احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبرفوری:

روحانی، واعظی و نوبخت اختلاف‌نظر دارند و مدرس خیابانی قربانی آن است/ اگر دوتابعیتی بودن رزم حسینی صحت داشته باشد، جنایت است

مجلس با گزینه جدیدی برای تصدی بر وزارت صنعت، معدن و تجارت رو به رو است که نمی داند در شرایط اقتصادی کشور چشم روی حواشی او از جمله دو تابیعتی بودنش ببندد یا پای شعار انقلابی گری بودن بایستد.

روحانی، واعظی و نوبخت اختلاف‌نظر دارند و مدرس خیابانی قربانی آن است/ اگر دوتابعیتی بودن رزم حسینی صحت داشته باشد، جنایت است

حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت و وزیر پیشنهادی صمت را باید قربانی اختلافات سیاسی بین مجلس جدید و دولت رو به اتمام دوازدهم دانست. اکنون علیرضا رزم حسینی برای تکیه زدن بر کرسی مهمترین وزارت اقتصادی کشور معرفی شده است. او سه سال پیش یکی از گزینه های اصلی وزارت صمت بود اما به دلایلی نام او در لیست کابینه دولت قرار نگرفت.

با اعلام غیر رسمی رزم حسینی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت، فضای مجازی پر شد از اظهارنظر موافقان و مخالفان او. بسیاری به نزدیکی رزم حسینی به سردار سلیمانی تکیه می‌کنند و عده‌ای از احتمال دوتابعیتی بودن وزیر پیشنهادی و آقازاده‌های خارج‌نشینش اشاره دارند.

محمود احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبر فوری در این باره و با اشاره به اینکه تعلل دولت برای معرفی هر چه زودتر وزیر صنعت، معدن و تجارت که تاثیر مستقیمی بر بازار اقتصادی کشور دارد، گفت: دولت با تاخیر در اعلام وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در حق مردم کوتاهی و سهل‌انگاری می‌کند و این رفتار نشات گرفته از بی‌‌تدبیری رئیس‌جمهور است.

نماینده مردم شازند در مجلس ادامه داد: رئیس‌جمهور همانند کودک پنج ساله با مجلس و مردم لجاجت می‌کند، تمام هنرش رئیس جمهور این است رنگ ریشش را با رنگ لباسش ست کند، به جالی اینکه تمام فکر و ذهنش مردم و حفظ منافع مردم باشد. رئیس جمهوری که این‌گونه فکر و رفتار می‌کند نمی‌تواند درست تصمیم بگیرد، از سر لجاجت با مردم و مجلس حرکاتی می‌کند که منافع مردم در آن نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیات خارجی مجلس با اشاره به اهمیت وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، وزارت صنعت بزرگترین، با اهمیت‌ترین و اقتصادی‌ترین وزارتخانه کشور است اما رئیس جمهور ماه‌هاست معطل کرده و فردی را سرپرست می‌کند (به مدرس خیابانی اشاره می کند) که دلش با او نیست و در واقع این فرد قربانی اختلاف‌نظرها در ریاست جمهوری می‌شود، رئیس‌جمهور، واعظی و نوبخت سمت و سوی یکسانی ندارند و با اختلاف نظرشان وزیر مناسبی برای وزارت صمت معرفی نمی‌شود.

این نماینده با اشاره به اعلام رسمی رزم حسینی برای تصدی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: معرفی وزیر پیشنهادی درست نیست، این فرد در قد و قواره وزارت نیست، با این شرایط مجلس باید چه کند، مجلس برای دولت و وزارتخانه‌ای که تنها 8 ماه از عمرش باقی مانده چه کار می‌توان انجام دهد؟ آیا باید این گزینه را رد کرد؟

وی ادامه داد: رئیس جمهور آشفتگی وضع مملکت را می‌خواهد، احتمال دارد رئیس‌جمهور همان رفتاری را که در زمان رای اعتماد به مدرسی کرد و به مجلس نیامد را تکرار کند، اعتقاد دارم رئیس جمهور دنبال بهانه‌جویی دنبال، تلف کردن وقت و دنبال فرار از مسئولیت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور از خدا می خواهد رزم حسینی هم ازمجلس رای اعتماد نگیرد، گفت:در فضای مجازی نسبت به این مرد شبه‌های زیادی مطرح می‌شود که اگر صحت داشته باشد توهین بزرگ روحانی به مردم و مجلس خواهد بود، انتخاب فردی برای وزارت که دوتابعیتی است، جنایت است در حق انقلاب و مردم شهید داده و حالا رئیس جمهور بخواهد چنین فردی را برای وزارت معرفی کند و اگر صحت داشته باشد روحانی با دست خود گور خود را می‌کند.

اخیرا نمایندگان از امکان خرید خودروی دنا پلاس اتوماتیک به قیمت کارخانه با اقساط ماهی 8 میلیون و 300 هزار تومان بهره‌مند شد‌ه‌اند که بسیاری ارائه همزمان این امتیاز با اعلام وزیر پیشنهادی صمت در شرایطی که بازار خودرو در بدترین وضعیت خود به سر می برد را بی‌ارتباط با هم نمی‌دانند و باید دید این بار حتی اگر رئیس‌جمهور به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در مجلس حاضر نشود، نمایندگان با رای اعتماد به رزم حسینی از خجالت دناپلاس در می‌آیند یا رویه گذشته خود و رد وزیر به دلیل بی‌احترامی رئیس‌جمهور به مجلس را در پیش می‌گیرند.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • شهروند۱
    0

    تمام انتصابات با نظر واعظی انجام میشه ، نهاد های نظارتی لطفا این موضوع را بررسی فرمایبد ، واعظی مهره بی سر و صدا اما تاثیر گذار، بورس را این آقا دستوری کرده و مسئول چپاول دارایی سرمایه گذاران بورس هم ایشون هستند، آخرین مصاحبه این آقا با شبکه دو سیما کاملا مشخص بود که چه نقشه ای برای بورس داره ، بطوریکه مفسر شبکه دو ازش پرسید که آقای واعظی حتمن شما هم سهام دارین ...

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      نعلت بر پدر دولت با این برنامه اش پدر مردم در آمده با گرانی معلوم نیست این عوضی کلید اش را کجا گذاشته

  • ناشناس
    0

    مردم کیلویی چند ؟؟؟؟

  • فرهاد
    0

    دوستان اگر شورای نگهبان عدالت را اجرا میکردن تو دوره دوم نبایداین دولت تایید صلاحیت میدادن چرا لیاقت مردان را یکی بعدازدیگری ردصلاحیت کردن چرا تواون دوره اول زیرنظر نگرفتن دولت داره چیکار میکنه این همه گرانی تورم دوزدی فساد اختلاس رانتخواری توسط چه کسانی انجام میشه اینها کشور رانابود کردن حق رابه ناحق تبدیل کردن تک تک این مشکلات توسط شورای نگهبان حالا؟ چراشورای نگهبان سکوت کردین این همون ملتی کوچکترین سوراخی سوزن مشکلی پیش بیادبلافاصله وارد میدان میشن اما شماها کاری کردین که ملت ازخودتان دوری بکنن ازشما سوالی دارم(من یک معلم بیسوادهدایت کلاسی رابه عهده بگیرم فقط هرروزبگم 123)بهتره ویاهروز به دانش آموزان یک چیزی یاد بدم بهتره پس اجاره دادین این دولت دوزد فسادرانتخواری اختلاس را ادامه بدن شماها خودتون این بلا را سره ملت اوردین اینکه چیزی نیست همین الانم دیرنیست میشه مشکلات راحل کرداما فاسدهای کشوراجازه نمیده مدام به کسانی گیر دادن که هیچ منفعتی برای کشور نداره مقل آمریکا فقط بهانه میارن درحالیکه تحریم داخلی هزاران برابر خارجی؟؟؟؟؟؟ و حالا دوستان شماها مرد مردانه نظر بدین با این کارهاملت انتخابات شرکت میکنن ویانه؟؟؟؟؟؟؟

  • سیدهابیل منیری از اردبیل
    0

    اینم جاسوس هسته ای درنیاید جای شکرش باقیست

  • سیدهابیل منیری از اردبیل
    0

    مگرروحانی وکابینه اش چندتابعتی ندارندمگرفرزندانشان درآمریکاوانگلیس اقامت ندارند؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • رامین منوچهری فر
      0

      می گن حسن خودش دو تابعیتی ؟ خونه زن انگلیسیش هم تو ولنجکه ؟

  • کاربر ناشناس
    0

    کل سرمایه بیتالمال درخارجه برای نثل آیندشان سرمایگزاری کرده اند چه میگوییدفقط خداخبردارد اگردستندارنندچرااخلاسگران رااعدام نکردنندبدانیدشریکنند مردم مهره سوخته اند

  • علی
    0

    وزرای قبل که گل کاشتند مخصوصان آقای نعمت زاده برا ی یکسال هم بدون وزیر باشد چیز مهمی نیست چون بود و نبودش فرقی ندارد کشتی بدون ناخدا

  • ناشناس
    0

    اگردوتابعیتی است بدون هیچ چون وچرایی باید ردصلاحیت شود ورییس جمهورهم که برغم توصیه ها مواکد ونظرات عامه مردم بازفردی دوتابعیتی را معرفی نموده بایدفورااستیضاح شود مردم ازدست این دولت کلافه وناامید شده اند مجلس نباید کوچکترین مماشاتی بااین دولت داشته باشد مردم ازمجلس فقط انتظارصداقت وحفظ منافع کشوروملت رادارنداگرمجلس فردی دوتابعیتی را تایید کند وبعدا مشکلی پیش بیاید درواقع مجلس گورخودرا کنده است.

  • کاربر ناشناس
    0

    چطور است که وزارت اطلاعات بخواد کسی رو پیدا کند اگر آب هم شده باشد وتو سوراخ موش قائم شده باشد میره پیداش میکنه اونوقت نمیدونه طرف دو تابعیتی هست یا نه پس اینها یک مشت شعره که مردم باهاش سرگرم میکنید تا به مقاصد خودتون برسید نمونه اش قیمت ارز سکه هزار تا کوفت و زهرمار دیگه خدا از روی زمین محوتان کند

  • نادر
    0

    کاری به شایسته بودن یا نبودن این فرد ندارم که همه‌تون سر و ته یه کرباسین. فقط موندم که وقتی یه ایرانی در یک کشور دیگه پست و مقام بالایی می‌گیره همه‌تون این جا بَه بَه و چَه چَه می‌کنین که ایرانی با استعداد و ... ولی همون آدم میاد ایران میشه دو تابعیتی و جاسوس و خائن و غیره . دوباره میگم همون ایرانی نه یه بیگانه که تابعیت ایرانی گرفته.

  • رامین منوچهری فر
    0

    آی گفتی ... نماینده مردم شازند در مجلس ادامه داد: رئیس‌جمهور همانند کودک پنج ساله با مجلس و مردم لجاجت می‌کند، تمام هنرش رئیس جمهور این است رنگ ریشش را با رنگ لباسش ست کند، به جالی اینکه تمام فکر و ذهنش مردم و حفظ منافع مردم باشد. - و باید دید این بار حتی اگر رئیس‌جمهور به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در مجلس حاضر نشود ، - یعنی رییس جمهور به عنوان ریاست ستاد ملی کرونا ، خودش ، خودشو برای حفظ سلامتیش ، خودشو از شرکت در جلسات معاف می کنه !؟!

  • سعید
    0

    فکر کنم این 8 ماه هم بدون وزیر باشه بهتره.

  • هامون
    0

    دقیقا بخاطر دارم که گفته بودن حقوق نماینده بدون مزایا حدود ده میلیون تومن است ، اگر اینطور باشه چطور ۸۵درصدشو برای اقساط ماشین میخوان بپردازن !؟؟ چقدر به مردم دروغ میگویید چرا ؟؟؟؟؟؟؟ و اگر حقوق سی میلیون هست چطور مردم با دومیلیون سر کنن خدا رو گواه میگیرم یک ریال حقوق ندارم دوساله و نیم میشه کی باید به دادمون برسه !!

  • مهدی
    0

    دنیا گذارس آقای روحانی ،قیامتیم هست البته اگه بهش اعتقاد داری ،حالا هی ریشتو رنگ کن تا فردا قیامت همون ریشتو بکنند توی ،،،،،

  • قلندر
    0

    آب از سر چشمه مسموم است مرگبر کمونیسم مرگبر خودفروختگان مرگ بر کسانیکه ملت مظلوم را به روز سیاه انداختن مرگ بر چین آدمخوار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها