راهکارهای عارف برای ایستادگی در برابر قلدری آمریکا

محمدرضا عارف در پیامی به مناسبت هفته دفاع‌مقدس تاکید کرد که با استفاده از تجربیات دولت دفاع مقدس و تنوع افکار در اداره کشور و بهانه ندادن به دشمن می توان در برابر قلدری آمریکا ایستادگی کرد.

راهکارهای عارف برای ایستادگی در برابر قلدری آمریکا

متن این یادداشت به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای بازخوانی تاریخ جنگ و دفاع مقدس چرا که بدین وسیله می‌توان از تجربیات گوناگون و گرانسنگ آن دوران در مقطع فعلی استفاده کرد.

بر این باورم که دفاع مقدس فصل جدیدی از نگاه به زندگی و تبیین رابطه عاشقانه انسان با خالق است و بزرگترین درس آن دوران هم حفظ وحدت و انسجام داخلی در مقابل دشمن است.

همین وحدت و همدلی بود که در سخت‌ترین دورانی که کشور از لحاظ اقتصادی با آن رو به رو بود اما با مدیریتی که دولت دفاع مقدس با حمایت مردم از خود نشان داد از آن شرایط عبور کردیم.

امروز هم در برابر قلدری دولتمردان آمریکا که به دنبال جنگ اقتصادی با ملت ایران هستند بهترین راه تدبیر، وحدت و انسجام داخلی و اداره کشور با تنوع افکار و استفاده از ظرفیت نخبگان و بهانه‌ندادن به دشمن قدار است. در دفاع مقدس هم به رغم برخی نگاه‌های متفاوت به موضوع چگونگی مدیریت جنگ اما با هدایت مدبرانه امام خمینی و از خودگذشتگی، ایثار و نثار بهترین فرزندان ما، آینده‌ای بهتر و با عزت برای ما و نسل‌های بعد از ما به ارمغان گذاشته شد.

سربلندی، استقلال و آرامش امروز ما مدیون کسانی است که در میدان نبرد بی‌محابا دل به دریای خطر زدند و کشتی انقلاب را از دل طوفان قهر و کین بدخواهان به ساحل ثبات و افتخار رساندند. امروز وقت آن است که بار دیگر صلح‌خواهی و اعتراض ما به جنگ در جهان بلند شود. چه جنگی که قدرت‌ها و دولت‌های توسعه‌طلب راه می‌اندازند و چه جنگی که تروریست‌ها ایجاد کردند.

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه ایثارگران و خانواده‌های محترم شهدا، از خداوند متعال می‌خواهم همه ما را قدرشناس شهداء، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم این عزیزان باقی نگاه دارد و توفیق ادامه راه ایشان را نصیبمان سازد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • بسه دیگه خسته شدیم
    0

    ایشون خیلی بیجا کردند مگه یه آدم چند بار به دنیا میاد و چقدر عمر داره ه همش توی تحریم و جنگ و بدبختی و به قول خودشون ایستادگی بگذره؟!!! ما تمام بچگی و جوانیمون تو همیه چیزها هدر رفت که آقایان معلوم یست دنبال چی هستن! خودشون تو رفاه کامل و آسایش بچه هاشون تو امکانات بعد مدام دارن از ما مایه میذارن! بهشو بگید دیگه تمومه دیگه مقاومت بی مقاومت هرکی میخواد از هر کشوری دفاع کنه بره تو همون کشور ازش دفاع کنه از ما مایه نذاره!!!!دیگه نمیتویم بیخودی عمر ماروبیش از این تو بدبختی هدر ندید کارد به استخون رسیده دیگه کرونا برای ما داره میشه راحت ترین مرگ!!!!

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      ببین اقای خسته شیعه بعد از 1400 سال حکومت دستش گرفته کاری که امامان شیعه یا نتوانستند و یا دوران کوتاه داشتند پس به همین راحتی این حکومت از دست نمیره حتی اگر شعب ابیطالب تکرار شود

    • یکی از مردم
      0

      آقا جواد شیعه رو چه به اختلاس و ریاکاری و دروغ و رباخواری وظلم و پایمال کردن حق الناس اونهم تو کشور سوپر ثروتمند؟؟؟؟ نکنه توهم زدی؟ حکومت شیعه چی کار به دشمن تراشی داره؟ کاری که امام معصوم نتونسته انجام بده به معنی نتونستن نیست چون لازم نبوده یا اشتباه بوده!! شما خیلی زیادی میزنی که خودتونو از امام و خدا بالاتر میدونید!!! خدا از هیچ طلمی حمایت نمیکنه مثل معاویه و یزید و مروان که دم از اسلام و پیامبر میزدند و حکومت اسلامی تشکیل دادن و هزار غلط دیگه بنامش میکردند!!! این نقاب شیعه رو از روی چهره کریهتون بردارید که آبروی دین و شیعه با وجود شما به شدت درخطره!!!! وقتی بچه هاتون تو آمریکا و کاناد و اروپا ول میگردند و هزارکار دیگه که برای بقیه حرامه انجام میدن بهتره این ریاکاری و فریبکاری و دغلبازی رو برای همیشه تموم کنید چون دیگه حناتون پیش کسی رنگ نداره! کارتون تمومه یازی به شعب ابیطالب هم نیست!!!

    • ناشناس
      0

      فعلا تو بیشین سر جات نمی خواد وایستی

    • محسن
      0

      آقای جواد، یه خرده اگه فکر کنی قبل از حرف زدن، میفهمی که این نظام بویی از اسلام و شیعه نبرده.به اسم دین خون ملتو تو شیشه کردند.یک جای درست را تو این مملکت اسم ببر. فقط یک جا را بگو که کثافتکاری و دزدی و هزارجور ظلم دیگه درش صورت نگرفته باشه. یالا. لابد دلیل داری واسه حرف به نظر من چرندت.

  • ناشناس
    0

    صاحب ژن خوب چی می خوای بگی ورشکسته سیاسی از پسرت چه خبر دونبال چی هستی می خوای بگی منم هستم تا حالا که بودی چه کردی

  • شهروند۱
    0

    بهترین راهکار مبارزه با آمریکا و بقول مسئولین بی مسئولیت برگرداندن فرزندان و خویشاوندان خود از این کشورها به ایران است ، آمریکا برای مردم عادی لولو خور خوره است اما برای فرزندان و خویشاوندان مسئولین بهشت برین است

  • بی نام
    0

    سردار انصراف از موقعیت های سیاسی عالی شما زمانی که زعیم اصلاحات بودی تو مجلس چرا کاری نکردی که الان راهکار صد من یه غاز میدی

  • کریم احمدی
    0

    فقط بلدن شعار بدن عمل هیچ ندارن عارف هم مانند بقیه یه نخبه موتور دیزلی میسازه بعد منه کارگر بجای سوخت لیتری 350 تومن باید بنزین 3000تومنی بزنم ول کن بابا

  • مسعود
    0

    توفیق ادامه راهشان را می خواهی.خودت و او پسرت و همچنین کل خانواده ات برین مدافع حرم تا از نزدیک این توفیق نسیب تان بشه.مردیکه ا....

  • ژن عالی
    0

    راهکا هایی برای سیاست‌های دوگانه اینور میز و اون ور میز هم ارائه بفرمایید حضرت والا

  • مش جمعه
    0

    با سلام. آن موقع مردم تصور نمی کردند که شماها از نژاد برتری برخورداری.ای وای یادم آمد چرا در زمانی که در مجلس و قدرت بودی، این حرف ها را نمیزدی؟ازبس به مردم دروغ گفته اید دیگر فرزندانتان حرف های شما را قبول ندارد.عمل کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها