امدادرسانی به ۸۱ خانوار سیل زده در تالش

مدیرعامل هلال احمر گیلان، به برخی اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر در شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: طی چهار روز گذشته امدادگران هلال احمر گیلان به ۸۱ خانوار آسیب دیده سیل امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به ۸۱ خانوار سیل زده در تالش

سیاوش غلامی با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان شهرستان تالش، گفت: امدادگران هلال احمر تا عادی شدن شرایط در تالش حضور دارند.

وی بیان کرد: پنج تیم چهار نفره با خودروهای عملیاتی از شهرستان های آستارا و تالش و رضوانشهر به این مناطق اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات عوامل امدادی هلال احمر، اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر از همان ساعت ابتدایی وقوع سیل با حضور در مناطق سیل زده این شهرستان تلاش کردند تا از آلام و دردهای مردم کم کنند.

غلامی، به برخی اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر در شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: طی چهار روز گذشته امدادگران هلال احمر گیلان به ۸۱ خانوار آسیب دیده سیل امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده نیز از سوی امدادگران توزیع شده است، ادامه داد: در این مدت ۱۱۵ تخته پتو، ۹۳ بسته غذای ۷۲ ساعته، ۱۵۰ قوطی تن ماهی و کنسرو، ۳۹۹ کیلوگرم نایلون، ۱۶۸ تخته موکت، ۶۷ عدد چراغ والور، ۷۴ عدد کلمن، ۱۴۲ کیلوگرم حبوبات، قند و شکر ۲۰۰ کیلوگرم، برنج ۲۶۴ کیلوگرم و ۲۵ کیلوگرم هم چای توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تاکید کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط در شهرستان تالش در کنار آسیب دیدگان حضور دارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها