روز پر حادثه در اهواز/ ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز انجام شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شد.

روز پر حادثه در اهواز/ ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز انجام شد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشان ی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، با اشاره به انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در این کلانشهر گفت: ساعت یک و ۳۷ دقیقه آتش سوزی مغازه تجاری در کوی مشعلی خیابان صابر آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند.

او بیان داشت: همچنین خودروی نیسان به علت بی احتیاطی راننده و برخورد با پایه برق ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه در مسیر جاده حمیدیه بعد از عین ۲ منجر به سقوط پایه برق بر روی خودرو و مصدوم شدن راننده شد و پس از نجات از دورن کابین خودرو به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه و جابجایی پایه برق از روی خودرو از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند، افزود: همچنین آتش سوزی منزل مسکونی در کوی نبوت خیابان مطهر ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه رخ داد و آتش نشان سریعا در محل حاضر شدند و با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی و استفاده از یک رشته لوله آبرسان آتش سوزی را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نجات ۱۰ شهروند در عملیات نجات از آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق ۲۰ متری مقیمی، باهنربلوار معلم، زیتون کارمندی خیابان فیاض و نجات ۲ زن در عملیات محبوس شده‌ها در اماکن در مناطق باهنر خیابان نینوا و پردیسرا از جمله عملیات‌های امداد و نجات در روز جمعه ۴ مهرماه عنوان کرد و ادامه داد: همجنین یک مرد ۵۰ ساله که قصد خودکشی از روی پل هفتم را داشت ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد با حضور ماموران امداد و نجات سازمان آتش نشانی و مشاوره و گفتگو، او را از خودکشی منصرف کردند و به خانواده تحویل دادند.

این مقام مسئول در ادامه به منصرف کردن مردی ۳۳ ساله که در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه قصد خودکشی از تراس منزل مسکونی در کوی ملت خیابان ۹ بلوار اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین یک زن ۳۰ ساله در کوی ملت فاز ۳ ساعت یک و ۲۰ دقیقه از سوی آتش نشانان که به علت گیرکردن انگشت دستش در قفل آویز درب ورودی آپارتمان دچار دردسر شده بو را نجات دادند.

قنبری در پایان گفت: در حادثه نشت گاز مجتمع مسکونی در کوی ملت خیابان شیخ نبهان ساعت ۱۳ و ۲۶ دقیقه ماموران امداد و نجات سازمان با همکاری با عوامل ۱۹۴ با رفع نشت گاز از بروز انفجار و آتش سوزی جلوگیری کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها