شاعر پیشکسوت آئینی در گفت‌وگو با خبرفوری:

شما مسائل بهداشتی را رعایت کنید تا امام حسین(ع) عنایت کند

شاعر پیشکسوت آئینی گفت: مجالس را مانند دهه اول با رعایت پروتکل‌ها برگزار کنید، مردم تا رعایت نکنند از این بلا رها نمی‌شویم.

شما مسائل بهداشتی را رعایت کنید تا امام حسین(ع) عنایت کند

غلامحسین سازگار در گفت‌وگو با خبر فوری ادامه داد: بارها در مجالسی که پروتکل را رعایت نمی‌کنند گفته‌ام عزاداری باید عاشقانه و عاقلانه باشد مردم با نزدن ماسک، نه‌تنها جان خود بلکه جان بسیاری را به خطر می‌اندازند.

76

حجم ویدیو: 2.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    عزاداری امام حسین علیه سلام از روزه ماه مبارک رمضان واجب تر نیست. اگر روزه گرفتن برای سلامتی مضر باشد نباید روزه بگیرید.

  • کاربر ناشناس
    0

    شماساکت باشید

  • ناشناس
    0

    مؤمن وپیر غلام قدیمی مگر کسی می خواهد بیمارشود ویروس است وامکان سرایت دارد وعاقل آن است که پیش گیری کند موج سوم نتیجه دهه محرم است ولی با بی شرمی فرا فکنی میکنند وباز هم راستش را نمی گویندتا امثال شما باجان مردم مخصوصأ جوانان معامله نکنید

    نظرات شما -
    • هم وطن
      0

      کسایی که منفی زدن خوب دلیلش رو بنویسند.وبگن اشکال چیه

  • امیر
    0

    مردم سرزمینم را دعوت میکنم به مطالعه کتاب دو قرن سکوت. یعنی همش کشکه

  • امیر
    0

    لطفا کتاب دوقرن سکوت را مطالعه کنید.. کمی تفکر

  • Mohsen
    0

    شما اگه چیزی حالیتون بود ما وضعمون این نبود یه مشت آدم افراطی و...

  • کاربر ناشناس
    0

    بیشتر این گسترش کرونا از مسافرت‌های اشخاص خاص و رعایت نکردن بهداشت برای جلوگیری از سرایت کرونا میباشد.

  • حاج عباس
    0

    لطفا ایه ۴ سوره سجده مطا لعه نما هید

  • ناشناس
    0

    تفاوت قرآنی میان مذهب رحمانی و مذهب شیطانی چیست؟ --- خداوند در قرآن در آیه : « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ متولیان تبلیغ و آموزش دین یعنی دین شناسان را به آگاه شدن و فرا گرفتن حد و مرزها و بایدها و نبایدها و هشدارها و نویدهای شناختهای اصیل فرهنگ دین داری و مذهب داری وحی الهی ، که آخرین تجلی صادق آن قرآن مجید است ، فرا خوانده و از این متولیان خواسته که مردم را از انحراف و کج روی در این فرهنگ به هشدارهای الهی آگاه سازند شاید از انحراف و کج روی در دین پرهیز کنند. این روش و شیوه همان مذهب رحمانی دین است. همان گونه که خداوند در قرآن کریم بارها وظیفه ی پیامبر اسلام را در ابلاغ و تبلیغ و آموزش احکام و اعتقادات وحی الهی منحصر ساخته آن حضرت را از هرگونه ایجاد کاستی یا فزونی در این وحی سخت هشدار داده است. بی تردید چنین هشداری می باید سر مشق و سر لوحه ی فقهای همه مذاهب منتسب به اسلام در آموزش و تبلغ دین خدا باشد وای فقها و دین شناسان باید با دوری از افراط از این وظیفه فراتر نروند و نباید با تفریط در حدود این وظیفه هیچ گونه کاستی ایجاد کنند. با روشن شدن حد و مرزهای وظیفه ی فقهای و سایر دین شناسان مذاهب دینی در آموزش و تبلیغ دین ؛ هر گونه افراط و تفریط در این وظیفه ، بعلت عدم دست رسی آنان به وحی الهی ، آنان را به گرفتار شدن در دام شیطان و به تحریف و کج روی در دین و به گمراه کردن مردم با دانش ناچیز خود دچار می سازد . افراط و تفریط فقها و سایر دین شناسان مذاهب در وظیفه ی تبلیغ و آموزش احکام و اعتقادات وحی الهی ؛ مذهب را به سوی شیطانی شدن سوق می دهد و همه ی آثار نیک دین داری مرم را بحکم قرآن تباه و نابود می کند. با شرح اصولی که در نوشته ی فوق گذشت و با تأمل و تدبر عالمانه در شناختهای اصیل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و حد و مرزها و نویدها و هشدارهای این فرهنگ مشخص می گردد تاکید بر عترت پیامبر اکرم که در خانه ی وحی پروش یافته اند در حدیث شریف ثقلین ؛ تاکید بعنوان پاساداران امین تبلیغ و آموزش وحی الهی بوده است. با توجه به آیه ی اکمال دین و اتمام نعمت : ﴿ آیه ۳ سوره مائده ﴾ و به محدوده های وظیفه ی قرآنی پیامبر در پیروی بی کاستی و بی فزونی از وحی الهی که در بسیاری از آیات قرآن تکرار شده است ؛ بر خلاف برداشت غلطی که از حقیقت وظیفه ی امانت داری دین که از خاندان پیامبر برداشت می شود؛ عترت بمانند پیامبر هرگز مجاز نبوده پس از توقف نزول وحی الهی چیزی را بنام دین و مذهب از خود به احکام و اعتقادات دین وحیانی خداوند بیافزاید یا چیزی را از این دین بکاهد. با این شرح می توان دریافت انبوه من در آوردیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل که بنام دین و مذهب ظالمانه به عترت پیامبر نسبت داده می شوند با چه هدفهای پلیدی بوده و به دست کدام نوع و گروه از افراد کج رو بشر پیگیری می شده است و هنوز ادامه دارد؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    تعیین اعتقاد که می باید عین حقیقت قابل اثبات عقلی و سرشت نشین باشد منحصر به خداوند است و اعتقادات دین منحصر به قرآن اند و خارج از قرآن یا وحی اصیل و بی خدشه ی الهی هیچ بنده ای بحکم قرآن حق تعیین حکم و اعتقاد بنام دین را ندارد و بنا بر این ؛ حدیث نمی توند منبع استنباط اعتقاد غیرقرآنی برای دین و مذهب باشد. دین الهی تنها از آن خداوند بی رقیب است و تعیین احکام و اعتقادات دین الهی منحصر به خداوند آگاه به همه ی حقایق جهان است و دانش ناچیز بشر حتی مقربان درگاه الهی هیچ سهمی در این تعیین ندارد و راز ارسال 124 هزار پیامبر از جانب خداوند به بشر همین انحصار تعیین دین به تنها یگانه ذات اقدس خداوند است.

  • حقیقت جو
    0

    کیست که دین را از تحریف دین فروشان رهایی بخشد؟؟؟!!! --- بی نهایت خود بزرگ بینی هلاکت بار است که بشر خود را در جای خدا بپندارد و پیوسته برای دین و مذهب بی پروا از تخیلات ذهن خود مراسم و مناسک و شعایر و اعتقادات بسازد و دین و مذهب را با این ساخته ها به ملغمه ای بغرنج و غیر قابل درک و گمراه کننده در آورد و به ساخته های تخیلات خود تقدس بخشد و به منکران این ساخته های تخیلی تهمتها و بهتانها و افتراهای جور واجور نا روا ببندد . عجیب تر این است که متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب از مراجع دین و حوزه های علمیه در مقابل این کج رویها که دین و مذهب را بدنام و منفور و نابود می سازند یا سکوت و مدارا می کنند یا این انحرافها را که ضد قرآن و عقل اند تشویق می نمایند ؛ گو این که خداوند وظیفه ی و مسئولیت دفاع از دین ومذهب را در مقابل تحریفهای دین فروشان به دوش آنان نگذاشته است و فردای قیامت آنان را به پاسخگویی و تحمل پیامدهای شوم سکوت تباه کننده ای که برگزیده اند وادار نخواهد ساخت.

  • ناشناس
    0

    حاج آقای عزیز جناب آقای غلام حسین سازگار!!! مؤمنان صدوق عاشق نهضت انسان ساز عاشورای حسینی برای تباه نشدن یک عمر دین داری خود اجازاه ندارند خود را بجای خدا بپندارند و با دانش ناچیز خود و با احادیث و روایاتی که هیچ آگاهی به اصول علمی ارزیابی و تشخیص و شناخت سره از ناسره و درست از نادرست محتوا و سند آنها ندارند پیوسته بی هیچ آگاهی علمی به اصول قرآنی و عقلی دین و مذهب با تقلید از سنت آبا و اجدادی پیرو عادتهای مردمی فراتر از احکام و اعتقادات ثابت قرآن خدا روز به روز برای دین و مذهب از تخیلات ذهن خود مراسم و مناسک و شعایر و اعتقاد بسازند و به ساخته و پرداخته های ذهن خود تقدس ببخشند و خود و دیگران را به پیروی از این ساخته و پرداخته های ذهن خود با هزینه های کلان دعوت کنند و تصور کنند خدا برای چیزی که دستورش را نداده و بر خلاف اصول اعتقادات قرآنی است به آنان اجر و ثواب خواهد داد. خداوند 124 هزار پیامبر را با هشدارهای فراوان آشکار و سرشت نشین به بشر فرستاد تا تحریفها و دستکاریهای بشر در دین را به بشر گوشزد کنند و دین خالص و منحصر به خدا را از آلاینده های گمراه کننده ی بشری پاکسازی نمایند. اکثریت بشر دین دار که از پوست هندوانه ای که شیطان برای تخریب و تحریف دین داری آنان وبرای گمراهی آنان زیر پای آنان همیشه می گذارد غافلند و هشدارهای فراوان وحی الهی بویژه هشدارهای قرآن را نادیده می گیرند و با رفتن روی پوست هندوانه ی شیطان بنام دین و مذهب با تشویق دین فروشانی از خدا بی خبر دین و مذهب خود را نابود می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها