نمکی در بخشی از دل‌نوشته‌ای خطاب به سردار سلیمانی نوشته است: حدود ۸ ماه خودم و یارانم یک روز آرام نداریم. هرچه می‌گوییم همه‌گیری را نمی‌شود با التماس و تمنا و بدون کمک‌های ویژه مهار کرد کسی باور نمی‌کند.

 نمکی ادامه داده است: من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم. مطالبات‌شان معوق مانده، انبارهایم از سلاح خالی می‌شود. پاییز سنگینی فرامی‌رسد. موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماه‌هاست به جز سهم کوچکی نگرفته‌ام. نمی‌دانم برای کدام کار مهم‌تر گذاشته‌اند؟

 شب‌های زیادی‌ست با دل نگرانی نخوابیده‌ام و برای آنکه مردم مشوش نشوند روزه سکوت گرفته‌ام اما تاب‌آوری تا کجا؟!

 دلنوشته وزیر بهداشت

 

منبع: انتخاب

66

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
عزیز 1 0 پاسخ 1399/7/4 -11:41

دکترجان آقای روحانی بغل دست شما نشسته ازش سئوال کن دیگه اینهم ازاون کارهاست یواش یواش شماهم کلاسیاسی کاری راشروع کردی باهمه این حرفهادوست داریم.

دکتر 0 0 پاسخ 1399/7/3 -09:22

همیشه پیشگیری بهتر از درمانه. پس آقای دکتر موضوع پیشگیری مهمتره. پیشگیری با تغذیه بهتر، و سالم تر و رفاه بیشتر مردم تامین می شه نه رفاه بیشتر دکترها. بنابراین بهتره از صندوق ذخیره ارزی برای بی خانمان ها و اونایی که واسه گذران زندگی توسطل های زباله تا کمر خم شدن صرف بشه. یا برای کودکان کار و یتیم. یا افراد نیازمند.

مهرداد سربندی 0 1 پاسخ 1399/7/3 -06:43

جناب دکتر نمکی بسیار عزیز . فرمانده بسیار شجاع لشکر سلامت. سکوت و بغض با هم بی جهت نیست سخن از درد گفتن مصلحت نیست سخن از درد گفتن عین درد است به پیش آنکه دردش معرفت نیست گاهی سکوت گویاتر از فریاد است. خودتان را ناراحت نکنید که نمی توانید از نامردی ها بگویید. نامردی ها استخوانی چهل ساله در گلوی جمهوری مقدس اسلامی ایران مظلوم است. کیست که نداند نامردی ها با این مردم شریف و رجال متعهد و انقلابی چه کرده است. اگر این نامردی ها نبود که مملکت را به مدت هشت سال دست احمدی نژاد نمی داند تا 50 سال عقب افتاده شویم. به خدا توکل کنید و دعای مردمی که پشتوانه شما و لشکرتان است.

احمد 1 0 پاسخ 1399/7/3 -01:49

سلام به روح ملکوتی حاج قاسم درود به وزیر پرتلاش بهداشت حیف از آقای نمکی که عنوان وزیر بهداشت دولت بی تدبیر حسن روحانی را یدک می کشد.

بسم الله الرحمن الرحیم (مهری) 8 1 پاسخ 1399/7/2 -19:20

آقای روحانی شما چی کار کردین که وزیرتم................؟؟؟؟؟ فقط شما نیستید که دل تنگ سردارین نمی دونم چرا هربارکه تصاویر یا فیلمی از ایشون می بینم منقلب می شم ناشکری کردیم خدا هم این نعمت باارزشش راازماگرفت.چقدرجایش خالیست آقای نمکی پس چرا به رهبر نگفتی ؟؟ تهدیدت کردن...‌‌‌‌......!!!!!

مورخ 6 0 پاسخ 1399/7/2 -17:58

اشکال کار در همین التماس کردن هاست چرا قدرتمندانه برخورد نمیکنید؟میترسید که سمتتان را ازدست بدهید؟مطمئنا تاریخ قضاوت خوبی در مورد رفتار رمانتیک و عاجزانه شما نخواهد کرد مسئله جان هزاران انسان در میان است اگر نمیتوانید کنار بروید شجاعانه......

ناشناس 9 0 پاسخ 1399/7/2 -17:30

اگر دو ماه كشور و تعطيل ميكرديد و قرنطينه ميكرديد و اين پول و ميداديد به ملت ، تا در قرنطينه اموراتشون و بگذرونند ، الان بيماري در كشورمون ريشه كن ميشد. متاسفانه اينها از خداشونه كه بيماري بيداد بكنه و در سايه كرونا هر غلطي ميخوان بكنند.

آراز 8 0 پاسخ 1399/7/2 -17:14

خیلی سخته فرمانده باشی اما قدرت تصمیم گیری نداشته باشی خدا قوت