دستگیری ۲۰۳ شکارچی غیر مجاز در استان فارس

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس از دستگیری ۲۰۳ متخلف و ضبط ۱۳۷ قبضه اسلحه طی ماه گذشته در استان خبر داد.

دستگیری ۲۰۳ شکارچی غیر مجاز در استان فارس

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، نصرت آله دهقان از افزایش چشمگیر آمار دستگیری متخلفان و کشف اسلحه در شهریور ماه ۹۹ نسبت به زمان مشابه در سال ۹۸ خبر داد و گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس با افزایش اکیپ‌های نظارتی و گشت و کنترل‌های شبانه روزی طی ماه گذشته ۲۰۳ نفر متخلف را دستگیر کرده و ۱۳۷ قبضه سلاح از این متخلفین کشف و ضبط شد.

وی با تقدیر از نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر استان تصریح کرد: تعداد متخلفین دستگیر شده در سال گذشته ۱۲۵ نفر بوده که به ۲۰۳ نفر افزایش یافته و تعداد سلاح‌های کشف شده ۹۲ قبضه بوده که به ۱۳۷ قبضه افزایش یافته است که رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس در این رابطه گفت: با تلاش و کوشش نیروهای یگان این اداره کل در شهریور ماه تعداد ۲۰۳ نفر متخلف شکار و صید دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده‌اند.

دهقان افزود: از تعداد کل اسلحه‌های کشف شده ۲۶ قبضه سلاح غیر مجاز، ۱۰۹ قبضه سلاح مجاز ،و۲ قبضه سلاح جنگی بوده است. همچنین تعداد ادوات کشف شده نیز از ۱۰۶۵ فقره در شهریور سال ۹۸ به ۱۳۹۳ فقره در مدت مشابه در سال ۹۹ رسیده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها