مطالبه اهالی بخش غیزانیه اهواز از مسئولان خوزستان چیست؟

مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران، انتقال آب از دهلائیه به روستای عین الزمان و لایروبی کانال‌ها و انهار را از مطالبات اهالی بخش غیزانیه اهواز عنوان کرد.

مطالبه اهالی بخش غیزانیه اهواز از مسئولان خوزستان چیست؟

رستمی مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران ، گفت: فاز سوم آبرسانی به بخش غیزانیه کلانشهر اهواز و روستا‌های تابعه آن از نیمه مرداد ماه امسال و طی یک عملیات جهادی و شبانه روزی آغاز شد و موفق شدیم در بازه زمانی ۲۵ روز آن را انجام دهیم و در نیمه شهریور ماه افتتاح کنیم.

او افزود: پس افتتاح فاز سوم طرح آبرسانی، اهالی بخش غیزانیه از مسئولات خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا دو مطالبه داشتند که یکی از آن‌ها انتقال آب از دهلائیه تا روستای عین الزمان بود و ۷ روستای تابعه آن جزو غیزانیه محسوب می‌شوند.

رستمی با بیان اینکه آبرسانی طی ۲ هفته و با سرعت قابل توجهی انجام شد، بیان داشت: در این عملیات توانستیم ۸ کیلومتر خط انتقال را کامل کنیم و موفق شدیم آب را به روستای عین الزمان برسانیم، ضمن اینکه لایروبی ۳۳ کیلومتر کانال‌ها و انهار موجود در بخش غیزانیه از دیگر مطالبات اهالی این بخش بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه کانال‌ها و انهار کار انتقال سیلاب در فصل بارندگی و تامین آب برای ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی را بر عهده دارند، اظهار کرد: با توکل بر خدا، هر دو مطالبه مردم انجام شد و سرانجام آب به روستای عین الزمان رسیده است، ضمن اینکه کانال و انهار نیز لایروبی شده اند، البته زیرساخت‌ها تامین شده و مسئولان آبفای خوزستان باید در صدد تامین آب پایدار و سالم موردنیاز اهالی غیزانیه را تامین کنند.

به گفته مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران، فاز سوم آبرسانی به غیزانیه به طول ۲۷ کیلومتر از تاسیسات آبرسانی نزهه، غیزانیه و دهلائیه انجام شده است، همچنین ۸ کیلومتر از دهلائیه تا عین الزمان و روستای حمیره با احداث خط لوله جدید به روستای عین الزمان رسیده و آب موردنیاز روستا‌های بعد از حمیره تا ۴ کیلومتر را تامین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها